Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 5
Stron:
200
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

39,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

39,00 zł
31,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika!

Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. Tym razem autor przyjmuje perspektywę... kota. Tak, tak! Do napisania tej książki skłoniły go dwie przygarnięte kotki: Lusia i Tosia. Obserwacja ich zachowań pomogła mu uporządkować posiadaną wiedzę i nauczyła go wielu dotąd nieznanych, prostych i skutecznych strategii, które przydadzą się także Tobie – handlowcu, sprzedawco, przedstawicielu handlowy! Czego zatem możesz nauczyć się od sprytnego kota?

Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwarte, że kota zamiast psa oraz e-zakupy zamiast wycieczki do marketu wybieramy z powodu wygody. Po piąte, że na zbudowanie efektywnych relacji potrzeba czasu. Po szóste, że odrzucenie to nic strasznego — zarówno w życiu kota, jak i sprzedawcy. Zamiast się obrażać, trzeba uparcie robić swoje. Po siódme, że aby coś osiągnąć, trzeba mieć nie tylko wiedzę, lecz także motywację. I wreszcie — aby móc kiedyś spojrzeć na swoje życie z najwyższej możliwej półki, trzeba ją najpierw dostrzec, potem obrać za cel i na koniec – wspinać się, wspinać i wspinać. Do skutku.

O autorze

Arkadiusz Bednarski

Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej karierze przeszedł drogę od sprzedawcy, poprzez kierownika i dyrektora sprzedaży po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem budowy sieci sprzedaży i przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą (USA, Kanada, UK, Niemcy, Szwecja). W swojej dwudziestoletniej karierze trenerskiej przeszkolił ponad 12 tys. osób z 23 krajów.

Ukończył Wydział Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz Negocjacje i Mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Arkadiusz Bednarski jest także autorem setek publikacji prasowych oraz 14 książek. Jego największym sukcesem w tej dziedzinie kilka bestsellerów pośród których "Mistrz sprzedaży" doczekał się już trzech wydań.

Strona internetowa autora: www.arkadiuszbednarski.pl

Zamknij

Wybierz metodę płatności