Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
- Autorzy:
- Jacek Dziwulski, Cezary Tkaczuk
- Wydawnictwo:
- Politechnika Lubelska
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 113
-
PDF
Opis książki: Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna
odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez
przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet,
działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej
odbiorców.
Wybrane bestsellery
-
Kapitał ludzki to nie tylko element konieczny do funkcjonowania przedsiębiorstwa, ale też zasób istotnie wpływający na jakość wytwarzanych przez nie produktów i usług, wprowadzanych innowacji czy też modyfikacji technologicznych. Dzięki właściwej aktywizacji potencjału kapitału ludzkiego przed...
-
Obecność marek jako jednego z głównych narzędzi marketingowych jest cechą charakterystyczną dla rynku motoryzacyjnego. Samochody, części jak również usługi motoryzacyjne posiadają swoje marki i inne specjalne oznaczenia. W niniejszej monografii poruszono problem zarzadzania zbiorem marek wewną...
Zarządzanie portfelem marek w koncernie motoryzacyjnym na przykładzie Stellantis N.V Zarządzanie portfelem marek w koncernie motoryzacyjnym na przykładzie Stellantis N.V
-
Książka "Zarządzanie Twórcze" jest opracowaniem naukowym z dziedziny naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość.(32.66 zł najniższa cena z 30 dni)
32.66 zł
38.42 zł(-15%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Ebooka "Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-7483-7, 9788379474837
- Data wydania ebooka:
- 2023-10-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 218866
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.4MB
- Kategorie:
Marketing
Politechnika Lubelska - inne książki
-
W monografii "Kontekst rynkowy wdrożenia łączonych instrumentów finansowych w ramach projektu FIRECE" zastosowano triangulację metod badawczych: analizę danych zastanych (badania desk research), badania ilościowe, indywidualne wywiady pogłębione oraz panel ekspercki. Badania ujęte w monografii...
Kontekst rynkowy wdrożenia łączonych instrumentów finansowych w ramach projektu FIRECE Kontekst rynkowy wdrożenia łączonych instrumentów finansowych w ramach projektu FIRECE
-
Niniejsza publikacja stawia sobie za cel w miarę całościowe zaprezentowanie zjawiska pracy w świetle uwarunkowań efektywności zarządzania. Treści w niej zawarte mogą służyć do poszukiwania odpowiedzi na pytanie, co należy zmienić nie tylko w sposobie myślenia o zarządzaniu ludźmi w gospodarce,...
Uwarunkowania efektywności w zarządzaniu. Perspektywa ekonomiczna i społeczna Uwarunkowania efektywności w zarządzaniu. Perspektywa ekonomiczna i społeczna
-
W pracy zbadano praktykę stosowania tożsamości cyfrowych w przedsiębiorstwach oraz skwantyfikowano autorski model DIAM (Digital Identity Acceptance Model) zaproponowany w monografii pt. Rozbudowa modelu akceptacji technologii dla potrzeb bezpiecznego wykorzystania tożsamości cyfrowej w małych ...
Tożsamość cyfrowa pracowników MSP w Polsce. Kwantyfikacja modelu DIAM Tożsamość cyfrowa pracowników MSP w Polsce. Kwantyfikacja modelu DIAM
-
Celem niniejszej monografii jest analiza twórczości organizacyjnej. Monografia proponuje uporządkowany model tego zjawiska. Poszczególne komponenty modelu zostały w wyczerpujący sposób omówione, prezentując aktualny stan badań w obszarze każdego z nich. Analiza literatury prowadzi do wniosku, ...
-
Autorzy za cel niniejszej pracy postawili dokonanie analizy branży papierniczej w kontekście podjęcia decyzji o uruchomieniu w niej działalności gospodarczej. Przystępując do analizy branży papierniczej postawiono następujące pytania badawcze: Czy podjęcie decyzji o prowadzeniu działalności go...
Branża papiernicza jako istotny sektor polskiej gospodarki Branża papiernicza jako istotny sektor polskiej gospodarki
-
Tematem pracy jest zarządzanie zrównoważonym rozwojem, które rozpatrywane jest w kontekście działań oraz decyzji podejmowanych przez trzy grupy podmiotów.
Wybrane aspekty zarządzania zrównoważonym rozwojem Wybrane aspekty zarządzania zrównoważonym rozwojem
-
Do rąk Czytelników oddajemy publikację, która stanowi kontynuację monografii "Prawne aspekty podejmowania decyzji menadżerskich". Niniejsza książka stara się odpowiedzieć na wiele pytań stawianych zarówno przez tych, którzy podejmują decyzje menadżerskie, funkcjonując jako praktycy w gospodarc...
-
Niniejsza monografia poświęcona jest powyższym zagadnieniom. Zawiera ona 10 artykułów. Ich autorzy koncentrują się na problemach tworzenia informacji sprawozdawczej, czynnikach kształtujących ceny rynkowe akcji, optymalizacji struktury kapitałowej, roli kapitału społecznego w przedsiębi...
-
Monografia składa się z ośmiu artykułów. Niezwykle ważnym instrumentem w zarządzaniu przedsiębiorstwem jest informacja finansowa. Jej wykorzystanie w zarządzaniu mikro i małymi przedsiębiorstwami jest treścią pierwszego artykułu. Znaczącą rolę w opracowaniu pełnią opracowania dotyczące ...
Zarządcze determinanty funkcjonowania podmiotów gospodarczych Zarządcze determinanty funkcjonowania podmiotów gospodarczych
-
Mamy nadzieje, ze ta ksiazka choc troche przyblizy czytelnikowi niektóre zagadnienia dotyczace modelowania zjawisk ekonomicznych wbrew temu, co napisał o ekonomii Milton Friedman: „To, co sprawia, ze jest ona najbardziej fascynujaca z nauk, to jej fundamentalne zasady. Sa tak pros...
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych Jacek Dziwulski, Cezary Tkaczuk (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.