Małgorzata Tyrańska - książki
-
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
-
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
-
Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon
-
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
-
Content marketing. Od strategii do efektów
-
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
-
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
-
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
-
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
-
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
-
Polski film i fotografia nowego wieku na tle kultury wizualnej. Widma, antropocienie, sztandary
-
Teorie i praktyki komunikacji 2
-
Jak skutecznie wypromować eBOOKa i książkę? 150 sprytnych sposobów
-
Synergistic Application of Metaphorical and Humorous Elements in Polish and English Advertising Discourse
-
Komunikacja medialna a sfera publiczna. Szanse i zagrożenia
-
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
-
Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
-
Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji
-
Organizacja konferencji naukowych
-
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm?
-
O CUETiZ
-
Blender 3D Incredible Models. A comprehensive guide to hard-surface modeling, procedural texturing, and rendering
-
Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność tekstu
-
Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe
-
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
-
Opinia publiczna
-
Przemiany wiedzy w cyberkulturze. Badania nad kulturą, komunikacją, wiedzą i mediami
-
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
-
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
-
Komunikowanie polityczne. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii
-
Zyskaj na czasie
-
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
-
Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify
-
Cykle życia publikacji naukowych warunkowane praktyką cytowania piśmiennictwa
-
"Już nie Żydowica, a ocalona". Kobiety w Holocauście z perspektywy radiowych narracji artystycznych
-
Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
-
Marketing 5.0 Technologie Next Tech
-
O prywatności w świecie nowych technologii. Asymetria przejrzystości
-
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów
-
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie
-
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta
-
Co chce wiedzieć klient?
-
Decydujące momenty
-
Książka polska w ogłoszeniach prasowych XVIII wieku. Źródła. Tom 7. Prasa prowincjonalna, Część 1. Wielkie Księstwo Litewskie
-
Od prawicy do lewicy. Struktura ideologiczna polskich partii politycznych w latach 2015-2017
-
"Cóż tam, panie, w polityce?" Czyli o wzajemnym postrzeganiu dziennikarzy i polityków w mediach
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
-
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
-
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
-
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
-
Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
-
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
-
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
-
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Książka z autografem
-
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
-
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
-
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
-
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
-
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
-
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
-
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
-
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
-
Marketing mobilny
-
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
-
Marketing wirusowy w internecie
-
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
-
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
-
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
-
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Książeczka zdrowia copywritera
-
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
-
Badania marketingowe w małej firmie
-
Promocja sprzedaży
-
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
-
Badania rynkowe w praktyce
-
Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw