Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II Paulina Czarnek-Wnuk, Zofia Nacewska - okladka książki

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II Paulina Czarnek-Wnuk, Zofia Nacewska - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
132
Dostępny format:
     PDF

Ebook 14,24 zł najniższa cena z 30 dni

19,95 zł (-30%)
14,04 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(14,24 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie - postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania "producentów kontekstu", by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.

Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta

Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności