
Employer branding po polsku
- Autor:
- Urszula Zając-Pałdyna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Employer branding po polsku
TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.
Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.
Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.
Wybrane bestsellery
-
Żyjemy w czasach przesytu — rzeczy, idei i książek. Wydawcy zalewają księgarnie nowościami. Wiele z nich to wartościowe lektury, niejedną chciałoby się przytulić do czytelniczego serca. Kupujemy je więc, kładziemy na półce i... biegniemy do innych zadań. Bo praca, bo szkoła, bo obowiązki. A...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki ks...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Modele mentalne można postrzegać jako szablony, które ułatwiają poprawną interpretację informacji oraz zrozumienie aktualnego kontekstu. Pomagają nam unikać pułapek i uzyskiwać pożądane rezultaty. Warto przyswoić jak najszerszą paletę modeli mentalnych, aby być przygotowanym na wszystko, co tylko...
30 modeli mentalnych. Ścieżka prowadząca do podejmowania najlepszych decyzji i szybkiego rozwiązywania trudnych problemów 30 modeli mentalnych. Ścieżka prowadząca do podejmowania najlepszych decyzji i szybkiego rozwiązywania trudnych problemów
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi — istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami...
Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%)
O autorze książki
Urszula Zając-PałdynaUrszula Zając-Pałdyna - prawnik z wykształcenia, HR-owiec z krwi i kości. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom w obszarze marki pracodawcy, rekrutacji oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Pisze doktorat w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.
Ebooka "Employer branding po polsku" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Employer branding po polsku" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Employer branding po polsku" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Employer branding po polsku (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Facebook.com/ksiazkioczamimezczyzny Piotr BuczyńskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Employer branding wszyscy o nim mówią̨, ale tak właściwie co to jest? TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi. Zacznę̨ od tego - czym właściwie jest employer branding, o którym coraz częściej mamy okazję słyszeć́? To nic innego jak budowanie pozytywnego wizerunku marki jako pracodawcy. Employer branding to nie jest rekrutacja, natomiast bardzo może nam w niej pomóc. Jeśli interesujesz się tematyką HR / employer brandingu to na pewno ta książka jest dla Ciebie. W fajny sposób autorka uświadamia nas jak bardzo ważny jest ten obszar w naszym miejscu pracy. Coraz częściej pracownicy szukają czegoś więcej niż tylko karta Multisport czy też słodko- owocowego weekendy. Młodzi ludzie coraz częściej stawiają na pierwszym miejscu w pracy atmosferę i aktywność firmy w życiu społecznym. Od pracodawców oczekuje się teraz miejsca pracy gdzie pracownik będzie chciał przychodzić z uśmiechem na twarzy. Gdzie poniedziałek nie będzie najgorszym dniem tygodnia. Młodzi ludzie oczekują miejsca pracy którego będą tworzyć ludzie. W tym właśnie może nam pomóc employer branding. Każdy pracodawca powinien w obecnych czasach pochylić się bardzo mocno nad tematem związanym z wizerunkiem firmy. Bardzo mocno podkreśla to autorka w swojej książce. Książka jest fajnym materiałem dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę z employer brandingiem jak również dla tych którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zobaczyć inny punkt widzenia czy też inną wizję wprowadzania i realizacji employer brendingu w firmie. Niestety mało się jeszcze o nim mówi. Jednak musimy zdać sobie z tego sprawę że jest to klucz dla wielu pracodawców do osiągnięcia sukcesu. I tego wszystkiego dowiecie się z książki „EMPLOYER BRANDING po polsku” Kiedy byliśmy małymi dziećmi uważaliśmy książkę „Mały Książe” za kolejną bajkę którą czytaliśmy przed snem. Kiedy jednak wróciliśmy do niej będąc dorosłymi ludźmi znaleźliśmy w niej wiele wspaniałych przesłań. Chcemy podzielić się z Wami fragment z książki „Mały Książe” która w dziecinny sposób może pokazać nam czym jest employer branding. „- Szukam przyjaciół. Co znaczy „oswoić”? - Jest to pojęcie zupełnie zapomniane - powiedział lis. - „Oswoić” znaczy „stworzyć więzy”. - Stworzyć więzy? - Oczywiście - powiedział lis. - Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować.” Dziękuję autorce za fajną książkę która w prosty sposób przedstawia czym jest employer branding po polsku i dlaczego on jest taki ważny. Mamy ogromną nadzieję że wielu ludzi sięgnie po tą książkę i wyniesie z niej jak najwięcej rzeczy które zacznie wprowadzać w swoim miejscu pracy. Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Onepress Na koniec przytoczę słowa mojej koleżanki Mama Na Czasie która o employer branding mówi tak: "Całe nasze życie to budowanie więzi. Najpierw w przedszkolu, później w szkole, na studiach, w pracy. Marka którą wybierasz to taka, z którą masz już więź, chociaż często nie wiesz jak ta więź się narodziła. Kiedy powstała? Dlaczego wybierasz nike zamiast adidasa czy apple zamiast samsunga? Wiesz? W pracy jest podobnie, na początku jesteśmy tylko jednym z wielu pracodawców na portalach ogłoszeń rekrutacyjnych. Wyróżniając się, poznając, oswajamy tak, aby umieć odważnie rozmawiać o dopasowaniu oczekiwań, a nie tylko wymieniać się wizerunkowymi obrazami."
