- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Employer branding po polsku
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.
Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.
Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.
Wybrane bestsellery
-
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi — istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami...
Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Każdy z nas pragnie dla siebie dobrego życia ― chce żyć w zdrowiu, doświadczać miłości, odnosić sukcesy. Dlatego może z tak dużą determinacją, a czasem nawet wbrew sobie idziemy po to dobro — zmęczeni, zestresowani, przepracowani. Myślimy, że tak trzeba i że to normalne. Zakładamy, że...
Odpocznij. 5 życiowych lekcji dla zabieganych, przepracowanych i zestresowanych Odpocznij. 5 życiowych lekcji dla zabieganych, przepracowanych i zestresowanych
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będ...
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%)
O autorze książki
Urszula Zając-PałdynaUrszula Zając-Pałdyna - prawnik z wykształcenia, HR-owiec z krwi i kości. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom w obszarze marki pracodawcy, rekrutacji oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Pisze doktorat w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Employer branding po polsku (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Facebook.com/ksiazkioczamimezczyzny Piotr Buczyński
Employer branding wszyscy o nim mówią̨, ale tak właściwie co to jest? TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi. Zacznę̨ od tego - czym właściwie jest employer branding, o którym coraz częściej mamy okazję słyszeć́? To nic innego jak budowanie pozytywnego wizerunku marki jako pracodawcy. Employer branding to nie jest rekrutacja, natomiast bardzo może nam w niej pomóc. Jeśli interesujesz się tematyką HR / employer brandingu to na pewno ta książka jest dla Ciebie. W fajny sposób autorka uświadamia nas jak bardzo ważny jest ten obszar w naszym miejscu pracy. Coraz częściej pracownicy szukają czegoś więcej niż tylko karta Multisport czy też słodko- owocowego weekendy. Młodzi ludzie coraz częściej stawiają na pierwszym miejscu w pracy atmosferę i aktywność firmy w życiu społecznym. Od pracodawców oczekuje się teraz miejsca pracy gdzie pracownik będzie chciał przychodzić z uśmiechem na twarzy. Gdzie poniedziałek nie będzie najgorszym dniem tygodnia. Młodzi ludzie oczekują miejsca pracy którego będą tworzyć ludzie. W tym właśnie może nam pomóc employer branding. Każdy pracodawca powinien w obecnych czasach pochylić się bardzo mocno nad tematem związanym z wizerunkiem firmy. Bardzo mocno podkreśla to autorka w swojej książce. Książka jest fajnym materiałem dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę z employer brandingiem jak również dla tych którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zobaczyć inny punkt widzenia czy też inną wizję wprowadzania i realizacji employer brendingu w firmie. Niestety mało się jeszcze o nim mówi. Jednak musimy zdać sobie z tego sprawę że jest to klucz dla wielu pracodawców do osiągnięcia sukcesu. I tego wszystkiego dowiecie się z książki „EMPLOYER BRANDING po polsku” Kiedy byliśmy małymi dziećmi uważaliśmy książkę „Mały Książe” za kolejną bajkę którą czytaliśmy przed snem. Kiedy jednak wróciliśmy do niej będąc dorosłymi ludźmi znaleźliśmy w niej wiele wspaniałych przesłań. Chcemy podzielić się z Wami fragment z książki „Mały Książe” która w dziecinny sposób może pokazać nam czym jest employer branding. „- Szukam przyjaciół. Co znaczy „oswoić”? - Jest to pojęcie zupełnie zapomniane - powiedział lis. - „Oswoić” znaczy „stworzyć więzy”. - Stworzyć więzy? - Oczywiście - powiedział lis. - Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować.” Dziękuję autorce za fajną książkę która w prosty sposób przedstawia czym jest employer branding po polsku i dlaczego on jest taki ważny. Mamy ogromną nadzieję że wielu ludzi sięgnie po tą książkę i wyniesie z niej jak najwięcej rzeczy które zacznie wprowadzać w swoim miejscu pracy. Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Onepress Na koniec przytoczę słowa mojej koleżanki Mama Na Czasie która o employer branding mówi tak: "Całe nasze życie to budowanie więzi. Najpierw w przedszkolu, później w szkole, na studiach, w pracy. Marka którą wybierasz to taka, z którą masz już więź, chociaż często nie wiesz jak ta więź się narodziła. Kiedy powstała? Dlaczego wybierasz nike zamiast adidasa czy apple zamiast samsunga? Wiesz? W pracy jest podobnie, na początku jesteśmy tylko jednym z wielu pracodawców na portalach ogłoszeń rekrutacyjnych. Wyróżniając się, poznając, oswajamy tak, aby umieć odważnie rozmawiać o dopasowaniu oczekiwań, a nie tylko wymieniać się wizerunkowymi obrazami."
