Mistrz sprzedaży
- Autor:
- Arkadiusz Bednarski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 14
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem
Arkadiusz Bednarski
Opis książki: Mistrz sprzedaży

>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą"
w promocyjnej cenie >>
Handlowy wieniec laurowy
- Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
- Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
- Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
James Madison
Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!
Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.
Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.
Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!
- Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
- Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
- Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
- Współpraca z trudnymi klientami.
- Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.
Przetestuj swoją wiedzę w zakresie:
Wybrane bestsellery
-
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
O autorze książki
Arkadiusz Bednarski
Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Arkadiusz Bednarski - pozostałe książki
-
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie roz...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są...(22.68 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
34.90 zł(-30%) -
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek — co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnyc...
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
-
Otóż nie — handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjo...
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwart...
Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci p...(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)
43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dowiedz się jak kierować swoim życiem finansowym, aby było ono dostatnie, bogate i satysfakcjonujące.(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Jak myślisz, czy czasem naprawdę można zarządzać? Przedsiębiorstwem, pieniędzmi, ludźmi, projektem, nawet myślami i emocjami — owszem, tym wszystkim da się zarządzać, ponieważ mamy na to wpływ. Ale czas? Przecież on płynie zawsze w tym samym, stałym i niezmiennym tempie, niezależnie od nasz...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Mistrz sprzedaży (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2011-06-21
Arkadiusz Bednarski wydał swojego Mistrza sprzedaży dwa lata temu. Nakład powoli się wyczerpuje, więc jeśli jeszcze nie kupiłeś tej książki, to zrób to jak najszybciej. To jeden z najsolidniej przygotowanych podręczników sprzedażowych na naszym rynku. Autor ma wieloletnie doświadczenie sprzedażowe w wielu branżach, w tym także w ubezpieczeniach na życie. Niejedno widział, niejedno sprzedał. Przeszkolił również dziesiątki sprzedawców i menedżerów sprzedaży. - "Kiedy zacząłem prowadzić szkolenia, postanowiłem, że każdy z uczestników dowie się, jak, co i kiedy i w jaki sposób ma robić i mówić, tak aby idąc na spotkanie z klientem, nie zastanawiał się, jak ma się zachowywać" - mówi Bednarski. Tę samą filozofię zastosował pisząc książkę, w której znajdziemy wiele konkretnych, sprawdzonych wskazówek, wypracowanych na naszym polskim gruncie. Czytelnik nie tylko dowie się, co mówić, ale również tego, czego nie mówić. Czy znasz samobójcze zwroty-pułapki? Jeśli jesteś sprzedażową gwiazdą i wszystko samo Ci się sprzedaje, to pewnie nie będziesz wiedział, po co komu takie szczegółowe instrukcje. Jeśli jednak należysz do większości śmiertelników, którym przyszło w życiu pracować w ubezpieczeniach, to docenisz precyzyjne, sprawdzone wskazówki, dzięki którym nie będziesz musiał odkrywać Ameryki na nowo. Jednym z ciekawszych rozdziałów jest ten dotyczący prowadzenia skutecznego spotkania handlowego. Dowiesz się z niego: - Jakie są typy rozmowy handlowej i jaka jest ich rola? - Jak zamknąć sprzedaż? - Jak oddalać zastrzeżenia? - Co zrobić po sprzedaży? Zdaniem autora, sztuka sprzedaży, niezależnie od branży, sprowadza się do kilku podstawowych umiejętności: - Zbudowania właściwych relacji z potencjalnym klientem. - Uświadomienia potrzeby. - Pokazania, że można ją zaspokoić. - Zaproponowania jej zaspokojenia posiadaną usługą lub produktem. - Sfinalizowania transakcji przez przyjęcie zapłaty za produkt lub podpisanie umowy. Dobra wiadomość, że każdej z tych umiejętności można się nauczyć krok po kroku. Arkadiusz Bednarski nie poprzestaje na prostym stwierdzeniu, że relacja z klientem jest bardzo ważna, tylko proponuje konkretne sposoby, jak ją nawiązywać i wzmacniać. Podaje również szereg przykładów z praktyki własnej i ludzi, których szkolił. Do książki dołączona jest płyta z nagranymi wywiadami z wybitnymi sprzedawcami.
-
Gazeta MSP
Ludzie uwielbiają kupować. Niestety ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela ds. kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze. Mistrz sprzedaży to doskonałe rady zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych handlowców. To szkic do obrazu barwnej przyszłości sprzedaży. Do publikacji dołączona jest płyta CD.
-
Rzeczpospolita PM, 12/06/2009
To kolejny ukazujący się na polskim rynku podręcznik z podstawowymi radami dla jakże trudnego i wymagającego, ale wciąż poszukiwanego zawodu handlowca.
Książka napisana jest w przystępnym i zrozumiałym stylu. Autor korzysta z własnych doświadczeń, bez koloryzowania opisując trudne doświadczenia w tym zawodzie. W kolejnych rozdziałach mówi, jak szukać nowych klientów oraz jak rozmawiać z tymi znaczącymi, ale jednocześnie bardzo trudnymi. Nie brakuje oczywiście rad czysto podręcznikowych, np., że trzeba mieć dobre narzędzie do pomiaru efektów pracy. Jednak już poradnik, jak odpowiednio i skutecznie przeprowadzić rozmowę telefoniczną, jest doskonały, ma wiele wziętych z życia przykładów na bieżąco ocenianych, co zostało zrobione dobrze, a co już niekoniecznie było potrzebne i mogło klienta zniechęcić.
Do książki jest załączona płyta CD, na której zamieszczone są wywiady autora z jego zdaniem jednymi z najlepszych sprzedawców w Polsce.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1944-5, 8324619445
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-04-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-3110-0, 9788324631100
- Data wydania ebooka:
-
2011-10-28
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4666
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.4MB
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Inne spojrzenie (13)
- Pieniądze (17)
- Przekonania (22)
- Zmiana przekonań (27)
- Koncentracja (28)
- Zmiana koncentracji (32)
- Kontrola (37)
- Skąd się biorą decyzje (42)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (44)
- Potrzeby (46)
- Pewność (47)
- Urozmaicenie (52)
- Uznanie (56)
- Przynależność (60)
- Rozwój (62)
- Prawa wpływu (66)
- Dlaczego i jak (90)
- Cele (97)
- Technologia (116)
- Jak zdobywać wiedzę? (116)
- Podsumowanie (125)
- Lista Kontaktów (131)
- Osoby wpływowe (132)
- Rekomendacje (134)
- Lista Możliwości (140)
- Nawyki (141)
- Rozmowa telefoniczna (151)
- Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (186)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (199)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (213)
- Kolejny krok (238)
- Różnice indywidualne (245)
- Metaprogramy (246)
- Systemy reprezentacji (262)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (265)
Trudne początki (7)
1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (11)
2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (41)
3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (89)
4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (127)
5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (147)
6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (183)
7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (239)
Zakończenie (273)
Oceny i opinie klientów: Mistrz sprzedaży Arkadiusz Bednarski (14)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(9)
(3)
(2)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2014-08-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
AgaR, menager
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof K.,
Data dodania: 2009-06-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-05-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert. Kierownik zespołu sprzedaży - finanse,
Data dodania: 2009-05-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur,
Data dodania: 2009-05-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej. Handlowiec,
Data dodania: 2009-05-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna Bogobowicz,
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ola,
Data dodania: 2011-10-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Henryk , Własna firma z 25-to letnim stażem
Data dodania: 2018-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-06-08 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-02-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-11 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii