Agnieszka Pawłowska, Anna Kołomycew, Bogusław Kotarba - książki
-
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
-
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
-
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
-
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
-
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
-
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
-
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
-
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
-
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
-
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
-
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
-
Jak korzystnie sprzedać mieszkanie, dom, działkę lub inną nieruchomość. Poradnik praktyków
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
-
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
-
Konwersja w e-commerce
-
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa)
-
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
-
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
-
Jak oczarować klienta
-
Handlowanie to gra
-
50 kobiet biznesu 2023
-
Tajniki wywierania wpływu
-
Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
-
Co chce wiedzieć klient?
-
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
-
Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie
-
Oddziaływanie samorządów gminnych na kształtowanie lokalnych warunków rozwoju. Studium województwa małopolskiego
-
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
-
Między zagrożeniem a nadzieją. Polityka rozwoju miast Polski w kontekście globalnych megatrendów
-
DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet
-
Marketing
-
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
-
Nieograniczony sukces w sprzedaży
-
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz
-
Siła Pędu
-
Samorząd terytorialny w 20 lat po reformie administracyjnej państwa. Bilans nadziei i postulaty na przyszłość
-
Wyzwania bezpieczeństwa wewnętrznego. Wybrane aspekty bezpieczeństwa lokalnego
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
-
Psychologia sprzedaży
-
Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B
-
Liberalizacja handlu międzynarodowego a środowisko przyrodnicze. Przykład Unii Europejskiej
-
Inwestycje rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw. Perspektywa cyklu rozwoju organizacji i kapitału całkowitego
-
Społeczno-ekonomiczne korelaty aktywności fizycznej osób w wieku produkcyjnym z Wrocławia
-
Wymiary Logistyki - Ujęcie systemowe. Tom 51
-
Zarządzanie sprzedażą. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy
-
Rozmowy o rynku książki 15
-
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
-
Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys
-
Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46
-
Pozwól płynąć swojemu produktowi. Tworzenie ciągłego przepływu
-
Prototype to Product. A Practical Guide for Getting to Market
-
Brain - the factory of success
-
Geopolityczne przemiany białoruskiej przestrzeni cywilizacyjnej
-
Green Project Funding
-
Liberalizacja i protekcjonizm we współczesnym handlu międzynarodowym
-
Making the 21st Century Cities
-
Międzynarodowe i wewnętrzne uwarunkowania bezpieczeństwa państwa
-
Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw na rynkach finansowych
-
Planning and Management in Eco-cities
-
Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy
-
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
-
Kierunki transformacji sprawozdawczości małych i średnich przedsiębiorstw na tle regulacji międzynarodowych
-
Rynki finansowe w dobie kryzysu. Tom 29
-
Wymiary logistyki - Aspekt transportowy. Tom 35
-
Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34
-
Jak SKUTECZNIE zwiększyć sprzedaż
-
Przemiany w sferze usług i ich perspektywy rozwojowe w dobie globalizacji
-
Demografia i bezpieczeństwo społeczne krajów Unii Europejskiej. Tom 25
-
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. Tom 28
-
Pośrednictwo finansowe a rozwój gospodarczy
-
Prognozowanie kierunków internacjonalizacji na przykładzie branży maszyn i urządzeń górniczych
-
System realizacji strategii rozwoju województwa
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy. Mistrzowskie domykanie transakcji w każdym miejscu i czasie
-
Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
-
Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
-
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu. Książka z autografem
-
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
-
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
-
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja
-
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III
-
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
-
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
-
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania
-
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
-
Alchemia manipulacji. Wydanie II
-
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP!
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
-
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
-
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu
-
Przedstawiciel SuperJa
-
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
-
Zarządzanie zespołem handlowym
-
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny
-
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
-
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
-
10 złotych reguł sprzedaży
-
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
-
Promocja sprzedaży
-
Jak zorganizować prezentację
-
Przemiana błękitnego oceanu
-
Nie licz na szczęście!
-
Twój Ruch!
-
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
-
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
-
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
-
Falowanie aktywności gospodarczej. Przypadek polski