ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach Joanna Malinowska-Parzydło - okladka książki

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach Joanna Malinowska-Parzydło - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.8/6  Opinie: 9
Stron:
248
Druk:
oprawa miękka
Dostępny format:
     PDF
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook 21,95 zł najniższa cena z 30 dni

39,90 zł (-55%)
17,94 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(21,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 15,96 zł najniższa cena z 30 dni

39,90 zł (-65%)
13,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(15,96 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Joanna Malinowska-Parzydło w Onet Rano. #WIEM >> Oglądaj!

MP 129: Zespół wygrany czy przegrany? Rozmawiam z Joanną Malinowską-Parzydło >> Posłuchaj!


Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry!

Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam.

Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry.

Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar.

Tak - ludzie, zgodnie ze swoją naturą, grają. W firmowe piekło lub niebo, umieranie lub rozwój. A Ty, jako lider lub członek zespołu, masz wpływ na zasady gry i wybór scenariusza - na to, czy będzie on prowadził ku Jasnej Stronie Zarządzania. Wybierz przyjazną dla siebie krainę w Atlasie gier (nie tylko) korporacyjnych, która gwarantuje pracę w poczuciu sensu i atmosferze zaufania. Ja wybrałam Younicorn!


W swoim zawodowym życiu przeczytałem wiele książek "rozwojowych" i biznesowych. Ta zdecydowanie wyróżnia się na ich tle. Po pierwsze, nie jest przeintelektualizowana - wręcz przeciwnie, daje sam łatwo przyswajalny konkret. Po drugie, opiera się na autentycznych historiach z polskiego biznesu, a nie badaniach tzw. amerykańskich naukowców. Dostajemy w niej śmieszno-straszne opisy tego, co ludzie robią sobie w pracy. Na koniec każdej gry zaś otrzymujemy narzędzia do poprawienia własnej sytuacji: test autodiagnostyczny i przestrzeń na autorefleksję, o której zapominamy w codziennej gonitwie, pośród targetów, KPI i milestone'ów. Autorka, którą jako twórca Mordoru na Domaniewskiej cenię za kierowanie na Jasną Stronę Zarządzania, przedstawia sposoby diagnozowania sytuacji swojej i zespołu oraz wskazuje kroki niezbędne do przejścia z Ciemnej, na Jasną Stronę firmowej Mocy. Jeśli więc szukasz wskazówek, jak wydostać się z zawodowego Mordoru lub innej gry korporacyjnej, w którą grasz, to znajdziesz je w tej książce.

Rafał Ferber, założyciel fanpage'a Mordor na Domaniewskiej i agencji Runaways

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Joanna Malinowska-Parzydło - Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Wykładowca MBA. Obecnie Executive Partner w butiku doradczym Younicorn (d. Personal Brand Institute).

Jej talenty wg. Gallupa: Strategic, Relator, Maximizer, Individualization i Futuristic w połączeniu z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu dały zwrot w postaci uważności doradcy, ciekawości lidera oraz atencji dla ludzi, charakterystycznej dla dobrego coacha. Architekt marki zespołów, projektant kultur firm zbudowanych na wartościach i przywództwie oraz programów mentoringowych. Wymagający doradca od budowania zaangażowania - własnego i zespołów.

Pasjonatka ludzi i muzyki, praktykuje mindfulness, nie gardząc intensywną pracą, wyrabianiem drożdżowego ciasta i szybkimi samochodami. Cechują ją realny optymizm, dystans do siebie, bliskość do ludzi, kreatywność, atencja dla słowa oraz apetyt na rozwój i dobre życie.

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
39,90 zł
Niedostępna
Ebook
17,94 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
13,90 zł
Dodaj do koszyka