-
Recenzja: Horyzont bez końca Dudek MagdalenaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Employer branding po polsku to nowa pozycja z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Jej zaletą są nasze rodzime przykłady firm. Książka Employer branding po polsku. Urszula Zając-Pałdyna. Wydawnictwo onepress. Recenzja i główne myśli z książki. Dla kogo jest książka Employer branding po polsku? Moim zdaniem to książka dla osób zajmujących się employer brandingiem, rekruterów, osób, które biorą aktywny udział w procesach rekrutacyjnych. Do tego na pewno warto aby przeczytał ją każdy komu wizerunek jego firmy lub firmy w której pracuje, z którą współpracuje, leży na sercu. Tak, nawet jeżeli nie masz kontaktu z kandydatami, Ty też masz wpływ na to jak firma jest postrzegana na rynku i czy jest firmą, w której inni chcą pracować. Autorka w dość ogólny sposób pokazuje te elementy, które na budowę marki pracodawcy mają wpływ, i o których warto o nich pamiętać w codziennej pracy. Mówi o przykładach, niekiedy o negatywnych skutkach zachowań, które z employer brandingiem nie mają nic wspólnego. Nie znajdziesz tu długich rozbudowanych schematów, raczej lekko muśnięte elementy, nad którymi warto się pochylić i zastanowić. Dla kogo nie jest książka Employer branding po polsku? Myślę, że jeżeli masz już dość bogate doświadczenie w tym obszarze to będzie to dla Ciebie raczej podsumowanie tego co najważniejsze, bez wchodzenia w szczegóły. Być może zauważysz nowy obszar, który zaczniesz zgłębiać w dalszej pracy. Główne myśli z książki Employer branding po polsku. Po pierwsze, warto pamiętać, że prace nad budowaniem marki pracodawcy można wdrażać małymi krokami, małym nakładem środków finansowych. Pytaj i proś o informacje zwrotne. Zwracaj uwagę na szczegóły. Po drugie, działania employer brandingowe to proces, który trwa. Powinien zaczynać się od audytu i określenia tego w jakim miejscu jest firma. Do tego trzeba mieć strategię, która uwzględni cele danej organizacji. Nie możesz zbudować marki pracodawcy idąc na targi pracy lub wtedy gdy firma szykuje się do większej rekrutacji. Po trzecie, warto pamiętać, że w budowanie marki pracodawcy powinni być zaangażowani pracownicy niemal każdego szczebla. Przykład powinien iść z góry. Dział HR bez wsparcia Zarządu lub Kadry Menedżerskiej nie podejmie skutecznych działań employer brandingowych. Zostań pracodawcą z wyboru! W mojej ocenie 4/5
-
Recenzja: @zyrafka_com Lukoszek KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie pracuję w dziale HR, tylko w marketingu, ale employer branding moich zawodowych działań również dotyczy. Jak pisze Autorka, „employer branding czerpał, czerpie i będzie czerpał z zasobów marketingu”. Może dlatego ta dziedzina tak mnie interesuje. W grudniu pokazywałam książkę „Lepszy pracodawca”, również wydaną przez Onepress. To, co mi się podoba w obu publikacjach, to fakt, iż napisały je polskie autorki, które na co dzień daną tematyką się zajmują. Urszula Zając-Pałdyna jest ekspertką z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń, właścicielką agencji doradztwa let’s HR oraz autorką bloga HR na obcasach. Jak być pracodawcą z wyboru, a najlepiej - pracodawcą pierwszego wyboru? Nie ma jednej recepty, ale podstawą komunikacji czy tej marketingowej, czy w ramach działań HR, jest autentyczność. Bardzo podoba mi się podejście autorki prezentowane w tej książce, nazwałabym je zdroworozsądkowym, rodzime przykłady, a także język, który jest profesjonalny, ale nie naukowy. Dzięki temu wszystkie opisane kwestie są zrozumiałe, a po przeczytaniu książki mam poczucie, że poszerzyłam swoją wiedzę na temat EB. Książka „Employer branding po polsku” to kompendium, które prowadzi czytelnika od krótkiego wprowadzenia do tematyki i ogólnego podejścia (np. określania archetypu pracodawcy - bardzo ciekawe!) do konkretów takich jak budowa zakładki Kariera na stronie internetowej, aktywności pracodawcy w mediach społecznościowych, redagowanie ogłoszeń o pracę itd. W rozdziale „Opinie w sieci” przedstawione zostały możliwe reakcje pracodawcy na negatywne komentarze na forach internetowych. Zawsze zastanawiałam się, czy warto podejmować dyskusję. Problem jest złożony, ale autorka rozwiała moje wątpliwości. Chętnie przeczytam kontynuację tej książki albo drugie wydanie rozszerzone. Chciałabym dowiedzieć się jeszcze więcej o on-boardingu, re-boardingu, współpracy z uczelniami i udziale w targach pracy. To pierwsza książka Urszuli Zając-Pałdyny i mam nadzieję, że nie ostatnia. Proszę o więcej! Katarzyna Lukoszek (https://www.instagram.com/zyrafka_com/)
-
Recenzja: _zakamarek_ Twaróg AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli interesujecie się employer brandingiem to ta pozycja jest dla Was Must-have. Dla wielu osób kwestie HR, rekrutacji i wizerunku firmy stanowią mało znaczącą sprawę i nie przykuwają do nich zbyt dużej uwagi. Jednak są to ważne aspekty działania firmy i każde przedsiębiorstwo powinno bliżej przyjrzeć się tym zagadnieniom. Kształtowanie wizerunku firmy w social mediach ma ogromny wpływ na to, kto zdecyduje nie aplikować i wsiąść udział w rekrutacji na dane stanowisko. Czy obecność firmy na targach pracy ma sens, jak powinna wyglądać zakładka kariery na stronie firmy? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych znajdziemy w tej książce.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5931-4, 9788328359314
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-09-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7170-5, 9788328371705
- Data wydania ebooka:
-
2020-09-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 89915
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Wstęp
- Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu
- 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem
- 1.2. Modele EB
- Model Backhausa i Tikoo
- Model Martina
- 1.3. Interesariusze działań EB
- Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB?
- 2.1. Na czym stoimy?
- 2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy
- 2.1.2. Candidate Experience
- 2.1.3. Employee Experience
- 2.2. Odkrywanie EVP
- 2.3. Transparentność wynagrodzeń
- 2.4. Strategia komunikacji
- 2.5. Mierzenie działań EB
- 2.1. Na czym stoimy?
- Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi
- 3.1. Ogłoszenie o pracy
- Opis firmy
- Nazwa stanowiska
- Wymagania
- Zakres obowiązków
- Oferta
- Klauzula
- 3.2. Strona Kariera
- Zbadaj potrzeby
- Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy
- Informacje o firmie
- Dlaczego warto u nas pracować?
- Wartości
- Profity
- Firma od kuchni
- Aktualne oferty pracy
- Aplikacje spontaniczne
- Call To Action
- Proces rekrutacyjny
- Kontakt do osób rekrutujących
- Q&A
- Użyteczność zakładki Kariera
- 3.3. Targi pracy
- 3.4. Współpraca z uczelniami
- 3.5. Social media
- 3.6. Personal branding jako składowa EB
- 3.7. Akcja rekrutacja
- Rekrutacja w mediach społecznościowych
- NIE w rekrutacji
- System poleceń dla kandydatów
- Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy
- Mówienie językiem grupy docelowej
- Komunikacja z kandydatami w internecie
- Speed Recruitment
- 3.8. Wideo w employer brandingu
- JYSK Polska
- PWC
- ATERIMA MED
- 3.9. Opinie w sieci
- 3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy
- 3.1. Ogłoszenie o pracy
- Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę
- 4.1. Doświadczenie na wagę złota
- 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy
- 4.3. Informacja zwrotna
- 4.4. Spotkanie
- 4.5. Komunikacja
- 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów
- 4.7. Ambasador za 0 zł
- Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę
- 5.1. Pre-boarding
- Pamiętaj o komunikacji
- Zadbaj o kwestie formalne
- Angażuj przyszłego pracownika
- Przygotuj sprzęt oraz dostęp
- 5.1. Pre-boarding
- Rozdział 6. Pracownik
- 6.1. On-boarding
- 6.2. Re-boarding
- 6.3. Employee experience
- Rozdział 7. Były pracownik
- 7.1. Rozstanie z pracownikiem
- 7.2. Off-boarding
- 7.3. Exit interview
- Rozdział 8. Kadra zarządzająca
- Rozdział 9. Klient
- Podsumowanie
- Bibliografia
- Książki i artykuły
- Raporty
- Akty prawne
- Strony WWW
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)33.69 zł
49.90 zł(-32%) -
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwe...
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(46.90 zł najniższa cena z 30 dni)47.47 zł
67.00 zł(-29%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(31.43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście s...
Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szcz...
Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ― w efekcie ― przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interes...
Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept
(43.43 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Employer branding po polsku Urszula Zając-Pałdyna (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)