Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe
- Autor:
- Tomasz Domański


- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 366
-
PDF
Opis książki: Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych.
W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych.
Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw.
Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Wybrane bestsellery
-
Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tu...
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka "Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-822-0864-1, 9788382208641
- Data wydania ebooka:
-
2022-07-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.7MB
- Kategorie:
Ekonomia
Marketing
Zarządzanie
Spis treści książki
SPIS TREŚCI
Wstęp 11
Rozdział 1. Internacjonalizacja polskiego handlu 15
1.1. Polska jako cel strategiczny dla największych zagranicznych sieci handlowych 15
1.2. Strategie wchodzenia zagranicznych sieci handlowych na polski rynek 22
1.3. Strategie penetracji regionu versus strategie koncentracji na wybranych rynkach 30
1.4. Strategie wieloformatowe versus strategie jednoformatowe 31
1.5. Podsumowanie i wyzwania na przyszłość 33
Rozdział 2. Strategie rozwoju sieci hipermarketów 43
2.1. Zmiany w postrzeganiu formatu hipermarketów 43
2.1.1. Ewolucja klasycznego formatu sklepu wielkopowierzchniowego 45
2.1.2. Innowacyjna modyfikacja tradycyjnego formatu hipermarketu 46
2.2. Strategia rozwoju francuskiej sieci Carrefour 47
2.2.1. Nowy format hipermarketu Carrefour 48
2.2.2. Wdrażanie kanału online przez grupę Carrefour 58
2.2.3. Syntetyczna charakterystyka strategii sieci Carrefour 61
2.3. Strategia rozwoju niemieckiej sieci hipermarketów Kaufland 63
2.3.1. Początki sieci Kaufland oraz etapy jej rozwoju 63
2.3.2. Pozycja i rozwój sieci Kaufland na polskim rynku 65
2.3.3. Kluczowe wartości sieci Kaufland 68
2.3.4. Strategia rozwoju sieci Kaufland 70
2.3.5. Marki własne sieci Kaufland 72
2.3.5.1. Kaufland w mediach społecznościowych 81
2.3.5.2. Nowa kampania wizerunkowa sieci Kaufland 81
2.3.6. Syntetyczna prezentacja strategii sieci Kaufland 82
2.4. Strategia rozwoju francuskiej sieci hipermarketów Auchan 84
2.4.1. Kluczowe wartości sieci Auchan podstawą budowania jej strategii 84
2.4.2. Strategia internacjonalizacji grupy Auchan 85
2.4.3. Założenia nowej strategii Auchan 2022 88
2.4.4. Strategia rozwoju Auchan w Polsce 94
2.4.5. System dostaw do domu klienta 99
2.4.6. Strategia gamy marek własnych Auchan 101
2.4.7. Syntetyczna prezentacja strategii sieci Auchan 104
2.5. Strategia rozwoju francuskiej sieci hipermarketów Leclerc 116
2.5.1. Założenia strategii francuskiej grupy Leclerc 117
2.5.2. Rozwój grupy Leclerc w Polsce 121
2.5.3. Strategia marki własnej w hipermarketach Leclerc 122
2.5.4. Rozwój sprzedaży internetowej (System Drive) 125
2.5.5. Syntetyczna prezentacja strategii sieci Leclerc 128
2.6. Wyzwania na przyszłość dla zagranicznych sieci hipermarketów 130
Rozdział 3. Strategie sieci dyskontowych w Polsce i na świecie 137
3.1. Wzrost zainteresowania formatem dyskontu 138
3.2. Biedronka – strategia lidera polskiego handlu detalicznego oraz lidera formatu dyskontu 140
3.2.1. Pozycja grupy Jeronimo Martins na rodzimym rynku w Portugalii i na rynkach zagranicznych 140
3.2.2. Pozycja sieci dyskontowej Biedronka na polskim rynku 143
3.2.3. Społeczna odpowiedzialność grupy Jeronimo Martins jako ważny element nowej strategii 146
3.2.3.1. Dbałość o zdrowie klientów, propagowanie standardów zdrowego odżywiania oraz przeciwdziałanie marnowaniu żywności 147
3.2.3.2. Działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego 149
3.2.3.3. Rozwój relacji z lokalnymi dostawcami 151
3.2.3.4. Działania na rzecz lokalnych społeczności 152
3.2.3.5. Działania na rzecz własnych pracowników 153
3.2.3.6. Podsumowanie działań w zakresie odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego wzrostu sieci 155
3.2.4. Silne akcentowanie polskości w strategii Biedronki 156
3.2.5. Strategiczna wizja formatu dyskontu w sieci Biedronka 158
3.2.6. Syntetyczna prezentacja strategii portugalskiej sieci Biedronka 161
3.3. Lidl – studium strategii niemieckiej sieci dyskontowej 163
3.3.1. Początki firmy Lidl na rynku niemieckim oraz strategia jej internacjonalizacji 164
3.3.2. Pozycja niemieckiej sieci Lidl na polskim rynku 173
3.3.2.1. Pozycjonowanie Lidla jako formatu dającego klientom coś więcej niż tradycyjne dyskonty 174
3.3.2.2. Akcentowanie współpracy z polskimi dostawcami i promowanie polskich produktów 175
3.3.3. Strategia rozwoju gamy marek własnych Lidla 181
3.3.3.1. Marki własne Lidla powiązane z określonymi krajami ich pochodzenia 181
3.3.3.2. Przypadek marki własnej produktów włoskich Italiamo 183
3.3.3.3. Tydzień włoski w Lidlu – Italiamo w Polsce 185
3.3.3.4. Strategia porównywania marek własnych z markami znanych producentów 185
3.3.3.5. Marki własne dotyczące wybranych kategorii produktów 188
3.3.4. Lidl – firma społecznie odpowiedzialna 190
3.3.4.1. Lidl – dobry pracodawca 191
3.3.4.2. Lidl – strategia stabilnego, zrównoważonego rozwoju sieci oraz innowacji ekologicznych 193
3.3.5. Przyszłość firmy Lidl – kluczowe wyzwania strategiczne 194
3.3.5.1. Poszukiwanie nowego modelu sklepu dyskon- towego Lidl w Polsce 194
3.3.5.2. Otwartość na nowe kanały sprzedaży online 195
3.3.6. Syntetyczna prezentacja strategii niemieckiej sieci Lidl 198
3.4. Aldi – strategia rozwoju niemieckiej sieci dyskontowej 199
3.4.1. Geneza powstania i rozwoju niemieckiej sieci Aldi 199
3.4.2. Strategia internacjonalizacji sieci Aldi 202
3.4.2.1. Strategie rozwoju sieci na wybranych rynkach zagranicznych 204
3.4.3. Rozwój sieci Aldi na polskim rynku 212
3.4.3.1. Wejście na polski rynek 212
3.4.3.2. Rola marek własnych w ofercie sieci Aldi w Polsce 212
3.4.3.3. Zagraniczne versus polskie nazwy marek własnych sieci Aldi 215
3.4.3.4. Relacje sieci Aldi z polskimi dostawcami 219
3.4.4. Aldi – sieć społecznie odpowiedzialna 220
3.4.4.1. Kluczowe wartości sieci jako podstawa do odpowiedzialnych działań 220
3.4.4.2. Raporty roczne na temat polityki zrównoważonego rozwoju 221
3.4.5. Syntetyczna prezentacja strategii niemieckiej sieci Aldi 224
3.5. Netto – strategia rozwoju duńskiej sieci dyskontowej 226
3.5.1. Pozycja sieci Netto w Danii i na rynkach zagranicznych 226
