
Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34
- Autorzy:
- Ryszard Miler, Adam Mytlewski, Bohdan Pac
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 223
-
PDF
Opis książki: Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34
Oddając do rąk Czytelników kolejną publikację Katedry Logistyki Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, głównym zadaniem, jakie postawił przed sobą zespół redakcyjny było przedstawienie szerokiego wachlarza zagadnień, w których dominują lub można spotkać elementy zarządzania logistycznego.
Na logistykę, jako dziedzinę, której celem jest dążenie do jak największej skuteczności i efektywności prowadzonych działań wpływa szereg czynników w różnych obszarach życia. Aspekty finansowe, materiałowe, informacyjne, ale też społeczne czy edukacyjne są ściśle ze sobą powiązane i tylko ich synergia zapewni osiągnięcie założonych rezultatów. Inaczej mówiąc, nie ma jednego czynnika decydującego o powodzeniu danego przedsięwzięcia. Człowiek, jego kompetencje i poziom wykształcenia oraz kondycja psychiczna z jednej strony, z drugiej zaś stosowane procedury, standardy logistyczne oraz pozostające w dyspozycji zasoby, umiejętnie wykorzystane i zarządzane, stanowią podwalinę sukcesu w biznesie. Dlatego też, w działalności logistycznej należy zwrócić uwagę na wszystkie wspomniane aspekty. Rozwiązując problemy należy patrzeć na nie całościowo, gdyż powiązane są one między sobą na zasadzie przyczynowo-skutkowej.
Zespół redakcyjny, zdając sobie sprawę ze skali i zakresu problemów, którymi logistyka się zajmuje oraz jakie na logistykę wpływają, starał się w sposób usystematyzowany przedstawić pewne zagadnienia, chociaż z wiadomych względów można to było zrobić tylko w sposób wyrywkowy. Mamy jednak nadzieję, że publikacja przybliży Czytelnikom obraz logistyki, jako większej całości, obejmującej różne obszary działalności człowieka.
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Co działo się w Pałacu Prezydenckim, w polskich służbach i w wojsku po wybuchu wojny na Ukrainie? Czy między Andrzejem Dudą a Wołodymyrem Żełenskim była prawdziwa przyjaźń? Jak małostkowe konflikty po kilku miesiącach wspólnej gry wdarły się do wielkiej polityki i co z tego wynikło? Nieznane fakt...(31.37 zł najniższa cena z 30 dni)
28.89 zł
36.90 zł(-22%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ryszard Miler, Adam Mytlewski, Bohdan Pac - pozostałe książki
-
Celem niniejszej rozprawy jest przedstawienie oryginalnej koncepcji zintegrowanego systemu monitoringu bezpieczeństwa transportu morskiego (ZSMBTM) zbudowanego w oparciu o narzędzia modelowania procesów, identyfikacja potencjału ekonomizacji i próba wskazania optymalnych opcji strat...
Monitoring bezpieczeństwa transportu morskiego - modelowanie systemów - strategie ekonomizacji Monitoring bezpieczeństwa transportu morskiego - modelowanie systemów - strategie ekonomizacji
-
Obszar tych wieloaspektowych działań nazywamy logistyką, a system umożliwiający osiąganie tak sprecyzowanego celu może być ze względu na swe znaczenie nazwany systemem logistycznym.(56.10 zł najniższa cena z 30 dni)
56.10 zł
66.00 zł(-15%) -
Konkurencja stanowi podstawowy mechanizm ekonomiczny gospodarki rynkowej, dla której logistyka jawi się jako warunek sine qua non jej sprawnego funkcjonowania.
Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46 Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46
(42.50 zł najniższa cena z 30 dni)42.50 zł
50.00 zł(-15%) -
Opisywane zagadnienia oraz rozwiązania problemów ujmują całościowo aspekt strategiczny i operacyjny transportu w obszarach, które wpływają na efektywność, skuteczność i konkurencyjność rozwiązań gospodarczych.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych.
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. Tom 28 Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. Tom 28
(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Rozwój gospodarczy, rentowność przedsięwzięć biznesowych, tworzenie wartości dodanej oraz budowanie konkurencyjności wymaga od współczesnych podmiotów gospodarczych redukowania kosztów, zainwestowanego kapitału oraz doskonalenia poziomu obsługi klienta.
Kierunki racjonalizacji systemów i procesów logistycznych. Tom 15 Kierunki racjonalizacji systemów i procesów logistycznych. Tom 15
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Zarządzanie współczesnymi procesami gospodarczymi wymaga stosowania innowacyjnych narzędzi diagnostyki i kształtowania warunków gospodarowania w mikro- i makro- skali.(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)
45.05 zł
53.00 zł(-15%)
Ebooka "Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1582-3, 9788379415823
- Data wydania ebooka:
-
2014-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 7
Część I. Zarządzanie łańcuchem dostaw
1. Koncepcja społecznie odpowiedzialnego łańcucha dostaw - Anna Krzysztofek 13
1.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 14
1.2. Łańcuch dostaw 15
1.3. Odpowiedzialny biznes w łańcuchu dostaw 16
1.4. Korzyści odpowiedzialnego zarządzania łańcuchem dostaw 20
1.5. Przykłady stosowania społecznie odpowiedzialnego łańcucha dostaw 21
Streszczenie/Summary 23
Bibliografia 24
2. Technologie automatycznej identyfikacji wspomagające funkcjonowanie logistycznego łańcucha dostaw - Anna Baj-Rogowska 25
2.1. Logistyczny łańcuch dostaw i jego potrzeby informacyjne 26
2.2. System informacyjny logistyki, jako narzędzie usprawniające obieg informacji 27
2.3. Technologie automatycznej identyfikacji 30
2.3.1. Kody kreskowe 31
2.3.2. Technologia RFID 34
2.4. Korzyści wynikające z automatycznej identyfikacji w łańcuchu dostaw 38
Streszczenie/Summary 40
Bibliografia 41
3. Jak obecnie przedsiębiorstwa branży żywnościowej i kosmetycznej realizują traceability na polskim rynku? - Grzegorz Sokołowski 43
3.1. Wymagania prawne, czyli wyzwania dla firmy 44
3.2. System traceability - jak interpretować wymagania 45
3.3. Rozwiązania, czyli jak sobie radzić z wymogami traceability 46
3.4. Badania nad realizacją traceability przez firmy w Polsce 49
3.5. Aktualna sytuacja - jak obecnie firmy radzą sobie z systemem traceability? 50
Streszczenie/Summary 53
Bibliografia 54
4. Reengineering jako determinanta doskonalenia zarządzania logistycznego w siłach zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej - Tomasz Jałowiec 55
4.1. Reengineering jako współczesna koncepcja zarządzania 56
4.2. Przykłady wykorzystania reengineeringu w środowisku wojskowym 59
4.3. Empiryczna ocena aspektów reengineeringowych w procesie doskonalenia zarządzania logistycznego w SZ RP 62
Streszczenie/Summary 67
Bibliografia 67
5. Znaczenie teorii lokalizacji w logistyce - Krzysztof Ziółkowski 69
5.1. Ramy teoretyczne 70
5.2. Czynniki lokalizacji centrów logistycznych we współczesnej gospodarce światowej 73
Streszczenie/Summary 79
Bibliografia 80
6. Zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną w usługach logistycznych - Jerzy Kubicki 81
6.1. Uwarunkowania rozwoju koncepcji usług logistycznych 82
6.2. Problemy bezpieczeństwa i ochrony w funkcjonowaniu logistycznych łańcuchów dostaw 87
6.3. Ochrona przed zagrożeniami zewnętrznymi w usługach logistycznych 90
6.4. Koncepcja zarządzania bezpieczeństwem i ochroną w usługach logistycznych 93
6.4.1. Strategia podmiotów gospodarczych świadczących usługi logistyczne 93
6.4.2. Zarządzanie bezpieczeństwem w usługach logistycznych 94
6.4.3. Zarządzanie ochroną w usługach logistycznych 95
6.4.4. Metody i instrumenty zarządzania bezpieczeństwem i ochroną w usługach logistycznych 96
Streszczenie/Summary 98
Bibliografia 98
Część II. Logistyka w przedsiębiorstwie
7. Wykorzystanie inwentaryzacji w działalności logistycznej podmiotu gospodarczego - Konrad Stańczyk 103
7.1. Istota i cel inwentaryzacji 104
7.2. Metody i formy inwentaryzacji 106
7.3. Różnice inwentaryzacyjne 108
Streszczenie/Summary 112
Bibliografia 113
8. Logistyczna obsługa klientów sklepów internetowych przez przedsiębiorstwa TSL 115 - Joanna Dyczkowska 115
8.1. E-handel - znaczenie i struktura sprzedaży 116
8.2. Proces obsługi klienta (B2C) w Internecie 118
8.3. Ocena logistycznej obsługi klienta 122
Streszczenie/Summary 125
Bibliografia 126
9. Klient wyznacznikiem jakości współczesnego przedsiębiorstwa transportowo-spedycyjnego - Agata Miszczak 127
9.1. Identyfikacja logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie prowadzącym działalność gospodarczą 129
9.2. Ocena zakresu wykorzystania działań podwyższających jakość logistycznej obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa transportowo-spedycyjnego 133
9.3. Postulowane sposoby zwiększania wykorzystania znajomości preferencji klientów w procesie poprawy jakości logistycznej obsługi klienta przez przedsiębiorstwo transportowo-spedycyjne 137
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 142
10. Model alokacji kosztów w obsłudze procesów produkcji energii cieplnej - Adam Mytlewski, Tomasz Nowosielski 143
10.1. Zarządzanie procesami produkcyjnymi w przedsiębiorstwach 144
10.2. Kosztochłonność procesów jako wyzwanie systemów ewidencyjnych 148
10.3. Modelowanie alokacji kosztów procesów produkcyjnych - studium przypadku przedsiębiorstwa ciepłowniczego PERIG 151
Streszczenie/Summary 155
Bibliografia 156
Część III. Aspekty edukacyjne, psychologiczne i społeczne logistyki
11. Model "7 W" w kształceniu logistycznym - Ryszard Miler, Bohdan Pac 159
11.1. Interesariusze 162
11.2. Profil kształcenia 164
11.3. Student - czy na pewno tylko "klient" na rynku usług dydaktycznych? 167
11.4. Właściwe miejsce - odpowiednia baza dydaktyczna 168
11.5. Moduły tematyczne i czas ich realizacji 170
11.6. Oferta specjalnościowa 171
11.7. Jakość i koszty kształcenia 172
Streszczenie/Summary 175
Bibliografia 176
12. Psychologiczne aspekty logistyki - stres kierowcy zawodowego - Magdalena Giers, Julita Adamiak 177
12.1. Logistyka a psychologia 178
12.2. Bezpieczeństwo i higiena pracy kierowcy zawodowego 179
12.3. Specyfika pracy kierowcy transportu drogowego 181
12.4. Stres i czynniki stresogenne związane z pracą kierowcy 181
12.5. Wyniki przeprowadzonych badań 184
12.6. Przeciwdziałanie czynnikom stresogennym w pracy kierowcy 189
Streszczenie/Summary 191
Bibliografia 191
13. Społeczna odpowiedzialność biznesu w logistyce - koncepcja przyszłości czy przejściowy trend - Marek Gogołkiewicz 193
13.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu 193
13.1.1. Wprowadzenie 193
13.1.2. Teoretyczne obszary oddziaływania CSR w organizacji 194
12.3. Rzeczywistość społeczno-gospodarcza 196
12.3.1. Problematyka w ujęciu ogólnym 196
13.2.2. Wyniki badania ankietowego 197
13.2.3. Obszar CSR w działalności operatorów pocztowych 198
13.2.4. Druga strona medalu 204
Streszczenie/Summary 206
Bibliografia 206
14. Lingwistyczna tożsamość portów lotniczych - Magdalena Bielenia-Grajewska 209
14.1. Lotniska z perspektywy lingwistycznej 210
14.1.1. Komunikacja, kompetencje i szkolenia językowe 210
14.1.2. Lingwistyczny branding 211
14.1.3. Liczebniki w kreowaniu tożsamości lingwistycznej lotnisk 212
14.1.4. Metafory organizacyjne 212
14.1.5. Neurolingwistyczny wymiar tożsamości portów lotniczych 217
Streszczenie/Summary 219
Bibliografia 219
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.56 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Wymiary logistyki - Ujęcie holistyczne. Tom 34 Ryszard Miler, Adam Mytlewski, Bohdan Pac (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.