ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - okładka książki

Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - okładka książki

Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - okładka audiobooka MP3

Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
318
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.

Wybrane bestsellery

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności