Anna Łaszkiewicz - ebooki
Tytuły autora: Anna Łaszkiewicz dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Promocja 2za1
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórcóInfluencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
(17,34 zł najniższa cena z 30 dni)
17.22 zł
24.95 zł (-31%) -
Promocja 2za1
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potenWspółtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Niedostępna