![Public Relations w Internecie Jerzy P. Szyfter - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/print.jpg)
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 180
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Public Relations w Internecie
- Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
- Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
- Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory
Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.
"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.
- Strategie PR w internecie
- Witryny WWW i internetowe biura prasowe
- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
- Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
- Grupy dyskusyjne
- Netykieta -- internetowy savoir-vivre.
Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.
Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
Niedostępna
-
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł (-30%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
57.00 zł (-30%)
Ebooka "Public Relations w Internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Public Relations w Internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Public Relations w Internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Public Relations w Internecie (7)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: proto.pl Kinga KubiakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przed przystąpieniem do konstruowania witryny internetowej czy komunikatu prasowego dla dziennikarzy warto zapoznać się z interenetowym savoir-vivrem i specyficznym językiem internautów, by nie popełnić gafy… nie tylko stylistycznej. W słowach wprowadzenia Jerzy Szyfter przytacza tezę MacLuhana o środkach przekazu, które - jeśli nowe - pociągają za sobą nowego typu kontakty społeczne. Szyfterowi nie chodzi tylko o witryny internetowe-swoiste wizytówki firm, internet jako źródło cennych dla PR-owca informacji, ale i o możliwość porozumiewania się z innymi mediami. Internet w jego ujęciu to międzynarodowa rozmowa, która toczy się przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Nie dziwi więc konkluzja, że medium to staje się podstawowym narzędziem pracy współczesnego PR-owca. Szyfter uczy w swojej książce, jak skonstruować atrakcyjną stronę internetową, jak ulepszyć już istniejącą, na jakie elementy zwrócić uwagę i jakim językiem mówić do swoich potencjalnych odbiorców. Bo to właśnie język może sprawiać początkującym internautom najwięcej trudności. Dlatego autor książki radzi, aby przed przystąpieniem do samodzielnego działania, przyjrzeć się językowym zasadom internetu na forach czy blogach i znaleźć złoty środek ekspresji, docierający zarówno do przeciętnych czytelników, dziennikarzy, jak i specjalistów danej dziedziny. Zwłaszcza, jeśli samemu chce się założyć grupę dyskusyjną związaną z branżą, w której funkcjonuje firma. Autor pomaga również zrozumieć sens zakładania internetowego biura prasowego i wskazuje, jak wykorzystać szybkość i skuteczność internetowego przekazu w sytuacji kryzysowej. Wskazuje, jakimi cechami powinien odznaczać się wzorcowy komunikat prasowy czy zachęcający do prenumeraty newsletter, przy okazji zwraca także uwagę na nowy sposób porozumiewania się z dziennikarzami za pomocą e-mailingu. W rozumieniu terminów informatycznych, szczególnie dla niespecjalistów, ma pomóc „Słownik pojęć public relations w Internecie”, w odnalezieniu terminu w treści książki - skorowidz pojęć, w pogłębieniu wiedzy - literatura przedmiotu. Zwracają uwagę przydatne załączniki, m.in. Karta Deklaracji Sztokholmskiej ICCO czy Kodeksem Etyki Polskiego Stowarzyszenia PR. Wiadomości zawarte w książce, którą można potraktować jak podręcznik do e-PR-u, są usystematyzowane i konkretne. Każdy rozdział stanowi osobną całostkę tematyczną, jeśli nawiązuje do innych - to raczej w formie odsyłacza niż na zasadzie założenia, że czytelnik śledzi zawartość książki linearnie. Ma to swoje plusy i minusy. Książkę można czytać wybiórczo. Jeśli jednak czyta się ją od deski do deski, można natknąć się na nieustannie powtarzanie raz wygłoszonych, a oczywistych opinii o internecie (podkreślanie jego interaktywności, równoczesności docierania informacji do wszystkich, dostępności, etc). Szkoda także, że oprócz teorii, tak mało w książce rzeczywistych przykładów: godnych polecenia sformułowań pojawiających się w komunikatach prasowych, ciekawie zredagowanych newsletterów czy dobrze funkcjonujących grup dyskusyjnych. Przy lekturze można czasem odnieść wrażenie, że książka była pisana/wydawana pospiesznie: przeszkadzają literówki i błędy językowe, a także sam styl, któremu brak lekkości. Język - choć prosty i przejrzysty - nuży, czasami przypomina roboczą wersję tłumaczenia z angielskiego. Jeśli jednak szukamy informacji na pewno je tu znajdziemy. Nawet gdy jesteśmy internetowymi laikami - zrozumiemy je. Ci, którzy szukają zabawnie i lekko napisanego praktycznego poradnika - mogą się jednak zawieść.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. AS; 01/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać możliwości internetu, szybko uzyskują przewagę nad tymi, którzy ich nie dostrzegają. Jak wykorzystać internet w PR Szczegółowo wyjaśnia to Jerzy P. Szyfter w książce "Public relations w Internecie". Autor pokazuje m.in., jak zaprojektować odpowiednią witrynę, założyć internetowe biuro prasowe, wykorzystać grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory. Książka wyjaśnia też takie zagadnienia, jak monitorowanie sieci i wyszukiwanie potrzebnych informacji. Wiele spraw zostało przedstawianych na rzeczywistych przykładach, co jest dużym atutem tej publikacji.
