Jacek Dziwulski - ebooki
Tytuły autora: Jacek Dziwulski dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet, działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej odbiorców.Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
(18,80 zł najniższa cena z 30 dni)
18.60 zł
22.00 zł (-15%) -
Promocja
Kapitał ludzki to nie tylko element konieczny do funkcjonowania przedsiębiorstwa, ale też zasób istotnie wpływający na jakość wytwarzanych przez nie produktów i usług, wprowadzanych innowacji czy też modyfikacji technologicznych. Dzięki właściwej aktywizacji potencjału kapitału ludzkiego przedsiębiorstwo tworzy swoją tożsamość, pozycję rynkową(20,03 zł najniższa cena z 30 dni)
19.53 zł
23.00 zł (-15%) -
Promocja
Obecność marek jako jednego z głównych narzędzi marketingowych jest cechą charakterystyczną dla rynku motoryzacyjnego. Samochody, części jak również usługi motoryzacyjne posiadają swoje marki i inne specjalne oznaczenia. W niniejszej monografii poruszono problem zarzadzania zbiorem marek wewnątrz przedsiębiorstwa motoryzacyjnego w formie koncerZarządzanie portfelem marek w koncernie motoryzacyjnym na przykładzie Stellantis N.V Zarządzanie portfelem marek w koncernie motoryzacyjnym na przykładzie Stellantis N.V
(22,59 zł najniższa cena z 30 dni)
22.09 zł
25.00 zł (-12%) -
Promocja
Książka "Zarządzanie Twórcze" jest opracowaniem naukowym z dziedziny naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość.- ePub + Mobi pkt
(31,50 zł najniższa cena z 30 dni)
31.64 zł
38.42 zł (-18%)