ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe Tomasz Domański - okładka książki

Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe Tomasz Domański - okładka książki

Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe Tomasz Domański - okładka audiobooka MP3

Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe Tomasz Domański - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
366
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych.  
W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych.  
Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw. 
Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu. 
 

Wybrane bestsellery

Tomasz Domański

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności