Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
Alchemia sprzedaży
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.
Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?
Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Zastanów się:
- Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
- Co chciałbyś od niego usłyszeć?
- Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?
Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.
Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).
Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu. Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu: |
![]() |
"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
Dr Kevin Hogan,
autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" |
"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."Bohdan Pawłowicz;
Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"
Dowiedz się:
- jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
- jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
- jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
- jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
- jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.
Oceny i opinie klientów (19)
(3)
(11)
(4)
(1)
(0)
(0)
6 oceniona przez:
A.W., 2008-01-02
6 oceniona przez:
Kasia, 2008-01-03
6 oceniona przez:
2009-02-13
5 oceniona przez:
2008-02-11
5 oceniona przez:
2008-02-06
5 oceniona przez:
Tomasz Piotr Sidewicz, 2007-12-03
5 oceniona przez:
Radek, 2007-11-26
5 oceniona przez:
2008-05-08
5 oceniona przez:
kasia-limanowa, 2008-03-26
5 oceniona przez:
Arnie, 2007-10-31
5 oceniona przez:
Michał K., handlowiec, 2008-10-30
5 oceniona przez:
2015-02-24
5 oceniona przez:
Maria Szcześniak-Włodarczyk, 2007-11-12
5 oceniona przez:
ola, 2008-06-20
4 oceniona przez:
Marta Siudak, 2007-12-03
4 oceniona przez:
Andrzej Wiśniewski, 2007-10-31
4 oceniona przez:
Emil Podrażka, 2007-10-30
4 oceniona przez:
2008-04-23
3 oceniona przez:
2007-11-26
więcej opinii