Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
5 lat doświadczenia w jednej książce!
Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia.
Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!
Realne pieniądze z mobilnej platformy
Piotr Stalewski – absolwent informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne, organizowanych m.in. przez Nokię (2007) czy Google (ADC2 2009). Studiował w Danii, pracował w międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisał własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów spieniężania na dostępnych platformach mobilnych. Jest współzałożycielem firmy Evil Indie Games, autorem artykułów o rynku aplikacji mobilnych i współtwórcą portalu mobilnidranie.pl. Prywatnie jest autorem powieści Kubuś i Templariusze oraz pasjonatem fotografii.
Oceny i opinie klientów (24)
(4)
(10)
(4)
(3)
(2)
(1)
6 oceniona przez:
mateusz k., 2012-12-18
6 oceniona przez:
2014-04-22
6 oceniona przez:
Tomasz Szulborski, Informatyk 2013-01-04
6 oceniona przez:
yuri, student IiE 2012-12-20
5 oceniona przez:
2014-11-17
5 oceniona przez:
Karol, właściciel firmy 2013-03-10
5 oceniona przez:
Maciek, 2015-08-02
5 oceniona przez:
Michał, Informatyk 2015-04-07
5 oceniona przez:
Łukasz Nowak, 2013-01-16
5 oceniona przez:
Robert Masłowski, programista 2014-05-12
5 oceniona przez:
Marcin Wiśniewski, projektant | właściciel studia 2013-10-24
5 oceniona przez:
Kamil, Programista 2013-08-20
5 oceniona przez:
Michał Pękala, 2013-03-07
5 oceniona przez:
2013-10-28
4 oceniona przez:
student 2012-12-07
4 oceniona przez:
programista 2015-03-30
4 oceniona przez:
2015-03-28
4 oceniona przez:
2013-05-12
3 oceniona przez:
Sebastian, Programista 2013-03-30
3 oceniona przez:
2015-08-18
3 oceniona przez:
Informatyk 2012-12-10
2 oceniona przez:
2013-02-28
2 oceniona przez:
Stefan Giętarski, Znawca tematu 2015-02-18
1 oceniona przez:
Mariusz, programista 2014-09-26
więcej opinii