Jarosław Kuźniar - książki
-
Employer branding po polsku
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Efekt viralowy
-
Doskonałe Public Relations
-
Bank Spółdzielczy nr 2/588, IV-VI/2018
-
Public Relations. Wizerunek Reputacja Tożsamość
-
Prezentuj z pasją
-
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak zmienia się telewizja
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Może są straszni, ale są Tobie potrzebni
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: O polskie Wembley
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki
-
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy
-
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
-
Public Relations w Internecie