3.5.2. Strategia rozwoju sieci Netto w Polsce 229
3.5.3. Pozycjonowanie Netto – najtańszy dyskont na rynku 231
3.5.4. Budowanie wizerunku sieci związanego ze sprzedażą polskich produktów 232
3.5.5. Marki własne Netto 233
3.5.6. Rola stoisk partnerskich w formacie dyskontu Netto 236
3.5.7. Kariera w Netto 237
3.5.8. Syntetyczna prezentacja strategii duńskiej sieci Netto 242
3.6. Dlaczego nie mamy polskiej sieci dyskontów? 243
Rozdział 4. Opinie polskich klientów na temat wybranych zagranicznych sieci handlowych działających na polskim rynku (wyniki badań empirycznych) 245
4.1. Segment A – osoby starsze – 55 plus 247
4.1.1. Małżeństwo emerytów (ok. 70 lat), A1 247
4.1.2. Kobieta, samotna (57 lat), A2 254
4.1.3. Emeryt, samotny singiel (65 lat), A3 262
4.2. Segment B – nabywcy w średnim wieku (36–50 lat) 269
4.2.1. Gospodarstwo domowe; model 2+2 (wiek ok. 36 lat), B1 269
4.2.2. Gospodarstwo domowe; model 2+2 (wiek ok. 41 lat), B2 280
4.2.3. Gospodarstwa domowe; model 2+1 (wiek ok. 44 lata), B3 286
4.2.4. Gospodarstwo domowe; model 2+2 (wiek ok. 46 lat), B4 293
4.3. Segment C – młode gospodarstwa domowe/związki partnerskie (23–30 lat) 302
4.3.1. Młode gospodarstwo domowe; model oparty na związku partnerskim młodych absolwentów uczelni wyższych; wykształcenie biznesowe (wiek ok. 23 lata), C1 302
4.3.2. Młode gospodarstwa domowe; model oparty na związku partnerskim młodych absolwentów uczelni wyższych (wiek ok. 29 lat), C2 312
4.4. Porównanie postaw różnych grup respondentów wobec wielkopowierzchniowych sieci handlowych 320
Rozdział 5. Nowe trendy i wyzwania dla zagranicznych sieci wielkopowierzchniowych 325
5.1. Rozwój konkurencyjnych formatów i nowych kanałów dystrybucji 326
5.1.1. Dynamiczny rozwój sieci sklepów sąsiedzkich 326
5.1.1.1. Współpraca partnerska z liderami nowych technologii 327
5.1.1.2. Współpraca partnerska z deweloperami obiektów biurowych i mieszkalnych 328
5.1.2. Rozwój kanału online 329
5.1.2.1. Personalizacja relacji z klientem w kanale online 329
5.1.2.2. Nowe alianse strategiczne pomiędzy specjalistami ds. nowych technologii oraz specjalistamie-commerce (nowe sojusze strategiczne) 330
5.1.2.3. Sprzedaż żywności w kanale e-commerce – możliwości i ograniczenia – nowe trendy konsumenckie 330
5.2. Uwarunkowania zewnętrzne 331
5.2.1. Nieprzychylny ustawodawca – ograniczenia handlu w niedzielę 331
5.2.2. Braki pracowników na rynku pracy 331
5.3. Wyzwania związane z odpowiedzialnością społeczną sieci wielkopowierzchniowych 332
5.4. Wyzwania związane z wykorzystaniem danych na temat klientów 333
5.5. Nowe zachowania i zwyczaje konsumentów 334
5.6. Wzrost zdolności przystosowywania się do zmian otoczenia – efekt pandemii 337
5.7. Poszukiwanie nowych form partnerstwa strategicznego 338
Zakończenie 339
Bibliografia 345
Spis tabel 363
Spis rysunków 365
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki
-
Monografia dotyczy jednego z najbardziej złożonych zagadnień we współczesnej debacie na temat mobilności międzynarodowej, a jednocześnie takiego, które wciąż nie doczekało się pogłębionej analizy zarówno na gruncie europejskim, jak i polskim. Celem pracy jest diagnoza kompetencji emerytalnych pol...
Kompetencje emerytalne polskich pracowników migrujących do państw objętych koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego w Unii Europejskiej Kompetencje emerytalne polskich pracowników migrujących do państw objętych koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego w Unii Europejskiej
-
Sektor bankowy jest uznawany za specyficzną dziedzinę gospodarki, ponieważ wystawiony na zbyt wysoki poziom konkurencji może zwiększać ryzyko dla innych sektorów lub powodować kryzys. Banki jako instytucje zaufania publicznego nie mogą sobie pozwolić na psucie wizerunku i doprowadzanie do upadku ...
Kapitał intelektualny a konkurencyjność banków w Polsce Kapitał intelektualny a konkurencyjność banków w Polsce
-
Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod prognozowania upadłości ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem oraz pozwala inwestorom uniknąć strat związanyc...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
25.46 zł
29.95 zł(-15%) -
Monografia poświęcona jest sektorowi nowoczesnych usług biznesowych (NUB), który stanowi jeden z ważniejszych i bardzo dynamicznie rozwijających się działów gospodarek, w tym gospodarki Polski. Ta kategoria usług stała się istotnym elementem poprawy efektywności przedsiębiorstw. Nowy potencjał w ...
Rola i efekty funkcjonowania centrów usług wspólnych w Polsce Rola i efekty funkcjonowania centrów usług wspólnych w Polsce
-
W publikacji zostały zaprezentowane kluczowe argumenty zarówno za pozytywnym, jak i negatywnym oddziaływaniem korupcji na gospodarkę. Autorka omówiła temat optymalnego poziomu przekupstwa i dokonała przeglądu badań dotyczących wpływu korupcji na wybrane zmienne makroekonomiczne. Z jednej strony k...
Wpływ korupcji na podstawowe zmienne makroekonomiczne na przykładzie państw europejskich Wpływ korupcji na podstawowe zmienne makroekonomiczne na przykładzie państw europejskich
-
W monografii przedstawiono wiele zagadnień związanych z prowadzeniem analiz finansowych za pomocą metod ilościowych. Walorem opracowania jest omówienie problemów, z jakimi spotykają się analitycy finansowi oraz prezentacja przykładów aplikacji różnych metod zarówno ułatwiających ocenę i opis omaw...(25.46 zł najniższa cena z 30 dni)
25.46 zł
29.95 zł(-15%) -
Monografia ma charakter interdyscyplinarny, sytuuje się bowiem na granicy dwóch obszarów badawczych finansów - finansów behawioralnych oraz bankowości inwestycyjnej. Jej główny cel stanowi analiza psychologicznych uwarunkowań procesów decyzyjnych na rynku kapitałowym, które dotyczą nie tylko racj...
Nadmierny optymizm analityków sporządzających rekomendacje giełdowe w wycenach przedsiębiorstw Nadmierny optymizm analityków sporządzających rekomendacje giełdowe w wycenach przedsiębiorstw
-
Celem głównym monografii jest identyfikacja poziomu transparentności dokonań polskich uniwersytetów z perspektywy zewnętrznych interesariuszy - w wymiarze finansowym i niefinansowym - oraz odniesienie go do poziomu transparentności dokonań najlepszych uczelni na świecie. Praca ta wpisuje się ...
Transparentność dokonań uczelni wyższej. Perspektywa zewnętrznych interesariuszy Transparentność dokonań uczelni wyższej. Perspektywa zewnętrznych interesariuszy
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)25.46 zł
29.95 zł(-15%) -
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie - postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacj...
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II
(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
To ważna i wartościowa pozycja skierowana przede wszystkim do osób zainteresowanych szerokim nurtem studiów miejskich, ale również bezpośrednio do łodzian. Autor prezentuje interesujący temat, jakim jest funkcjonowanie więzi z miastem. Dla socjologów publikacja może stanowić inspirację i punkt wy...
Więź mieszkańców z miastem. Studium socjologiczne poprzemysłowej Łodzi Więź mieszkańców z miastem. Studium socjologiczne poprzemysłowej Łodzi
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe Tomasz Domański (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.