Richard Stallman - książki
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorc&...
-
Ten numer zdominowały tematy dotyczące nowych wyzwań technologicznych, z którymi muszą się zmierzyć Banki Spółdzielcze. Dla wielu naszych klientów, zwłaszcza tych młodszych, bank ...
-
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej ...
- Epub + Mobi
(38.31 zł najniższa cena z 30 dni)38.31 zł
47.90 zł(-20%) -
Wielkie Opowieści rozkładane są dziś na czynniki pierwsze w biznesie, w reklamie. Poprosiłem najbardziej kreatywnego stratega komunikacji masowej w Polsce, aby opowiedział o sile opowieści, o sile re...
- PDF + Epub + Mobi
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyf...
- PDF + Epub + Mobi
-
Telewizja nie zginie, choć w kształcie, w jakim dziś ją znamy, możemy o niej zapomnieć. Pogłębiona analiza procesu tej zmiany, próba maksymalnego wyczuwania trendów, kierunków rozwoju telewizji jest k...
- PDF + Epub + Mobi
-
Kogo warto obserwować w sieciach społecznościowych? Jak wskazać liderów świata 2.0? Nowy trend w marketingu, który nazywam 3R reputacja, referencje, relacje posiłkuje się pojęciami wcześniej już zna...
- PDF + Epub + Mobi
-
Wizjoner Dan Ariely twierdzi, że świat nowych mediów nie jest światem technologii, aplikacji, tabel i serwerów, ale wciąż pozostaje światem ludzkich potrzeb, naszych decyzji i naszej duszy. Dana Ariel...
- PDF + Epub + Mobi
-
Są dokumenty w świecie nowych mediów, które znać musimy. Do takich dokumentów należy artykuł Richarda Stallmana z 1997 r., który ukazał się w Communications of the ACM (Vol.40, No.2). Artykuł o tym, j...
- PDF + Epub + Mobi
-
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global...
- Druk
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejt...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości mark...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytel...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
A zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne organizacje są w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaś nie? „Kwestia pieniędzy” — powiesz pewnie. Mylisz się...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Joanna Sajko-Stańczyk napisała swoją książkę i dla kobiet, i dla mężczyzn. Dla wszystkich, którym dogadanie się z płcią przeciwną w pracy sprawia problemy i utrudnia realizację celów. Do...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, któr...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska ...
- Druk
Niedostępna
-
Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów — to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i niesz...
- Druk
Niedostępna
-
Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane przez skutecznych menedżerów. Prezentacja jest narzędziem tyleż efektywnym, co zwykle niedocenianym. A przecież służy ona tak w...
- Druk
Niedostępna
-
Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy Wyb...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna