Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Synergistic Application of Metaphorical and Humorous Elements in Polish and English Advertising Discourse

Książka w języku angielskim
Autor:
Anna Stwora
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
452
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 94,85 zł najniższa cena z 30 dni

119,90 zł (-21%)
95,26 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(94,85 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Seria: Interdisciplinary Humour Research (2), ISSN 2719-8235

 

Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej – w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności