Jacek Santorski, Małgorzata Czarnomska - książki
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
-
SEO dla początkujących
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
-
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
-
Pisz jak mistrz. Poznaj nawyki codziennego pisania i uwolnij się od blokady twórczej
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
-
Content marketing. Od strategii do efektów
-
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
-
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
-
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
-
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Sztuka rynkologii
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
Podstawy pisania przekonujących tekstów
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Hipnotyczny Marketing
-
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
-
Dam Ci biznesowego kopa!
-
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
-
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
-
Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Polski film i fotografia nowego wieku na tle kultury wizualnej. Widma, antropocienie, sztandary
-
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
-
Jak skutecznie wypromować eBOOKa i książkę? 150 sprytnych sposobów
-
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm?
-
Pragmatyka reklamy
-
Blender 3D Incredible Models. A comprehensive guide to hard-surface modeling, procedural texturing, and rendering
-
Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność tekstu
-
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
-
Przemiany wiedzy w cyberkulturze. Badania nad kulturą, komunikacją, wiedzą i mediami
-
Mistrzowie rynków finansowych
-
Informacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU
-
Zyskaj na czasie
-
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności
-
Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
-
"Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych
-
Kreatywność językowa w marketingu
-
Etyka w komunikacji
-
Komunikatywizm - przyszłość nauki XXI wieku
-
Parafrazowanie w dyskursie artystycznym
-
Wybrane zagadnienia wprowadzające do nauki o komunikowaniu
-
Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Marketing 5.0 Technologie Next Tech
-
Jak wypromować własną grę w Internecie
-
Jak pisać, żeby czytali?
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
-
MARKA 5.0
-
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
-
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
-
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
-
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
-
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
-
Zen Steve'a Jobsa
-
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
-
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
-
Polski e-konsument - typologia, zachowania
-
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
-
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
-
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
-
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
-
7 zaginionych tajemnic sukcesu
-
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
-
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
-
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
-
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
-
Hipnotyczny marketing
-
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
-
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
-
Budowanie lojalności klientów
-
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
-
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
-
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
-
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
-
Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
-
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
-
Jak zbudować silną markę od podstaw
-
Plan marketingowy w praktyce
-
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
-
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług
-
Jak napisać plan marketingowy
-
Promocja sprzedaży
-
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych