Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II
- Autor:
- Rafał Szczepanik
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 2.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II
- Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje?
- Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę?
- Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom?
- Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR?
- Co robi agent CIA w centrali IBM?
- Czy homoseksualiści promują Ikeę?
Krok dalej niż promocja reputacji
Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?
Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.
Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.34 zł
59.90 zł (-36%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu — przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: „Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?”. „Nie ma — broni swoich ludzi dyrektor marketingu. — Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu”. Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje, które pomogą Ci zaplanować promocję jeszcze na długi czas
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje, które pomogą Ci zaplanować promocję jeszcze na długi czas
-
Promocja
Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan: „Bez gazu czy bez was? Bez was! Bez światła czy bez was? Bez was! Bez wody czy bez was? Bez was! Bez jedzenia czy bez was? Bez was! Chłód, głód, ciemność i pragnienie nie są dla nas tak straszne i śmiertelne, jak wa- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(8,90 zł najniższa cena z 30 dni)
37.07 zł
45.00 zł (-18%) -
«Міфи про PR» Річа Лі 2014 це цілком новий погляд на сферу зв2019язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань.
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutec(9,52 zł najniższa cena z 30 dni)
9.92 zł
15.36 zł (-35%) -
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi d
-
Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce. Praca zawiera analizę i syntezę teorii i pra
-
Promocja
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób –- ePub + Mobi pkt
(21,90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.37 zł
44.90 zł (-21%)
Rafał Szczepanik - pozostałe książki
-
Specjalista od PR nigdy nie może być pewnym tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów - to wszystko nakazuje mu reagowanie w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Sprawdzone zasady i techniki public relations, nawet stosowane w perfekcyjny sposób, po pewnym czasie przestają przynosić rezultaty. To, co wcz
- Druk pkt
Niedostępna
-
Komandosi w białych kołnierzykach to powieść menedżerska, w której wartka, sensacyjna narracja przeplata się z wątkami edukacyjnymi. Autor stawia tezę, iż zarządzanie firmą, organizacją, zespołem ludzi (innymi słowy, bycie menedżerem) w wielu momentach stawia przed szefem zadania podobne do tych, jakie stoją przed dowódcą jednostki do misji specjalnych. Tyle, że jest mniej niebezpieczne…
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W niniejszym poradniku znajdziesz m.in. zagadnienia związane z procesem budowania zespołu oraz planowaniem i organizacją szkolenia czy wyjazdu integracyjnego. Autor przedstawia wady i zalety samodzielnego zaplanowania imprezy oraz wynajęcia firmy treningowej. Podaje przykłady wyjazdów integracyjnych i gier, w jakich ludzie chętnie biorą udział. Drugie wydanie książki zostało uzupełnione o nowe treści, wyjątkowo aktualne na dzisiejszym rynku szkoleń — więcej miejsca poświęcono szkoleniom za granicą, a także wyjazdom organizowanym dla całej firmy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Czytelniku! 17 śmiertelnych błędów szefa doczekało się już trzeciego wydania. Widać wielu zarządzających w naszym kraju po cichu podejrzewa, że w ich szafie na dokumenty kryją się jakieś stare sprawki, które mogą okazać się śmiertelnie groźne dla ich firmy, ich kariery, ich zespołu … Nikt nie rodzi się przywódcą. Jednak każdy może nauczyć się zarządzania i uniknąć błędów, jakie na swoje nieszczęście popełnił bohater tej książki: Janusz Czerwiński, prezes firmy Astra Tech.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Co taka powieść może mieć wspólnego z poradnikiem biznesowym? Więcej, niż przypuszczasz! Celem istnienia każdej firmy i każdej organizacji przestępczej jest zysk. I - jak każde przedsiębiorstwo - mafia bez przerwy się zmienia, żeby wykorzystać nowe możliwości. Tu nie ma miejsca na emocje i sentymenty - liczy się jedynie realizacja strategicznych celów i rachunek ekonomiczny. Grupy prowadzą działania na wielu polach, są bardzo elastyczne i potrafią się szybko oraz płynnie przebranżowić.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
17 śmiertelnych błędów szefa to połączenie dobrego kryminału z wiedzą z zakresu zarządzania. Książka ujawnia wiele mankamentów pracy menedżerów. Wartka opowieść przekonująco pokazuje, że następujące po sobie błędy zarządzania nieuchronnie prowadzą do katastrofy. Zaniedbanie, ignorancja i przekonanie o własnej nieomylności to tylko niektóre z nich. Najczęściej popełniane przez polskich szefów błędy zostały tu poddane szczegółowej analizie. Z książki dowiesz się też, jak uniknąć wpadek podczas tworzenia nowego zespołu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to niesamowita hybryda. Z jednej strony wciągająca opowieść o międzynarodowej aferze, w którą zamieszane są służby specjalne. Z drugiej — świetny podręcznik z dziedziny zarządzania firmą, projektami i zespołami. Bo praca menedżera jest niczym obowiązki agenta — albo coś wiesz, albo giniesz!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bądź przezorny i ucz się na cudzych błędach! Książka ujawnia wiele mankamentów pracy nie tylko polskich menedżerów. Sensacyjna opowieść z pierwszej części jest dobrym przykładem, że następujące po sobie błędy zarządzania nieuchronnie prowadzą do katastrofy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dobrze współpracujący zespół to podstawa sukcesu nowoczesnej firmy. Zgrani i rozumiejący się wzajemnie pracownicy działają sprawniej i efektywniej, a także szybciej rozwiązują pojawiające się problemy. Jednym z najczęściej wykorzystywanych sposobów budowania zespołu jest szkolenie integracyjne -- wyjazd, na którym pracownicy wykonują zadania zespo
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Budowanie zespołu" to poradnik napisany w niezwykle praktyczny sposób, oparty na polskich i zagranicznych przykładach. Adresowany jest nie tylko do specjalistów oraz menedżerów szkoleń w przedsiębiorstwach. Autor radzi, jak zorganizować szkolenie własnymi siłami, jak wybrać dobrą firmę szkoleniową do bardziej złożonych projektów, jak sprawdzać tre
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
36.48 zł
57.00 zł (-36%)
Ebooka "Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Magdalena Lemańska, 15/12/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wreszcie ciekawa i zabawna książka o public relations, w której nie przekonuje się przyszłych adeptów zawodu do śmiertelnej powagi i poprawności.
Rafał Szczepanik, jeden z założycieli portalu Pracuj, pl, postanowił zachęcić PR-owców do większego luzu i odejścia od zachowawczej postawy, która często prowadzi do tego, że agencje PR wcale nie kreują pozytywnego wizerunku firmy, a wręcz mu szkodzą. Poprawnościowa choroba" branży zdaniem Szczepanika często powoduje, że ciekawy materiał prasowy na temat firmy w ogóle nie ukazuje się w mediach, bo nadgorliwi specjaliści od public relations ze strachu i braku obycia z mediami zbyt mocno ingerują w materiały dziennikarskie. Skutkiem bywa całkowite odstąpienie od publikacji. Przykład Z e-maila specjalistki ds. PR do redakcji Businessman Magazine": i. Zmiana tytułu (tytuł w Pana wersji absolutnie nam nie odpowiada - niesie ze sobą złe skojarzenia, 2. Zmiana leadu - w mojej wersji tej części tekstu po prostu nie ma; nie może więc stanowić leadu". Uwagi Szczepanika, nawet gdy są oczywiste, poparte ciekawymi jaskrawymi przykładami z życia, powinny szybko zapadać w pamięć. [...] Rolą dziennikarza nie jest budowanie pozytywnego wizerunku żadnej firmy, lecz zadawanie trudnych pytań. Specjalista ds. PR który tego nie zrozumie, może mieć wiele problemów z nawiązywaniem kontaktów z dziennikarzami A to tak, jakby handlowiec nie potrafił nawiązać kontaktu z klientem - przekonuje autor książki. I namawia PR-owców do pamiętania o poczuciu humoru, wybierania w pracy nieprzeciętnych rozwiązań i odchodzenia od modelu współpracy polegającego na braku komentowania trudnych sytuacji w firmie.
Jeden z ciekawych przykładów popierających tę ostatnią radę mówi o opublikowanym niegdyś w jednym z magazynów biznesowych zestawieniu dot NFI i błędów, jakie zdarzało im się popełnić w zarządzaniu finansami spółek Dziennikarze poprosili NFI o opisanie trudnych sytuacji, ale też sposobów, jakie zastosowano, by z tych sytuacji wybrnąć. Większość NFI dała się na to namówić. Fatalnie wypadł w tekście tylko ten, który zachowawczo odmówił uczestniczenia w projekcie. Magazyn i tak dotarł bowiem do informacji o popełnionych przez fundusz błędach i nie omieszkał ich opisać. -
Recenzja: Brief Monika Szymańska, 25/07/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje?", "Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę?", "Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając je mediom?", "Czy homoseksualiści promują Ikeę?" - takim zestawem pytań do przeczytania swojej książki zachęca autor, Rafał Szczepanik. Dla każdej osoby związanej z branżą marketingową książka może okazać się nieoceniona. Po pierwsze, należy znać najsłynniejsze akcje PR-owe, aby po prostu nie zostawać w tyle w kwestii rynkowej wiedzy, po drugie, warto czerpać wiedzę i pozytywne wzorce od najlepszych oraz przekładać je na swoją własną praktykę. W czasach, gdy public relations coraz częściej kojarzy się z wysyłaniem informacji prasowych i organizowaniem konferencji, warto przypomnieć, jak w sposób innowacyjny i kreatywny budować wizerunek firmy czy marki. Bo przecież PR również powinien być kreatywny.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2081-4, 9788324620814
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-05-19
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4945
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Public Relations
- Serie wydawnicze: Exclusive
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [email protected]
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II Rafał Szczepanik (1) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)