-
Horyzont bez końca Dudek Magdalena
Książka Employer branding po polsku to nowa pozycja z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Jej zaletą są nasze rodzime przykłady firm. Książka Employer branding po polsku. Urszula Zając-Pałdyna. Wydawnictwo onepress. Recenzja i główne myśli z książki. Dla kogo jest książka Employer branding po polsku? Moim zdaniem to książka dla osób zajmujących się employer brandingiem, rekruterów, osób, które biorą aktywny udział w procesach rekrutacyjnych. Do tego na pewno warto aby przeczytał ją każdy komu wizerunek jego firmy lub firmy w której pracuje, z którą współpracuje, leży na sercu. Tak, nawet jeżeli nie masz kontaktu z kandydatami, Ty też masz wpływ na to jak firma jest postrzegana na rynku i czy jest firmą, w której inni chcą pracować. Autorka w dość ogólny sposób pokazuje te elementy, które na budowę marki pracodawcy mają wpływ, i o których warto o nich pamiętać w codziennej pracy. Mówi o przykładach, niekiedy o negatywnych skutkach zachowań, które z employer brandingiem nie mają nic wspólnego. Nie znajdziesz tu długich rozbudowanych schematów, raczej lekko muśnięte elementy, nad którymi warto się pochylić i zastanowić. Dla kogo nie jest książka Employer branding po polsku? Myślę, że jeżeli masz już dość bogate doświadczenie w tym obszarze to będzie to dla Ciebie raczej podsumowanie tego co najważniejsze, bez wchodzenia w szczegóły. Być może zauważysz nowy obszar, który zaczniesz zgłębiać w dalszej pracy. Główne myśli z książki Employer branding po polsku. Po pierwsze, warto pamiętać, że prace nad budowaniem marki pracodawcy można wdrażać małymi krokami, małym nakładem środków finansowych. Pytaj i proś o informacje zwrotne. Zwracaj uwagę na szczegóły. Po drugie, działania employer brandingowe to proces, który trwa. Powinien zaczynać się od audytu i określenia tego w jakim miejscu jest firma. Do tego trzeba mieć strategię, która uwzględni cele danej organizacji. Nie możesz zbudować marki pracodawcy idąc na targi pracy lub wtedy gdy firma szykuje się do większej rekrutacji. Po trzecie, warto pamiętać, że w budowanie marki pracodawcy powinni być zaangażowani pracownicy niemal każdego szczebla. Przykład powinien iść z góry. Dział HR bez wsparcia Zarządu lub Kadry Menedżerskiej nie podejmie skutecznych działań employer brandingowych. Zostań pracodawcą z wyboru! W mojej ocenie 4/5
-
@zyrafka_com Lukoszek Katarzyna
Nie pracuję w dziale HR, tylko w marketingu, ale employer branding moich zawodowych działań również dotyczy. Jak pisze Autorka, „employer branding czerpał, czerpie i będzie czerpał z zasobów marketingu”. Może dlatego ta dziedzina tak mnie interesuje. W grudniu pokazywałam książkę „Lepszy pracodawca”, również wydaną przez Onepress. To, co mi się podoba w obu publikacjach, to fakt, iż napisały je polskie autorki, które na co dzień daną tematyką się zajmują. Urszula Zając-Pałdyna jest ekspertką z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń, właścicielką agencji doradztwa let’s HR oraz autorką bloga HR na obcasach. Jak być pracodawcą z wyboru, a najlepiej - pracodawcą pierwszego wyboru? Nie ma jednej recepty, ale podstawą komunikacji czy tej marketingowej, czy w ramach działań HR, jest autentyczność. Bardzo podoba mi się podejście autorki prezentowane w tej książce, nazwałabym je zdroworozsądkowym, rodzime przykłady, a także język, który jest profesjonalny, ale nie naukowy. Dzięki temu wszystkie opisane kwestie są zrozumiałe, a po przeczytaniu książki mam poczucie, że poszerzyłam swoją wiedzę na temat EB. Książka „Employer branding po polsku” to kompendium, które prowadzi czytelnika od krótkiego wprowadzenia do tematyki i ogólnego podejścia (np. określania archetypu pracodawcy - bardzo ciekawe!) do konkretów takich jak budowa zakładki Kariera na stronie internetowej, aktywności pracodawcy w mediach społecznościowych, redagowanie ogłoszeń o pracę itd. W rozdziale „Opinie w sieci” przedstawione zostały możliwe reakcje pracodawcy na negatywne komentarze na forach internetowych. Zawsze zastanawiałam się, czy warto podejmować dyskusję. Problem jest złożony, ale autorka rozwiała moje wątpliwości. Chętnie przeczytam kontynuację tej książki albo drugie wydanie rozszerzone. Chciałabym dowiedzieć się jeszcze więcej o on-boardingu, re-boardingu, współpracy z uczelniami i udziale w targach pracy. To pierwsza książka Urszuli Zając-Pałdyny i mam nadzieję, że nie ostatnia. Proszę o więcej! Katarzyna Lukoszek (https://www.instagram.com/zyrafka_com/)
-
_zakamarek_ Twaróg Angelika
Jeśli interesujecie się employer brandingiem to ta pozycja jest dla Was Must-have. Dla wielu osób kwestie HR, rekrutacji i wizerunku firmy stanowią mało znaczącą sprawę i nie przykuwają do nich zbyt dużej uwagi. Jednak są to ważne aspekty działania firmy i każde przedsiębiorstwo powinno bliżej przyjrzeć się tym zagadnieniom. Kształtowanie wizerunku firmy w social mediach ma ogromny wpływ na to, kto zdecyduje nie aplikować i wsiąść udział w rekrutacji na dane stanowisko. Czy obecność firmy na targach pracy ma sens, jak powinna wyglądać zakładka kariery na stronie firmy? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych znajdziemy w tej książce.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5931-4, 9788328359314
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-09-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7170-5, 9788328371705
- Data wydania ebooka:
-
2020-09-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 89915
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Wstęp
- Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu
- 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem
- 1.2. Modele EB
- Model Backhausa i Tikoo
- Model Martina
- 1.3. Interesariusze działań EB
- Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB?
- 2.1. Na czym stoimy?
- 2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy
- 2.1.2. Candidate Experience
- 2.1.3. Employee Experience
- 2.2. Odkrywanie EVP
- 2.3. Transparentność wynagrodzeń
- 2.4. Strategia komunikacji
- 2.5. Mierzenie działań EB
- 2.1. Na czym stoimy?
- Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi
- 3.1. Ogłoszenie o pracy
- Opis firmy
- Nazwa stanowiska
- Wymagania
- Zakres obowiązków
- Oferta
- Klauzula
- 3.2. Strona Kariera
- Zbadaj potrzeby
- Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy
- Informacje o firmie
- Dlaczego warto u nas pracować?
- Wartości
- Profity
- Firma od kuchni
- Aktualne oferty pracy
- Aplikacje spontaniczne
- Call To Action
- Proces rekrutacyjny
- Kontakt do osób rekrutujących
- Q&A
- Użyteczność zakładki Kariera
- 3.3. Targi pracy
- 3.4. Współpraca z uczelniami
- 3.5. Social media
- 3.6. Personal branding jako składowa EB
- 3.7. Akcja rekrutacja
- Rekrutacja w mediach społecznościowych
- NIE w rekrutacji
- System poleceń dla kandydatów
- Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy
- Mówienie językiem grupy docelowej
- Komunikacja z kandydatami w internecie
- Speed Recruitment
- 3.8. Wideo w employer brandingu
- JYSK Polska
- PWC
- ATERIMA MED
- 3.9. Opinie w sieci
- 3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy
- 3.1. Ogłoszenie o pracy
- Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę
- 4.1. Doświadczenie na wagę złota
- 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy
- 4.3. Informacja zwrotna
- 4.4. Spotkanie
- 4.5. Komunikacja
- 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów
- 4.7. Ambasador za 0 zł
- Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę
- 5.1. Pre-boarding
- Pamiętaj o komunikacji
- Zadbaj o kwestie formalne
- Angażuj przyszłego pracownika
- Przygotuj sprzęt oraz dostęp
- 5.1. Pre-boarding
- Rozdział 6. Pracownik
- 6.1. On-boarding
- 6.2. Re-boarding
- 6.3. Employee experience
- Rozdział 7. Były pracownik
- 7.1. Rozstanie z pracownikiem
- 7.2. Off-boarding
- 7.3. Exit interview
- Rozdział 8. Kadra zarządzająca
- Rozdział 9. Klient
- Podsumowanie
- Bibliografia
- Książki i artykuły
- Raporty
- Akty prawne
- Strony WWW
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Employer branding po polsku Urszula Zając-Pałdyna (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Kasia,
Data dodania: 2021-04-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem