Ewelina Zielka - książki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
-
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
-
Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz
-
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
-
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
-
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
-
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu
-
Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
-
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
-
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
-
Jak korzystnie sprzedać mieszkanie, dom, działkę lub inną nieruchomość. Poradnik praktyków
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
-
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży
-
140 sekretów Mistrza Sprzedaży
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
-
Konwersja w e-commerce
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Badanie potrzeb klienta
-
Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży
-
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa)
-
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe. Książka z autografem
-
Sztuka rynkologii
-
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem
-
100 sekretów Mistrza Sprzedaży
-
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
-
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
-
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
Jak oczarować klienta
-
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
-
Jak sprzedawać?
-
Sklep Online
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
-
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy. Mistrzowskie domykanie transakcji w każdym miejscu i czasie
-
Narratologia
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
-
Biblia copywritingu
-
Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
-
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
-
Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
-
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
-
Zapytaj Garyego
-
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
-
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
-
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu. Książka z autografem
-
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
-
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
-
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone
-
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja
-
100 sekretów Mistrza Sprzedaży. Książka z autografem
-
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
-
Biblia sprzedaży
-
Totalny Model Sprzedaży
-
12 kroków uczciwej* sprzedaży
-
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III
-
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
-
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
-
Mistrz perswazji. 500 zasad psychologii sprzedaży
-
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania
-
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
-
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki
-
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP!
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
-
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą
-
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
-
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!
-
Mistrz sprzedaży
-
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
-
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
-
Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
-
Avon. Najbardziej kobieca z firm
-
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
-
Przepis na sprzedaż
-
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny
-
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych
-
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
-
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
-
Sztuka zarządzania sprzedażą
-
Tajna księga sprzedających nagłówków