Wojciech Kyciak - książki
-
Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
-
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
-
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Python i AI dla e-commerce
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
-
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)
-
Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II
-
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach
-
Biblia e-biznesu 3.0
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
-
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
-
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
-
Blockchain w biznesie. Możliwości i zastosowania łańcucha bloków
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
-
Jak zarabiać na kryptowalutach
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
-
Konwersja w e-commerce
-
Narzędzia Google dla e-commerce
-
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
-
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
-
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski
-
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie
-
Bitcoin. Złoto XXI wieku
-
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
-
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
-
Rewolucja social media
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
-
Aukcje internetowe... i co dalej?
-
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
-
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
-
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
-
Prawo dla biznesu. E-commerce
-
IT Product Manager. Pierwsze kroki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Prawo dla twórców internetowych
-
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
-
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
-
Narratologia
-
Biblia copywritingu
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
-
Prawo dla startupu
-
Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
-
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu
-
Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Photoshop dla e-commerce i social media
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie
-
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
-
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze
-
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
-
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem
-
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka
-
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę
-
Godzina dziennie z mobile marketingiem
-
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
-
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
-
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
-
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
-
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
-
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
-
Model biznesowy. TY
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
-
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie
-
Zakupy w sieci dla seniorów
-
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
-
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
-
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
-
Marketing mobilny
-
Facebook. Daj się poznać
-
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II
-
E-biznes. Poradnik praktyka
-
Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1
-
Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. Teoria i praktyka
-
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
-
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
-
Marketing wirusowy w internecie
-
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona