Maciej Dutko - książki
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
-
Badanie potrzeb klienta
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
-
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów
-
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę
-
Pokoloruj swoją markę
-
Porozmawiajmy o Twojej marce
-
Tips of successful people
-
How to become an entrepreneur and be successful in business -- advice of real entrepreneurs
-
Psychological tricks and how to make a good first impression
-
Sprawne działania indywidualne i zespołowe. Ujęcie prakseologiczno-systemowe
-
Najlepsze przełożenie: o tym, jak kolarstwo napędzi twój biznes
-
Jak z bankruta stać się milionerem
-
Proś a będzie ci dane
-
Nasza walka o sprawiedliwość. Uwolnieni od banków
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2
-
Jak być dobrym menedżerem
-
Edukacja finansowa w praktyce
-
Jak przetrwać inflację
-
Pomysły i checklisty dla Biznesu
-
Wiedza w 7 krokach - Narzędzia i aplikacje dla twojej firmy
-
Słowo do słowa, czyli jak obronić każdą tezę
-
Rozproszony System Edukacji EduP2P
-
Zasady Canfielda. Rusz się stąd gdzie jesteś i idź tam, gdzie chcesz być!
-
52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje
-
Sztuka spotkania
-
OPLOTKI. Sukces handmade
-
REIT-y. Inwestowanie w nieruchomości
-
Mark Zuckerberg i jego imperium. Jak Facebook zmienia Twój świat
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
-
Psychologia giełdy
-
Indywidualny program MBA
-
Droga dojścia do renomowanej publikacji naukowej. Holistyczne spojrzenie na proces twórczny dla inżynierów i nie tylko
-
Potęga opowieści
-
Jak wydać własną książkę?
-
Wystąpienia publiczne
-
Jak inwestować w złoto?
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza czy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
-
15-letni milioner
-
Jak napisać Wniosek o restrukturyzację kredytu? Instrukcja i wzór pisma
-
Sukces Lidera. Jak budować zaangażowanie pracowników. Część 2
-
Jak usunąć niepotrzebne zapytania z BIK
-
Poradnik pracy w Call Center
-
Sukces lidera. Cz. 1. Jak budować angażujące przywództwo
-
Rozwiń swoją firmę
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Problemy są dobre, czyli jak odzyskać siłę w trudnych czasach
-
Dwumiesięcznik Business Intelligence Nr 4/2020
-
Poznaj przepis na siebie
-
Targi. Trampolina biznesu
-
Wirtualna Asysta bez tajemnic
-
Jak odnieść sukces - przewodnik Toma Hopkinsa
-
Business Intelligence 3/2020
-
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
-
Biznes w Czechach
-
Business Intelligence 2/2020
-
Instruktaż stanowiskowy handlowca - na jakie zagadnienia zwrócić szczególną uwagę (e-book)
-
Jak wypromować restaurację w internecie
-
Po prostu zrób to!
-
Business Intelligence 1/2020
-
VUCA - problem czy wyzwanie? Strategia sukcesu dla liderów
-
Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto?
-
Kultura biznesu. Normy i formy
-
Metaskrypt Lidera
-
Wielka Piątka
-
Zarabiajmy na nieruchomościach
-
Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową
-
Wiesz, możesz - DZIAŁAJ!
-
Szef wymagający i wyrozumiały
-
reStart kariery. Zbuduj swoją przewagę na rynku pracy
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham
-
Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? 1/2018
-
Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji)
-
Oszczędzanie pieniędzy. Poradnik w 100% praktyczny
-
Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej
-
Kreatywność w praktyce biznesowej
-
Ludzie z poczuciem celu
-
Biznes czyli sztuka budowania relacji
-
Determinacja. Z prądem i pod prąd
-
Targuj się! Zen negocjacji
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Proaktywny telemarketing
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
E-biznes. Relacje z klientem
-
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
-
Podręcznik obsługi klienta
-
2 Schematy ofert sprzedażowych
-
Sprzedawanie jest sztuką
-
Życiowe Aikido
-
Otworzyłem lokal. Pomocne historie z praktyki gastronomicznej
-
Ogarnij WordPress -- Tworzenie bloga i stron www dla każdego
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału?
-
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
-
Kurs pozycjonowania dla początkujących
-
Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
-
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
-
A teraz... Stwórz wielką firmę!
-
Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking
-
Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym
-
Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
-
Leadership ToolBox. Narzędzia nowoczesnego menedżera
-
Jeden na Jeden - odważne rozmowy z pracownikami
-
Przestrzenny wymiar karier menedżerów i przedsiębiorców. Analiza socjologiczna
-
Zwycięskie strategie. Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy
-
Przywództwo w erze cyfrowej
-
Przewodnik dla lidera
-
Sensotwórczość. 7 sposobów tworzenia wartości w zespole