Andrzej Szromnik - ebooki
Tytuły autora: Andrzej Szromnik dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Promocja 2za1
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem "delikatną" sferę społeczną...Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
(81,18 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł (-15%) -
Promocja
Promocja 2za1
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,88 zł najniższa cena z 30 dni)
23.86 zł
36.71 zł (-35%) -
Promocja
Promocja 2za1
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej- PDF + ePub + Mobi pkt
Targi w gospodarce rynkowej Targi w gospodarce rynkowej
Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki
(22,30 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
34.15 zł (-35%)