Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak - okladka książki

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
96
Dostępny format:
     PDF

Ebook 13,31 zł najniższa cena z 30 dni

19,01 zł (-30%)
13,31 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(13,31 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym oraz marketingiem dóbr zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu dedykowana jest przede wszystkim studentom kierunku Administracja, a także ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technicznych kierunkach studiów.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności