ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Aga Szóstek
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
272
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (48,68 zł najniższa cena z 30 dni)

64,90 zł (-54%)
29,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(48,68 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

    Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.


Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:
 (a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;
 (b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;
 (c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;
 (d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz
 (e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.


Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów
Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

Wybrane bestsellery

Aga Szóstek

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności