ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kreatywność językowa w marketingu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
278
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (9,90 zł najniższa cena z 30 dni)

22,45 zł (-15%)
19,08 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

Wybrane bestsellery

Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla

Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności