ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Angelika Chimkowska
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
272
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook

54,90 zł (-20%)
43,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:
 - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
 - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
 - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
 - zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
 - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
 - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
 - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
 - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
 - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:
 - autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
 - zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
 - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Angelika Chimkowska

Angelika Chimkowska - strateg social sellingu i silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling (szczególnie LinkedIn). Autorka książek Psychologia zmiany w życiu i biznesie oraz Silna Marka na LinkedIn, czyli social selling w praktyce. Posiada unikalne menedżerskie doświadczenie: ponad 16 lat w branży B2B (6 lat brand marketing, 10 lat sprzedaż) dla wielu znanych marek i firm (m.in.: Henkel, Lyreco, L’Oréal). Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Colliers Int., LGK, BDI, Xerox, Beck, Santander, Microsoft i wielu, wielu innych. Absolwentka Executive MBA, Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegentka prestiżowych konferencji, m.in.: Pulsu Biznesu, Europejskiego Forum Gospodarczego, Social Media Week, I Love Marketing, Festiwalu Innowacji Małopolska. Wywiady i publikacje: „Wysokie Obcasy”, „Coaching”, „Benefit”, „Biznesmen”, „Marketer Plus”, „Puls Biznesu”, „Rzeczpospolita”. Więcej: https://chimkowska.com.

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności