Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone
- Autor:
- Arkadiusz Bednarski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 14
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem
Arkadiusz Bednarski
Opis książki: Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone
Mentor Twojej kariery
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.
Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy.
Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.
Wybrane bestsellery
-
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
O autorze książki
Arkadiusz Bednarski
Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Arkadiusz Bednarski - pozostałe książki
-
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie roz...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są...(22.68 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek — co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnyc...
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
-
Otóż nie — handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjo...
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwart...
Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci p...(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)
43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dowiedz się jak kierować swoim życiem finansowym, aby było ono dostatnie, bogate i satysfakcjonujące.(23.92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.92 zł
29.90 zł(-20%) -
Jak myślisz, czy czasem naprawdę można zarządzać? Przedsiębiorstwem, pieniędzmi, ludźmi, projektem, nawet myślami i emocjami — owszem, tym wszystkim da się zarządzać, ponieważ mamy na to wpływ. Ale czas? Przecież on płynie zawsze w tym samym, stałym i niezmiennym tempie, niezależnie od nasz...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze — czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwar...
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży. Książka z autografem
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Trend Dorota Sierakowska
Istnieje powszechne przekonanie, że praca sprzedawcy jest bardzo niewdzięczna. Coś w tym jest, ponieważ ludzie na ogół sprzedawcom nie udają, z góry zakładając, że ci chcą im coś wcisnąć.
W rezultacie wielu sprzedawców nie osiąga w pracy pożądanych rezultatów i wciąż narzeka na swoje zarobki. Jednak ci, którzy są w tym fachu dobrzy, zyskują wiele – nie tylko zarabiają oni dużo pieniędzy, lecz także tworzą interesującą sieć osobistych i biznesowych kontaktów.
Czym różnią się dobrzy sprzedawcy od tych słabych? Z pewnością duże znaczenie ma osobowość, lecz nie tylko. Można nauczyć się być dobrym sprzedawcą, jeśli przyswoi się odpowiednią wiedzę i jeśli popracuje się nad sobą.
W mojej opinii książka „Mistrz sprzedaży” to świetny poradnik, którego przeczytanie polecam nie tylko zawodowym sprzedawcom. Autor krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces sprzedaży, podkreślając najważniejsze elementy. W przejrzysty sposób wskazuje na czynności lub zachowania, które mogą wydawać się błahostkami, a w praktyce robią dużą różnicę. Bednarski pokazuje, że praca sprzedawcy nie polega na wciskaniu produktu na siłę – lecz jest to praca w dużej mierze bazująca na psychologii oraz na świadomym odpowiadaniu na potrzeby klienta. -
Z życia książek Przemek Opłocki, 2014-04-29
Ze sprzedażą jest jak ze sportem. Albo będziesz amatorem, zadowalającym się słabymi lub średnimi wynikami, albo przerzucić się na zawodowstwo i zaczniesz intensywny, regularny trening.
Jak tego dokonać? Warto zacząć od lektury książek autorstwa sprzedawców, którzy odnieśli sukces w swoim fachu. Na pewno zalicza się do nich Arkadiusz Bednarski. W „Mistrzu Sprzedaży” dzieli się on własnym, wieloletnim doświadczeniem. Najpierw jako sprzedawcy, potem trenera i mentora tysięcy osób, chcących doskonalić kwalifikacje i wspinać się coraz wyżej w dyscyplinie zwanej „sprzedażą”.
Nie będę wnikał w szczegóły, żeby recenzja nie rozrosła się do rozmiarów kilkustronicowej rozprawki, np. o skutecznym przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej czy etapach sprzedaży. Techniki i porady znajdziesz czytelniku w „Mistrzu Sprzedaży”. To, na co chciałbym zwrócić uwagę to dwie kwestie.
Pierwsza, podręcznik napisany jest w przystępny, treściwy sposób. Druga, jest szczerym świadectwem o tym, że skuteczna sprzedaż nie powstaje po dotknięciu magicznej różdżki czy pogłaskaniu tej czy innej mądrej książki. To ciężka i systematyczna praca, jak w sporcie, przynosząca satysfakcję i rezultaty. Jeżeli tylko tego chcesz i wejdziesz na tą drogę. -
MIESIĘCZNIK KAPITAŁOWY BB, 2014-03-01
Średniactwo lub przeciętność spotyka się we współczesnym społeczeństwie z pogardą. Wykreowano człowieka sukcesu, oderwanego od masowości, gardzącego zwyczajnością. Świat składa się z naszych wyobrażeń o nim, nasze pojęcie o mechanizmach nim rządzących sprawia, że albo podążamy za rozwijaną tendencją konsumpcyjnego trybu życia, albo próbujemy ją świadomie odrzucić i zastąpić czymś odmiennym, przynajmniej pozornie.
Niezwykłym osiągnięciem największych koncernów było przekonanie jednostki, że potrzebuje najnowszego modelu telefonu, samochodu, laptopa bądź sprzętu RTV z najwyższej półki. Stworzono sztuczną potrzebę posiadania rzeczy konkretnych marek. Konsumpcyjny tiyb życia, często na kredyt, sprawił że powstały dogodne warunki dla rozwoju zawodu sprzedawcy. Jego wizerunek, poprzez agresywną sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów uległ istotnej dewaluacji. Wysokie prowizje sprawiają jednak, że chętnych nie brakuje, a osiągane przychody wynikają bezpośrednio z zaangażowania i umiejętności sprzedawcy. Jakie cechy decydują o tym, że jedni osiągają w handlu ogromny sukces, a inni - wręcz przeciwnie. „Mistrz sprzedaży" Arkadiusza Bednarskiego jest próbą znalezienia odpowiedzi na powyższe pytanie.
Coraz rzadziej klient pozostaje wierny wyłącznie jednej marce. Pod wpływem reklam, kampanii marketingowych, na które co roku wydawane są setki milionów dolarów, jego preferencje produktowe mogą ulec istotnemu przeobrażeniu. Rola sprzedawcy w danym momencie polega na tym, by przeciętnego klienta przekonać, że potrzebuje właśnie tych produktów. Zależność ta dotyczy wszystkich sfer codzienności. Wybór konkretnych produktów spożywczych (poprzez odpowiednie ich ustawienie na sklepowych półkach), marki danego producenta odzieży, czy w końcu - prężnie rozwijający się w ostatnim czasie rynek usług finansowych, oferujący ogromną liczbę produktów inwestycyjnych, to przejawy wzmożonej działalności sprzedażowej na rynku. Konsument jest przekonany, że potrzebuje danego produktu właśnie teraz, wręcz jest on mu niezbędny. O znaczeniu sprzedawcy w dzisiejszych realiach mogą świadczyć wyniki osiągane przez firmy AVON i AMWAY (sprzedaż ich produktów odbywa się z pominięciem sieci sklepów), których obroty w 2009 roku wyniosły odpowiednio - 10,3 i 8,4 miliarda dolarów.
Do tego typu książek należy podchodzić z dystansem, nie wierzyć ślepo w każdą myśl czy twierdzenie autora. Tym niemniej, w tym przypadku obawy, że będzie to kolejny podręcznik motywacyjny okazały się zupełnie nieuzasadnione. Autor zwraca uwagę na istotne jego zdaniem cechy sprzedawcy, nie traktuje tego jednak jako - wymóg niezbędny. Pokazuje, że istotą sukcesu jest podobnie jak w innych zawodach: zaangażowanie, wytrwałość i zdobywane stopniowo doświadczenie. -
Napisz Tekst Kuba Sosnowski, 2014-02-05
Najlepszym świadectwem o wartości książki Arkadiusza Bednarskiego Mistrz Sprzedaży są opinie czytelników – znajdziesz je na oficjalnej stronie książki http://onepress.pl/ksiazki/mistrz-sprzedazy-wydanie-3-poszerzone-arkadiusz-bednarski,mistr3.htm. Odbiorcy opisują ją jako pozycję obowiązkową dla początkujących sprzedawców oraz tych z doświadczeniem, zawierającą najważniejszą wiedzę, czy też jako napisaną zrozumiałym językiem.
Zgadzam się z nimi, Mistrz sprzedaży to książka obowiązkowa dla każdego kto chce zająć się marketingiem, nawet tym wielopoziomowym (MLM). Tym zdaniem mógłbym zamknąć niniejszą recenzję. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na trzy rzeczy, o których nie przeczytasz w powyżej wspomnianych opiniach.
Pierwszą z nich jest aktualność. Arkadiusz Bednarski, od pierwszego wydania w 2009 roku, zdołał rozbudować Mistrza Sprzedaży już trzykrotnie. A to dlatego, że świat marketingu nieustannie się zmienia, a sam autor zyskuje coraz większą wiedzę oraz doświadczenie (rozpoczynając pracę miał już za sobą wieloletni staż jako sprzedawca). Taka aktualizacja poprawia relację w odbiorze treści. Sięgając po książkę wiedziałem, że znajdę w niej najświeższą wiedzę i doskonale opracowaną treść (sprawdzoną przez autora po raz trzeci). Pozwoliło mi to na zwiększenie komfortu czytania.
Drugim wyróżnikiem jest sposób postrzegania sprzedaży przez autora. Zamiast rozpoczynać treść Mistrza sprzedaży od standardowego pytania „jak sprzedawać?” i odpowiedzi na nie, pisarz zastanawia się „Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować?” oraz „Co wpływa na nasze decyzje o zakupie”. Dzięki temu zabiegowi czytelnik zaczyna rozumieć na jakich zasadach odbywa się komunikacja sprzedawca– klient, a także dowiaduje się, że o każdej sprzedaży decydują umiejętności wewnętrzne pierwszego z wymienionych i sposób postrzegania świata przez drugiego.
Trzecią rzeczą, która zwróciła moją uwagę jest zawartość nośnika CD. Taki dodatek do książki to strzał w dziesiątkę. Po przeczytaniu tekstu włożyłem płytę do komputera i przesłuchałem ją dwukrotnie. Byłem zachwycony. Następnego dnia potrzebowałem silnego źródła motywującego. Do ćwiczeń zmuszających mój mózg do pracy dołączyłem trzy nagrania. Doskonale sprawdziły się. Co jest nagrane na tej płycie? Rozmowy z ludźmi takimi jak Ty i ja, którzy odnieśli sukces w sprzedaży. Opowiadają o tym czym jest dla nich szeroko rozumiany marketing, dzielą się doświadczeniem oraz wskazują jak osiągnąć sukces.
Mistrz sprzedaży to znakomita książka. Czytając ją uporządkowałem swoją wiedzę, nabyłem nowe umiejętności, a także zmieniłem kilka przekonań – między innymi na temat marketingu wielopoziomowego oraz istnienia „trudnego klienta”. Dlatego polecam ją wszystkim przyszłym i obecnym sprzedawcom.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8358-1, 9788324683581
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-12-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8744-2, 9788324687442
- Data wydania ebooka:
-
2013-12-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 15495
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Inne spojrzenie (15)
- Pieniądze (19)
- Przekonania (24)
- Zmiana przekonań (29)
- Koncentracja (31)
- Zmiana koncentracji (34)
- Kontrola (43)
- Skąd się biorą decyzje (50)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (52)
- Potrzeby (53)
- Pewność (55)
- Urozmaicenie (61)
- Uznanie (65)
- Przynależność (69)
- Rozwój (72)
- Prawa wpływu (75)
- Dlaczego i jak (100)
- Cele (107)
- Technologia (131)
- Jak zdobywać wiedzę? (132)
- Podsumowanie (140)
- Lista kontaktów (148)
- Osoby wpływowe (149)
- Rekomendacje (151)
- Lista możliwości (158)
- Nawyki (160)
- Rozmowa telefoniczna (171)
- Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (224)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
- Kolejny krok (266)
- Różnice indywidualne (274)
- Metaprogramy (274)
- Systemy reprezentacji (290)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (293)
- Konflikt relacji (314)
- Mentalność pracownika (317)
- Piramida (320)
- Masz do mnie interes... (324)
- Lęk (325)
- Jak osiągnąć sukces w MLM? (326)
- Moje doświadczenia (333)
Trudne początki (9)
Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)
Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)
Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)
Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (143)
Rozdział 5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (167)
Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)
Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)
Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)
Zakończenie (337)
Zawartość CD (343)
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(38.43 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone Arkadiusz Bednarski (14)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(9)
(3)
(2)
(0)
(0)
(0)
Henryk , Własna firma z 25-to letnim stażem
Data dodania: 2018-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-06-08 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-02-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Data dodania: 2014-08-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
AgaR, menager
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof K.,
Data dodania: 2009-06-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-05-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert. Kierownik zespołu sprzedaży - finanse,
Data dodania: 2009-05-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur,
Data dodania: 2009-05-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej. Handlowiec,
Data dodania: 2009-05-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna Bogobowicz,
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-11 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Ola,
Data dodania: 2011-10-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii