Marketing internetowy w małej firmie
- Autor:
- Holly Berkley
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 144
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Holly Berkley
Opis książki: Marketing internetowy w małej firmie
Techniki skutecznej promocji w internecie
Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.
Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.
- Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej
- Przygotowywanie treści witryny WWW
- Organizacja kampanii e-mailowych
- Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy
- Programy partnerskie
- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
- Stosowanie banerów reklamowych
- Współpraca z wykonawcami witryn WWW
Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
54.90 zł(-50%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%)
Ebooka "Marketing internetowy w małej firmie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing internetowy w małej firmie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing internetowy w małej firmie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing internetowy w małej firmie (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: webmade.org Patryk Jar; 08/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Z pewnością każdy, kto wkłada wiele pracy i pieniędzy w stworzenie profesjonalnej strony, chciałby aby jego inwestycja zwróciła się możliwie najszybciej.
Książka "Marketing internetowy w małej firmie" jest bardzo rzetelnym źródłem wiedzy, w jaki sposób przygotować kampanię marketingową, która trafi do odpowiedniej grupy odbiorców i przyniesie największe zyski.
Autorka, Holly Barkley, uczy jak podejść do zagadnienia marketingu w Internecie. Na autentycznych przykładach pokazuje jak kampanie marketingowe o bardzo małych budżetach (przy odpowiedniej strategii) uzyskiwały świetne wyniki.
Pewnym minusem książki jest fakt, że nie została ona napisana na "polski rynek". Wadę tą częściowo udało się zniwelować podjąć sporo linków do polskich serwisów, a także (dodane podczas tłumaczenia) dane dotyczące Polski.
Książkę czyta się dobrze, nie ma w niej niepotrzebnych fachowych terminów, a najważniejsze informacje dla czytelnika są dodatkowo umieszczane na marginesie, jako wyróżniona notatka. Zdecydowanie polecam tą pozycję każdemu, kto chce czerpać korzyści z własnej witryny, a także tym, którzy chcieliby po prostu wiedzieć więcej o marketingu w sieci.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Low-Budget Online Marketing
- Tłumaczenie:
- Anna Kanclerz
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1895-3, 8373618953
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-06-22
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2829
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Mała firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- Co to jest marketing internetowy? (11)
- Jak osiągnąć sukces? (12)
- Odpowiedni personel (12)
- Spójność informacji (14)
- Produkty chętnie kupowane w internecie (15)
- Co się sprzedaje przez internet (16)
- Cel zaistnienia w sieci (18)
- Garść statystyki (20)
- Cechy charakterystyczne potencjalnych klientów (21)
- Jak dotrzeć do kilku różnych grup docelowych? (22)
- Kobiety (23)
- Osoby starsze (23)
- Nastolatki (24)
- Nakłoń klientów do mówienia o sobie (25)
- Jak spersonalizować stronę internetową? (27)
- Ucz się na przykładzie firmy Amazon.com (27)
- Zorganizuj dobrze treść i dostosuj ją do indywidualnych preferencji użytkownika (29)
- Skoncentruj się na kliencie (30)
- Próba skuteczności odwoływania się do grupy docelowej (31)
- Gdzie umieszczać banery reklamowe? (32)
- Pozycjonowanie strony (33)
- Znaczenie internetu (37)
- Podstawowe elementy treści (38)
- Jak niedrogo uaktualniać witrynę (40)
- Zbyt częste zmiany (41)
- Dezorientacja użytkowników (42)
- Spadek na liście wyników wyszukiwarki (43)
- Korzyści płynące z elastycznej witryny (43)
- Kampanie próbne i śledzenie ich efektów (43)
- Skoncentruj się na grupie docelowej (44)
- Dla osób bez talentu (44)
- Kupowanie treści (45)
- Nakłoń klientów do współtworzenia serwisu (45)
- Linki do innych stron (46)
- Marketing precyzyjny a "wymuszony" (47)
- Co to jest marketing precyzyjny? (47)
- Marketing w paśmie dziennym (48)
- Informacje marketingowe załączone w treści (49)
- Zdobycie wiarygodności (50)
- Jak umieścić swoją treść na innych witrynach? (50)
- Wymiana reklam (52)
- Co zrobić, żeby ludzie mówili o Twojej witrynie? (52)
- Zaoferuj coś za darmo (54)
- Wykorzystaj fora dyskusyjne i czaty internetowe (54)
- Wybierz domenę, która zapadnie klientowi w pamięć (55)
- Statystyki potwierdzające skuteczność marketingu e-mailowego (57)
- E-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam (58)
- Tworzenie listy dystrybucyjnej (59)
- Marketing zorientowany na cele (62)
- Biuletyny internetowe (63)
- Treść biuletynu (63)
- Dlaczego krótsze jest lepsze? (63)
- Czas i częstotliwość (64)
- Wysyłanie e-maili przez serwer hostingowy (66)
- Testowanie i szablony (66)
- Śledzenie działań klienta (67)
- Treść skierowana do konkretnego odbiorcy (67)
- Wymyślenie efektownego tytułu (68)
- Bierz przykład z wirusów (70)
- Bierz przykład z firm, które odniosły sukces (71)
- Wirtualna społeczność - co to jest i jakie ma znaczenie? (77)
- Technologie i pomysły wspierające budowanie społeczności internetowej (78)
- Forum dyskusyjne (79)
- Treść (80)
- Kalendarium (80)
- Konkursy (81)
- Czat (81)
- LivePerson - komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym (82)
- Redaktorzy - ochotnicy (83)
- Wykupienie reklamy na stronie innej społeczności internetowej (84)
- Dlaczego co-branding internetowy jest inny? (85)
- Współpraca w sieci (86)
- Znaczenie co-brandingu (88)
- Zasady co-brandingu (89)
- Jak zintegrować produkty partnerów (92)
- Zrób to dobrze za pierwszym razem (92)
- Weź przykład z gazet (93)
- Partnerzy, którzy się uzupełniają (94)
- Jak zoptymalizować witrynę internetową? (98)
- Tekst strony głównej (98)
- Znaczniki HTML (99)
- Strony obfitujące w grafikę (101)
- Przekierowywanie łącza, wyskakujące okienka i reklama w tle (102)
- Przyciski "Wstecz" (103)
- Mapy serwisu (103)
- Ramki (103)
- Rejestracja strony w wyszukiwarce (104)
- Program Microsoft bCentral (104)
- Program WebPosition Gold (104)
- Płatne pozycjonowanie (105)
- Program pay-per-click (105)
- Program AdWords wyszukiwarki Google (106)
- Najlepsze słowa kluczowe (106)
- CPC a CPM (107)
- Dostosowanie treści strony do słów kluczowych (107)
- Przygotowanie kopii reklamy (108)
- Płatna reklama - CPM, CPC i CPA (111)
- Testowanie (112)
- Baner odnoszący sukces (113)
- Dlaczego reklamy banerowe się nie opłacają? (115)
- Kampanie skierowane do wyselekcjonowanego odbiorcy (115)
- Śledzenie rezultatów (116)
- Najważniejsza prostota (119)
- Pamiętaj o odbiorcy (120)
- Zasady projektowania stron internetowych (120)
- Nie używaj języka technicznego (127)
- Przygotuj się i określ swoje cele (128)
- Przyjrzyj się innym stronom internetowym (128)
- Zapewnij sobie wsparcie techniczne (128)
- Wszystkie ustalenia zachowuj w formie pisemnej (129)
- Przekazuj informacje na bieżąco (129)
- Koszty zaprojektowania i utrzymywania strony internetowej (129)
- Internet dociera wszędzie (131)
- Przekroczenie bariery ekonomicznej (131)
- Przełamanie bariery językowej (132)
- Internet a Twoja mała firma (133)
- Główne zasady marketingu internetowego (133)
Wstęp (9)
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)
2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów? (21)
3. Przygotuj odpowiednią treść (37)
4. Darmowa reklama (47)
5. Marketing e-mailowy (57)
6. Budowanie internetowej społeczności (77)
7. Strategia co-brandingu (85)
8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (97)
9. Banery reklamowe (111)
10. Zasady dobrego projektowania stron internetowych (119)
11. Współpraca z projektantem stron WWW (127)
12. Potęga internetu (131)
Bibliografia (135)
Skorowidz (139)
Oceny i opinie klientów: Marketing internetowy w małej firmie Holly Berkley (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(1)
(2)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii