Jak napisać plan marketingowy
![Jak napisać plan marketingowy John Westwood - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/plamar.jpg)
Opis
książki
:
Jak napisać plan marketingowy
Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków.
Dowiedź się, jak wykorzystać szanse rynkowe, jeszcze zanim się pojawią.
Chcąc skutecznie planować rozwój firmy, musisz nie tylko odczytywać potrzeby klientów i analizować rynek, ale również określać siły i słabości swojego przedsiębiorstwa. Tylko w ten sposób będziesz wiedział, na co Cię stać.
Plan marketingowy powinien być realny. Aby go stworzyć, musisz wiedzieć wszystko o kosztach firmy, jej klientach, mocnych i słabych stronach systemu dystrybucji oraz skuteczności stosowanej reklamy. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak zdobyć te informacje, niezbędne do stworzenia dobrego planu marketingowego.
W książce "Jak napisać plan marketingowy" znajdziesz omówienie wszystkich etapów tworzenia dokumentu, który stanie się Twoim kompasem. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom praktycznym nauczysz się:
- przeprowadzać audyty marketingowe;
- formułować cele i strategie marketingowe;
- planować budżet;
- pisać i wprowadzać plan marketingowy w życie,
- rewidować i aktualizować plan w miarę potrzeb.
Ta książka ułatwi Ci samodzielne studiowanie, a także posłuży jako materiał szkoleniowy do zajęć grupowych z planowania marketingowego oraz pomoc naukowa na kursie marketingu.
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Quick
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Jak napisać plan marketingowy John Westwood (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.