Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
![Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/e_22hj.jpg)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 260
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł (-30%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%)
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - pozostałe książki
-
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwię
-
Promocja
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy ora- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy ora- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy ora- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy ora- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%)
Ebooka "Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-769-5836-1, 9788376958361
- Data wydania ebooka :
-
2021-06-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.1MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Wstęp 7
1. Metoda badań a jakość poznania rzeczywistości. Z badań nad asymetrią informacji w przekazie reklamowym (Jan W. Wiktor, Katarzyna Sanak-Kosmowska) 11
2. Współdziałanie nabywców finalnych z oferentami w kontekście wzajemnego zaufania (Agnieszka Izabela Baruk) 31
3. Uwarunkowania kulturowe prowadzenia zogniskowanych wywiadów grupowych (Grzegorz Maciejewski) 45
4. Wykorzystanie metody case study research w badaniu procesu umiędzynarodowienia sieci handlowej (Marcin Komor) 60
5. Metody i podejścia badawcze stosowane w badaniach kultury jakości (Marta Tutko) 74
6. Jakość ma znaczenie – wpływ jakości bodźców eksperymentalnych na wyniki badań w marketingu (Małgorzata Karpińska-Krakowiak) 87
7. Grywalizacja w służbie badań doświadczeń konsumenckich (Michał Ścibor-Rylski) 97
8. Identyfikacja consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym (Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk) 109
9. Technika odwróconego ladderingu jako sposób badania wiedzy konsumenta o produkcie (Beata Marciniak, Wojciech Trzebiński) 125
10. Metody badania wpływu opakowań na zachowania zakupowe konsumentów (Monika Ratajczyk) 145
11. Segment srebrny seniorów jako podmiot badań ankietowych: problemy i trudności (Magdalena Dołhasz) 159
12. Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej – budowa i walidacja (Iga Rudawska) 172
13. Problemy systemu ochrony zdrowia oraz bariery współpracy na linii lekarz POZ – lekarz specjalista w świetle badań jakościowych (Marcin Haberla) 183
14. E-usługi w służbie zdrowia jako nowy wymiar medycyny – rodzaje usług i bezpieczeństwo danych medycznych (Iwona Czerska) 197
15. Identyfikacja i ocena innowacyjnych postaw mieszkańców aglomeracji poznańskiej (Szymon Michalak, Paweł Bartkowiak) 210
16. Re-wartość odpadów komunalnych – garbologia w sektorze handlu (Beata Reformat, Izabela Sztangret) 221
17. Badania marketingowe – wykorzystanie w PKP SA (Mirosław Antonowicz, Monika Kicińska-Jezierska) 236
18. Badanie wewnętrznego public relations na przykładzie Uniwersytetu Szczecińskiego (Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Joanna Kowalik) 253
Zakończenie 261
Summary 262
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki
-
Promocja
Region ekonomiczny, jako jednostka przestrzenna o charakterze społeczno-gospodarczym, w ostatnich latach ulega dużym przeobrażeniom. Jednocześnie jest on istotnym elementem formułowania i realizacji założeń polityki Unii Europejskiej. Ważnym źródłem tych przekształceń jest kształtowanie się i intensywny rozwój gospodarki opartej na wiedzy, co skutkCzynniki i bariery rozwoju regionalnego w nowych uwarunkowaniach Czynniki i bariery rozwoju regionalnego w nowych uwarunkowaniach
(18,46 zł najniższa cena z 30 dni)
18.46 zł
26.00 zł (-29%) -
Promocja
W opracowaniu wskazano i scharakteryzowano dwa bardzo ważne pola oddziaływania technologii cyfrowych na współczesne finanse, począwszy od kryptowalut, przez blokchain, FinTech, po alternatywne źródła finansowania działalności przedsiębiorstw, takie jak np. crowdfunding. Monografia zawiera cztery rozdziały. Celem pierwszego jest wprowadzenie do zagaFinanse ery cyfrowej -nowe instrumenty finansowe w pozyskiwaniu kapitału Finanse ery cyfrowej -nowe instrumenty finansowe w pozyskiwaniu kapitału
(16,33 zł najniższa cena z 30 dni)
16.33 zł
23.00 zł (-29%) -
Prezentowany zeszyt zawiera dziesięć artykułów. Zakres poruszanych w nich zagadnień jest obszerny i zawiera się w heterodoksyjnych nurtach ekonomii, a także w filozofii nauki. Autorzy szczegółowo omówili m.in. takie zagadnienia, jak: greenwashing jako forma oportunistycznego działania przedsiębiorstw, oportunizm w działaniach przedsiębiorstw z bran
-
Mając na względzie aktualność i ważkość problematyki różnorodności, w zeszycie "Debiutów Studenckich" starano się przybliżyć Czytelnikowi: przejawy (działania, instrumenty, modele) zarządzania różnorodnością, znaczenie zarządzania różnorodnością w organizacji, w szczególności w kontekście zapobiegania zjawisku mobbingu, korzyści oraz wyzwania towar
Zarządzanie różnorodnością w organizacji - istota, znaczenie, wyzwania 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Zarządzanie różnorodnością w organizacji - istota, znaczenie, wyzwania 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
W zeszycie znajduje się sześć artykułów eksplorujących aktualne zagadnienia związane z różnymi obszarami finansów. Wspólną cechą prezentowanych opracowań są badania empiryczne. W tekstach omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: ekonomiczne i społeczne czynniki dzietności; inwestycje alternatywne na przykładzie samochodów zabytkowych; analiza kosztu
-
Promocja
W monografii scharakteryzowano branżę motoryzacyjną w krajach członkowskich RCEP z uwzględnieniem potencjalnego wpływu porozumienia megaregionalnego na jej przyszłe funkcjonowanie. Tezę opracowania stanowi stwierdzenie, że RCEP dysponuje potencjałem niezbędnym do pobudzenia ekspansji regionalnych łańcuchów wartości w branży motoryzacyjnej, wzrostuBranża motoryzacyjna w krajach Regionalnego Kompleksowego Partnerstwa Gospodarczego Azji Wschodniej (RCEP) Branża motoryzacyjna w krajach Regionalnego Kompleksowego Partnerstwa Gospodarczego Azji Wschodniej (RCEP)
(24,85 zł najniższa cena z 30 dni)
24.85 zł
35.00 zł (-29%) -
Promocja
Monografia stanowi zbiór tekstów autorstwa polskich ekonomistek i finansistek. Książka prezentuje rozważania poświęcone bezpieczeństwu ekonomicznemu osób starszych w kontekście zmian demograficznych i kryzysów systemów powszechnych systemów ubezpieczeń emerytalnych i zdrowotnych w Polsce. Przedstawiono w niej przegląd rozwiązań podejmowanych systemBezpieczeństwo ekonomiczne osób starszych - wyzwania dla rynku ubezpieczeń w Polsce Bezpieczeństwo ekonomiczne osób starszych - wyzwania dla rynku ubezpieczeń w Polsce
(21,30 zł najniższa cena z 30 dni)
21.30 zł
30.00 zł (-29%) -
Zeszyt zawiera dziewięć tekstów dotyczących różnych obszarów działalności gospodarczej człowieka oraz problemów społeczno-ekonomicznych. Prezentowane prace łączy ilościowe ujęcie rozpatrywanych zagadnień z wykorzystaniem bogatego arsenału metodycznego. W artykułach poruszono interesujące zagadnienia z obszaru ekonomii i finansów. Ujęto w nich szero
Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Promocja
Monografia stanowi publikację o charakterze jubileuszowym przygotowaną z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesor Grażyny Osbert-Pociechy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Książka zawiera słowo od redaktorów i laudację, a także jedenaście rozdziałów, których treść jednoznacznie nawiązuje do zainteresowań naukowych Jubilatki. PoW kręgu zmiany organizacyjnej. Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesor Grażyny Osbert-Pociechy W kręgu zmiany organizacyjnej. Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesor Grażyny Osbert-Pociechy
(32,66 zł najniższa cena z 30 dni)
32.66 zł
46.00 zł (-29%) -
Promocja
Prezentowana monografia dotyka problematyki procesów ludnościowo-rozwojowych w ośrodku subregionalnym oraz analizuje rolę, jaką odgrywa w tych procesach szkoła wyższa. Przedmiotem analizy uczyniono Nysę i cały powiat nyski, stanowiący obszar peryferyjny typologicznie, bardziej zbliżony do obszarów problemowych przedsudeckiego i sudeckiego Dolnego ŚDepopulacja i rozwój Nysy oraz powiatu nyskiego wobec akademickości miasta. Wybrane zagadnienia ekonomiczne i demograficzne Depopulacja i rozwój Nysy oraz powiatu nyskiego wobec akademickości miasta. Wybrane zagadnienia ekonomiczne i demograficzne
(36,92 zł najniższa cena z 30 dni)
36.92 zł
52.00 zł (-29%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.