ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego Paulina Czarnek-Wnuk - okładka książki

Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego Paulina Czarnek-Wnuk - okładka książki

Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego Paulina Czarnek-Wnuk - okładka audiobooka MP3

Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego Paulina Czarnek-Wnuk - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
136
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Problematyka rozrywki obecnej w środkach masowej komunikacji nie jest tematem nowym w dyskursie naukowym. Nie było jednak dotąd całościowych opracowań traktujących o ludyczności w radiu komercyjnym. Autorka publikacji w sposób kompleksowy opisuje sposoby realizowania funkcji rozrywkowej przez wybrane rozgłośnie reprezentujące polski rynek radiowy. Skupia się na trzech podstawowych obszarach działalności stacji: antenowym (programowym), pozastudyjnym (w postaci organizowanych wydarzeń muzycznych czy sportowych) i nowomedialnym (na stronach internetowych, w mediach społecznościowych czy aplikacjach mobilnych). Ich połączenie tworzy swoisty rozrywkowy konglomerat, przestrzeń wypełnioną ludycznością, w której mogą zanurzyć się odbiorcy.

*

Pisanie o radiu żywym zwłaszcza jest trudne, mamy bowiem do czynienia z fenomenem migotliwym, zmiennym, a przede wszystkim ulotnym. Łatwiej jest analizować kontynuację radia w jego rozmaitych odsłonach w Internecie, to wiemy. Z tego więc punktu widzenia każde podjęcie rozważań dotyczących metodologii radiowego medium jest wartościowe. I tak jest w tym przypadku. Nowe w tej pracy jest pewne przekierowywanie uwagi na radio formatowane, prywatne (gros medioznawczych opisów i podjętych badań cząstkowych/całościowych/historycznych odnosi się do radia/mediów publicznych).

Z recenzji prof. dr hab. Violetty Wejs-Milewskiej

Paulina Czarnek-Wnuk

Zamknij

Wybierz metodę płatności