-
Recenzja: Eurostudent gj; 2007-12-05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli twoja firma czy też strona www jest niewidoczna w Internecie, to jakby nie było jej wcale! Ta prosta zasada pokazuje, jak ważne jest poznanie tajników Internetu, abyśmy mogli je wykorzystać do działań promocyjnych.
Dzięki tej książce poznamy zasady PR, otrzymamy wskazówki, jak zaprojektować odpowiednią witrynę www i internetowe biuro prasowe oraz jak monitorować nasze działania. "Public Relations w Internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po sieci to coś naturalnego i chcą wykorzystać to do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy.
Jak zatem przygotować informację, jak zaistnieć na grupach dyskusyjnych i w jaki sposób stworzyć internetowe biuro prasowe? Podpowiedzi możemy znaleźć w "Public Relations w Internecie".
-
Recenzja: Piar.pl Kinga Podraża; 11/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Ponieważ każde działanie podjęte przez firmę w internecie ma swój wymiar piarowski wszystkie formy obecności przedsiębiorstwa online muszą być otoczone szczególną troską". Jestem zdania, że słowa te w szerszym kontekście powinny stać się mottem każdego piarowca co więcej każdego pracownika każdej firmy za co szczególny ukłon w stronę autora. Nie zmienia to faktu że czytając "Public Relations w Internecie" można odnieść wrażenie, skierowanej do osób, które mają z nim do czynienia po raz pierwszy. Dorzucając do tego ciekawy opis m.in. wirtualnych biur prasowych problemu monitorowania mediów online i prac z grupami dyskusyjnymi, które są zagadnieniami skierowanymi stricte do piarowców można się zastanowić kto ma być czytelnikiem publikacji.
Zagadki nie pomaga rozwiązać "Słownik pojęć public relations w internecie" traktujący wielość zagadnień również szeroko jak cała publikacja - można tu znaleźć wytłumaczenia zwrotów nie tylko z zakresu PR ale również internetu marketingu i reklamy o czym autor sam informuje uczciwie. Osoba nie zaznajomiona z PR po lekturze książki będzie mogła odnieść wrażenie, że skrót ten pochodzi od słowa "internet" Z kolei piarowcy będą musieli uważnie wczytać się w treść żeby wyłuskać kilka smaczków jak: "dobrze jest jeśli mamy stosunek rygorystyczny do tego co sami piszemy natomiast podejście bardziej liberalne do tego co piszą inni". Takich przypomnień nigdy za mało więc zachęcam do lektury choćby szybkiej!
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 26/07/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to książka dla początkujących adeptów internetowej promocji czyli dla całkiem sporej liczby osób. Autor porusza w niej sporo tematów związanych z elektronicznym piarem (budowa serwisu prasowego, savoir-vivre, antystrony, monitoring mediów online). Na pewno to Cię zainteresują. Ja jednak skupię się na sposobach przyciągania czytelników, które pomogą Ci pokonać barierę 1000 wejść do serwisu. Z "Public relations w Internecie" dowiesz się, jak przygotować komunikat prasowy, jak bywać na forach i grupach dyskusyjnych oraz jak przygotować i wysłać mailing (newsletter).
Komunikat prasowy przygotowujesz, by powiedzieć o sobie coś ciekawego czytelnikom informacyjnych serwisów elektronicznych (takim jak np. Wirtualne Media lub e-biznes.pl). Komunikat musi interesujący, bardzo interesujący. Jeśli taki będzie, wtedy czytelnicy danego medium przeczytają go, stwierdzą, że warto wpaść do Twojego serwisu i to zrobią. Jak napisać dobry komunikat, komu go wysłać i w jaki sposób zmierzyć jego efektywność - tego dowiesz się z recenzowanej książki.
Obecność na forach i grupach dyskusyjnych pozwoli Ci na bezpośrednie rekrutowanie czytelników. Przy okazji dasz się poznać jako ekspert i pomocna dłoń, co dodatkowo wzbudzi sympatię do Ciebie i skłoni do odwiedzenia serwisu. Ja cały czas zakładam, że w swoim serwisie masz zabójczy kontent. Jeśli jest on tylko "niezły", to omawiane sztuczki nie przyciągną wielu STAŁYCH czytelników. Przygodnych - a i owszem. Ale nie stałych. Jak zachowywać się na forach i jakie są granice promowania się w ten sposób - znajdziesz to w recenzowanej książce.
Wreszcie mailing (inaczej, choć nieprecyzyjnie, newsletter). Obecnie w zasadzie każda strona internetowa powinna wysyłać do swoich czytelników newsletter. Z jednej strony ułatwia to czytelnikom śledzenie informacji (każda aktualizacja to jeden mailing), z drugiej daje Ci to stałą obecność w świadomości swoich klientów, powtarzalne wejścia do serwisu oraz regularne proponowanie czytelnikom zapisania do newsletteru swoich znajomych. Jak zbudować dobry newsletter, jak często go wysyłać i nie jednocześnie nie być zbyt nachalnym - tego dowiesz się w recenzowanej książce.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki ost; 09/2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet jest przełomowym zjawiskiem komunikacyjnym, technologicznym oraz cywilizacyjnym. Dzięki niemu mamy powszechny dostęp do zasobów wiedzy i informacji, które możemy błyskawicznie przekazywać i aktualizować. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu Internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. Jak podkreśla autor książki we wstępie -- takich możliwości nie zaoferowało dotąd żadne inne medium. Internet wymusza nowe przedsięwzięcia w biznesie, które są podstawą sukcesu. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. A w świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę. Książka ta jest skierowana do wszystkich osób, które chcą wykorzystać Internet do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Autor przedstawia na przykładach zasady publikowania (na stronach www, na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych) informacji o firmie i jej działaniach. W kolejnych rozdziałach analizuje, czym jest witryna jako narzędzie e-PR, jaką rolę odgrywa internetowe biuro prasowe; wyjaśnia, jak ustrzec się przed kryzysem w firmie, monitorować media, jak pracować z grupami dyskusyjnymi. Rozważa także, dlaczego e-maile mogą być nadzieją marketingu. Publikacja zawiera także bardzo interesujące załączniki i słownik pojęć oraz skorowidz.
Książka podchodzi do problemu niezwykle kompetentnie, zwięzłe komentarze, rzetelny przekaz informacji… a przy tym wszystkim jest wyczerpująca i napisana świetnym językiem. Godna polecenia amatorom PR i branżowcom.
-
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna GK;Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet jest dzisiaj przełomowym zjawiskiem w komunikacji i fascynującym faktem technologicznym oraz cywilizacyjnym. Dzięki niemu mamy powszechny dostęp do zasobów wiedzy, możemy błyskawicznie przekazywać informacje i łatwo je aktualizować. Robi się to wszystko bez ograniczeń czasowych i bez interaktywnego kontaktu. Internet wymusza nowe przedsięwzięcia w biznesie, które staną się przesłanką sukcesu.
Jak podkreśla autor książki we wstępie -- takiego pakietu możliwości nie zaoferowało dotąd żadne inne medium. Jest to publikacja dla wszystkich osób, które już zauważyły, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalne i chcą wykorzystać to narzędzie do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Autor przedstawia na przykładach zasady publikowania (na stronach www, na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych) informacji o firmie i jej działaniach.
W kolejnych rozdziałach analizuje, czym jest witryna jako narzędzie e-PR, jaką rolę odgrywa internetowe biuro prasowe; wyjaśnia, jak ustrzec się przed kryzysem w firmie, monitorować media, jak pracować z grupami dyskusyjnymi. Rozważa także, dlaczego e-maile mogą być nadzieją marketingu. Publikacja zawiera także bardzo interesujące załączniki i słownik pojęć oraz skorowidz. Jerzy P. Szyfter jest obecnie redaktorem naczelnym GazetyPrawnej.pl.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1673-X, 837361673X
- Data wydania książki drukowanej :
- 2005-01-20
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2571
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Public Relations
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- e-PR zaczyna się od kliknięcia (9)
- PR alternatywą dla reklamy? (17)
- Strategie PR w internecie (21)
- Budowanie więzi poprzez dialog i wymianę (29)
- Twoja witryna świadczy o tobie (32)
- Jak planować i budować skuteczne strony internetowe (36)
- Systemy redakcyjne CMS (46)
- Poznajemy naszego klienta (50)
- Pressroom już nie tylko dla dziennikarzy (55)
- Dziesięć zasad tworzenia internetowego biura prasowego (58)
- Drogo nie znaczy dobrze (62)
- Komunikat nie odchodzi do lamusa (67)
- Jak pisać komunikat - parę wskazówek (72)
- Czas, dostęp do informacji, wykwalifikowany personel (77)
- Wielkie marki w tarapatach (78)
- Plotka - trudne wyzwanie dla PR (84)
- Antystrony - to jeszcze większy kłopot (87)
- Jak bronić się przed kryzysem? (90)
- Uwaga, mówią o nas! (93)
- Jak monitorować (96)
- Wyszukiwarka - okno na świat (99)
- Jak sprawić, aby nas zobaczono? (101)
- Grupa dyskusyjna narzędziem sieciowego PR (109)
- Grupy - jak się tam dostać? (111)
- Usenet rządzi się swoimi prawami (113)
- Praca z grupami dyskusyjnymi (115)
- Instrumenty komunikacji pocztą elektroniczną (121)
- E-mailing - nadzieja marketingu (124)
- Newslettery: krótko, ciekawie i na temat (128)
- Komunikatory to nie tylko pogawędki (130)
- Ogólne zasady netykiety (133)
- Korespondencja osobista (134)
- Publikowanie wiadomości na grupach (136)
- Kilka rad na różne okazje (139)
- Literatura w języku polskim (141)
- Literatura w języku angielskim (143)
- Artykuły i opracowania (145)
- Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR (147)
- Oświadczenie prasowe Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (153)
Wprowadzenie (5)
Rozdział 1. e-PR, czyli public relations w internecie (9)
Rozdział 2. Witryna jako narzędzie e-PR (29)
Rozdział 3. Internetowe biuro prasowe (55)
Rozdział 4. Komunikat prasowy w czasach internetu (67)
Rozdział 5. Gdy firma przeżywa kryzys (77)
Rozdział 6. Monitorowanie mediów online (93)
Rozdział 7. Pozycjonowanie witryny (99)
Rozdział 8. Praca z grupami dyskusyjnymi (109)
Rozdział 9. Internetowe narzędzia komunikacji (121)
Rozdział 10. Internetowy savoir-vivre (133)
Dodatek A Literatura przedmiotu (141)
Dodatek B Załączniki (147)
Dodatek C Słownik pojęć public relations w internecie (PR, internet, marketing, reklama) (157)
Skorowidz (175)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Public Relations w Internecie Jerzy P. Szyfter (5)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(2)
(0)
(1)
(2)
(0)
więcej opinii