- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 144
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Jak zorganizować prezentację
Efektywność przekazywania informacji jest kluczem do sukcesu w biznesie. Zarówno w szkoleniu nowych pracowników, jak i nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami umiejętność wywierania wpływu na słuchacza jest sztuką, którą powinien poznać każdy, kto pracuje z ludźmi. Dla wielu jest to sztuka trudna.
Bez względu na to, czy jesteś jeszcze początkującym lektorem, czy też zamierzasz rozwijać już zdobyte umiejętności, ten wszechstronny i aktualny przewodnik pełen jest praktycznych porad, jakich szukasz. Odnosząc się do powszechnych problemów, przed którymi staje większość z nas, książka pomoże Ci:
- przezwyciężyć tremę;
- mówić do rzeczy i na temat;
- zrozumieć język ciała;
- efektywnie korzystać z pomocy wizualnych.
"Jak zorganizować prezentację" sprawi, że zyskasz pewność siebie w procesie komunikacji. Książka jest niezastąpiona do użytku prywatnego, a także jako baza warsztatów i seminariów.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Ebooka "Jak zorganizować prezentację" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak zorganizować prezentację" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak zorganizować prezentację" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Sucessful Presentation Skills
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1612-8, 8373616128
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-09-01
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2526
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Public Relations
Sprzedaż
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
- Czy ta książka jest Ci potrzebna? (7)
- Cały świat jest estradą (8)
- Siedem zasadniczych etapów (8)
- Prezentacja to forma komunikacji (10)
- Nie o to chodzi (11)
- Chodzi o sposób mówienia (12)
- Witam wszystkich serdecznie - być może (13)
- Obawiaj się, lecz nie działaj pochopnie (17)
- Dobra strona tremy (21)
- Jak wygrywać? (21)
- Wyobrażenia stają się rzeczywistością (24)
- Zdjęcia i obrazy (25)
- Podczas prezentacji nigdy nie jesteś sam - tak się tylko wydaje (27)
- Ta twarz, to spojrzenie (29)
- Zwarty i gotowy (30)
- Perspektywa sukcesu (30)
- Widoki, uczucia, odgłosy (31)
- Patrz na ręce (31)
- Zastosowanie teorii w praktyce (32)
- Czy to naprawdę konieczne? (35)
- Chodzi o... (36)
- Zbieraj poglądy (37)
- Prezentuj swoje pomysły (38)
- Przekonuj i sprzedawaj (38)
- Naświetlaj problemy (39)
- Przekazuj informacje (40)
- Dostosuj odpowiedni schemat (41)
- Potrzeby uczestników są na pierwszym miejscu (43)
- Czy odgadną, co masz na myśli? (44)
- Język niejasny i precyzyjny (46)
- Cztery style uczenia się (48)
- Widownia także ma uczucia (51)
- Więcej niż słowa (53)
- Słodki SMAK sukcesu (54)
- Pusta kartka papieru (55)
- Argumenty "za" i "przeciw" (57)
- Myśl i planuj z wyprzedzeniem (58)
- Pełny tekst wystąpienia, hasłowe notatki czy małe karteczki z podpowiedziami? (58)
- Wprowadzenie i podsumowanie (63)
- O czym to było? (63)
- Wnioski podsumowujące (64)
- Zorientuj się, kiedy skończyć (66)
- Strzeż się czerwonego światła (68)
- Magiczna minuta (71)
- Mapa i przewodnik (75)
- Wprowadzanie w nastrój (76)
- Motywowanie (77)
- Zyskiwanie wiarygodności (78)
- Wskazywanie uczestnikom przyszłych działań (78)
- Spełnianie wzajemnych oczekiwań (78)
- Powtarzanie (79)
- Program prezentacji (79)
- Nigdy nie mów "nie" (79)
- Grochem o ścianę? (81)
- Tablica i kreda (82)
- Biała tablica i flamaster (82)
- Tablica z papierowymi kartkami (83)
- Rzutnik folii (83)
- Slajdy (86)
- Prezentacje opracowywane na komputerze (87)
- Prezentacje na wideo (89)
- Jak rozplanować ekran lub tablicę? (91)
- Wzbogacanie tekstu ilustracjami (92)
- Wykresy i diagramy - zawsze i wszędzie (93)
- Używanie kolorów (97)
- Jeszcze parę słów o grafice (100)
- Broszury (100)
- Kiedy zgaśnie światło (102)
- Kto gra w tenisa? (103)
- Proszę zająć miejsca (104)
- Za dużo przełączników - za mało rąk (108)
- Ważne drobiazgi (110)
- Dlaczego? (113)
- Kiedy? (113)
- Przejmowanie kontroli nad pytaniami uczestników (114)
- Trzy sekrety udzielania odpowiedzi (114)
- Co zrobić, gdy nie znasz odpowiedzi na pytanie? (116)
- Usprawiedliwianie się to niebezpieczny manewr (116)
- Prowokacje (116)
- Pytania-pułapki (117)
- Uważaj na "kąpanych w gorącej wodzie" (118)
- Kość niezgody (118)
- Dobrzy, źli i niebezpieczni (120)
- W fotelach władzy (122)
- Stój prosto (125)
- Co robić z rękami? (126)
- Jedno spojrzenie (128)
- Cztery kluczowe czynniki sukcesu (129)
- Styl mówienia (130)
- Dbaj o swój głos (130)
- Ćwicz tekst wystąpienia (131)
- Ranny ptaszek czy nocny marek? (132)
- Nie bierz tego do siebie (133)
- Jak się rozluźnić? (134)
- Suchość w gardle (135)
- Przygody żołądkowe (135)
1. Do czego zmierzasz? (7)
2. W jaki sposób się komunikujemy? (11)
3. Gdy czujesz strach... (17)
4. Znaczenie pewności siebie (27)
5. Cel nadrzędny (35)
6. Poznaj swoją widownię (43)
7. Słowa, słowa i jeszcze raz słowa (53)
8. Gdy dotrzesz do końca - zatrzymaj się (63)
9. Kurtyna w górę (71)
10. Selekcjonowanie i korzystanie z pomocy wizualnych (81)
11. Projektowanie efektywnych pomocy wizualnych (91)
12. Aranżacja miejsca prezentacji (103)
13. Pytania i odpowiedzi (113)
14. Zaprezentuj się w dobrym stylu (125)
Bibliografia (137)
Oceny i opinie klientów: Jak zorganizować prezentację Andrew Bradbury (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.