Richard Stallman - książki
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Bank Spółdzielczy nr 2/588, IV-VI/2018
-
Media i dziennikarstwo internetowe
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Czas na rytualizację marek?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak zmienia się telewizja
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Pochwała nieracjonalności
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania
-
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
-
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
-
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
-
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
-
Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy
-
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
-
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
-
Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II
-
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press
-
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
-
Jak zorganizować prezentację
-
Nietypowe przypadki Public Relations