Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
- Autorzy:
- Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 0
- Stron:
- 424
- Czas nagrania:
- 15 godz. 38 min.
- Czyta:
- Marek Kacprzak
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
Perfekcyjnie, jak to w korporacji
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.
Skąd to się bierze?
Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?
Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.
W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:
- Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?
- Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
- Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
- Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?
- Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
- Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efektywność gwałtownie wzrośnie — w każdym aspekcie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%)
O autorach książki
Łukasz Kuciński — właściciel firmy szkoleniowej Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Współtwórca koncepcji CGT (Corporate Global Thinking) — metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży, marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnych strategii komunikacyjnych opartych na analizie osobowości zawodowej, innowacji w zarządzaniu oraz marketingu 4.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA (Polish National Sales Awards) dla wszystkich osób związanych zawodowo ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi — Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Autor bloga o sprzedaży, zarządzaniu i marketingu oraz wielu publikacji na temat zarządzania.
Dagmara Mielczarek — absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego kierunek Zarządzanie i Marketing. Ekspert w dziedzinie marketingu, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi oraz metodologii Design Thinking . Przez 12 lat tworzyła strategie marketingowe dla firm z sektora MŚP oraz zarządzała zespołami sprzedażowymi. Jest współtwórcą i prowadzącą Akademii E-commerce dla przedsiębiorców z zakresu narzędzi e-marketingu. Obecnie właściciel firmy Design Thinking Centre. Koordynuje i realizuje złożone projekty wykorzystujące Design Thinking jako narzędzie w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej, innowacji, restrukturyzacji, sprzedaży, marketingu, komunikacji, rekrutacji i rozwoju kompetencji pracowników na różnych szczeblach. Doradza przedsiębiorcom w zakresie tworzenia strategii, kampanii reklamowych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz metod minimalizacji kosztów i ograniczenia ryzyka. Zarządza złożonymi projektami z zakresu budowania marki miejsca, produktu oraz projektowania przestrzeni. Często sięga przy tym po niekonwencjonalne metody oparte między innymi na konsultacjach społecznych. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej oraz Społecznej Akademii Nauk, gdzie prowadzi zajęcia praktyczne dla menedżerów z wykorzystania Design Thinking w działach sprzedaży i marketingu.
Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek - pozostałe książki
-
Ten audiobook to rozkład jazdy kreatywnego menedżera. Kreowanie nowej rzeczywistości to dzisiaj jedna z najważniejszych umiejętności menedżerskich. „Nie płacą nam za czytanie i podpisywanie umów i innych dokumentów, lecz za poszukiwanie i znajdowanie nowych rozwiązań, które pozwolą firmom przyspieszyć i stawać się jeszcze bardziej konkurencyjnymi
- Audiobook MP3 pkt
Burz Niszcz Zmieniaj. Jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś inny Burz Niszcz Zmieniaj. Jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś inny
Niedostępna
-
Zarządzanie firmą lub działem to skomplikowany proces, wymagający wielu skoordynowanych działań. Aby zarządzać efektywnie potrzebne jest wsparcie wielu osób, które uczestniczą w tym procesie. Skuteczny menedżer nie jest powołany do spędzania czasu na spotkaniach, zebraniach, meetingach i do podejmowania wielu zadań operacyjnych. Rolą menedżera jes
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Autor: Łukasz Kuciński Czas: 110 minut Kategorie: Biznes, Sprzedaż Tytuł tego audiobooka jest jednocześnie metaforą dla osaczającej strategii firm i korporacji w stosunku do zatrudnionych w nich menedżerów. Tak jak muchy w lampie, które pozostają w niej początkowo, aby się ogrzać na zimę, a w efekcie pozostają w niej na zawsze, nigdy nie znajdując
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Ten audiobook to podróż w tajemniczy świat filozofii zarządzania i umiejętne nawiązanie do teorii 5 żywiołów równoważących życie we wszechświecie. Jasne i logiczne poszukiwanie analogii pomiędzy chińska teorią życia Yin i Yang a procesami zachodzącymi w zarządzaniu ludźmi daje do myślenia. Potrafimy przewidywać pogodę, trzęsienia ziemi i inne kat
- Audiobook MP3 pkt
5 żywiołów w zarządzaniu. Starcie osobowości zawodowych 5 żywiołów w zarządzaniu. Starcie osobowości zawodowych
Niedostępna
-
Ten audiobook jest zwięzłą receptą na zatrudnianie w firmach ludzi, którzy są w stanie wesprzeć je w rozwoju. "Zatrudniamy inteligentnych ludzi nie po to, aby im mówić, co mają robić, lecz dlatego, aby to oni nam mówili, co my mamy robić" – twierdził Steve Jobs, twórca największej firmy świata. Co i jak robić, aby w naszych firmach pracowali sam i
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
To pierwszy audiobook z serii: AMS PRESTIGE - Akademia Menedżera Sprzedaży. Ten audiobook jest wycieczką do świata kręcących się wskazówek i tykających zegarów, odmierzających czas do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Autor zastanawia się, czym właściwie jest czas i co można zrobić, żeby umieć efektywnie zarządzić sobą i swoimi efektami zarówno zaw
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Bestseller Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%)
Ebooka "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: businessinsider.com.pl Walków MarcinRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Grywalizacja. Współczesny wyścig szczurów nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym. Aplikacja w smartfonie powiadamia, że nie zdobyłeś dziś punktów za naukę nowych słówek po hiszpańsku? Opaska na nadgarstku wibruje, bo od godziny nie naliczasz kolejnych kroków? Tablica na ścianie w firmie przypomina, że jesteś tuż za podium rankingu najlepszych pracowników? To właśnie grywalizacja w praktyce. Łukasz Kuciński i Dagmara Mielczarek w jednym z rozdziałów obnażającej korporacyjne realia książki "Firma jako całość" przekonują, że ma ona swoje złe, prowadzące do wyścigu szczurów, ale i dobre strony. Podkreślają, że grywalizacja będzie kluczową formą motywacji najmłodszego pokolenia pracowników, które dopiero wchodzi na rynek pracy - Millenialsów. "Ich życie to bowiem nie praca, lecz przede wszystkim fun, a dopiero potem wysiłek" - piszą. Jednak starsze generacje nie wchodzą w grywalizację tak szybko, a nawet, nieraz za wszelką cenę próbują się z niej wyrwać. Praca jak gra komputerowa. Grywalizacja a wyścig szczurów Podają przykład firmy, w której handlowcy rywalizują o prawo do jazdy w kolejnym miesiącu lepszym samochodem służbowym, tj. Skodą Superb czy Oplem Insignia zamiast Fabią czy Corsą. Każdy chciał się polansować chociaż przez miesiąc lepszą furą, ale musiał kombinować, jak zrealizować sprzedaż i dodatkowe punktowane zadania, żeby pokonać konkurentów. (...) Efekty były bardzo dobre. W końcu nawet jak się nie udawało, to nie było wielkiej straty. Inny przykład do przyznawanie przez szefa trzech wirtualnych monet każdego dnia. Trzej najlepsi pracownicy mogą je później przeznaczyć np. na wybrane szkolenie, wyjazd do SPA albo dodatkowe godziny wsparcia firmowego call center, które zadzwoni do najlepszych klientów i umówi za handlowca spotkania. "Są firmy, w których za takie monety można kupować uwagę współpracowników. Mianowicie można za nie kupić stopień ważności e-maili wysyłanych do ważnych osób w firmie" - piszą Kuciński i Mielczarek. Po pracy grywalizacja nadal trzyma nas w swoich szponach. Inny przykład, który autorzy opisują w książce, to gra proponowana przez kelnera, proponującego mniej znany napój. Rzut monetą. Wygrywasz - pijesz, za darmo. Przegrywasz - płacisz, tyle ile jest w karcie. Punkty zbierasz nawet wtedy, gdy szczoteczka do zębów przyznaje je za prawidłowy czas szczotkowania, albo aplikacja w smartfonie rozlicza z tego, ile razy w tym tygodniu biegałeś albo byłeś na siłowni - i jak wypadasz w porównaniu ze swoimi znajomymi. Jednak już kilka akapitów później autorzy wyraźnie podkreślają, że grywalizacja ma tyle samo zalet, co wad. "W opozycji do zwiększonego zaangażowania, podniesienia efektywności i przychodów stoją przemęczenie pracowników, utrata work-life balance, spadek efektywności w dłuższym okresie i konieczność częstszej niż zazwyczaj rotacji pracowników - wymiany zmczonych na świeżych" - czytamy. Grywalizacja w pracy. Kiedy to może się udać? By nie wpaść ze skrajności w skrajność, autorzy radzą myśleć o grywalizacji w dłuższej perspektywie. "Grunt, żeby z grywalizacji nie wyszła nam grapokalipsa" - piszą. Nie chcą bowiem rzeczywistości, w której liczba uzbieranych punktów za brak zwolnień lekarskich i wypracowane nadgodziny decyduje o awansie w pracy albo choćby możliwości osobistego załatwienia sprawy z szefem, zamiast przez e-mail. "Warto więc pochylić się nad tematem grywalizacyjnego wyścigu szczurów w firmie, bo potrzeba od dwóch do trzech lat, żeby zaczął przynosić stabilne efekty" - czytamy. Fazy wdrażania grywalizacji w firmie. Wykres z książki "Firma jako całość" Opisują ten proces, dzieląc go na sześć faz: W początkowej fazie i przy odpowiednich warunkach zaangażowanie w pracę szybuje w górę niczym rosyjska rakieta kosmiczna. Pracownicy, którzy wejdą w ten proces i polubią zabawę, osiągają natychmiast nieprzeciętne wyniki. Ta faza może trwać rok lub dłużej, ale zawsze potem przychodzą zmęczenie i zniechęcenie. Ludzie odwracają się od gry, bo zdają sobie sprawę z tego, że oprócz nieprzespanych nocy i większej kupki pieniędzy na koncie niewiele z tego mają. Dlatego kolejny krok to odrzucenie gier i powrót do stanu normalności. Część pracowników, zmęczonych grywalizacją, odchodzi z pracy. Nowi dostaną ostrzeżenie i nie tak ochoczo będą chcieli brać udział w wyścigu szczurów, choć zawsze znajdą się młode wilki, które spróbują i potraktują to jako szansę na zrobienie kariery. Ale to już faza porządkowania. Potem następuje przyzwyczajanie się do gry przez każdą ze stron grywalizacji i wypracowywanie standardów, by miała ona cywilizowany przebieg. To faza spokojna, lecz wzrostowa - faza stabilnego wzrostu. Po roku lub dwóch następuje faza akceptacji narzędzi grywalizacyjnych. Wtedy są one już dopracowane i dają długofalowo bardzo dobre rezultaty - faza stabilizacji i akceptacji. "Dopóki możemy, sprawiajmy, żeby rywalizowanie było przyjemnością, a nie koniecznością w walce o stanowisko pracy, wynagrodzenie czy utrzymanie się w firmie. Wtedy wszystkie zyski wygenerowane przez przedsiębiorstwo są zyskami dającymi motywację wszystkim pracownikom, firmie i jej managerom" - podsumowują.
-
Recenzja: AMS Prestige - Akademia Menedżera SprzedażyRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Warto zapoznać się z nową publikacją wydawnctwa ONEPRESS. Łukasz Kuciński i Dagmara Mielczarek opisują w niej, jak poradzić sobie z bałaganem w firmie. Materiał zawiera mnóstwo merytorycznych narzędzi i przykładów, które pozwolą Ci spojrzeć na swoją firmę z innej perspektywy. Książka napisana lekko, czasem żartobliwie, co sprawia, że czyta się ją niemalże jak powieść.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3661-2, 9788328336612
- Data wydania książki drukowanej :
- 2019-03-04
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5772-3, 9788328357723
- Data wydania ebooka :
-
2019-02-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-5919-2, 9788328359192
- Data wydania audiobooka :
-
2019-07-01
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 67741
- Rozmiar pliku Pdf:
- 24.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 766.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Public Relations
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 2.1. Wieńczysława zderzenie z korpo (12)
- 2.2. Skąd się bierze bałagan (16)
- 2.3. Patologie korporacyjne (21)
- 2.4. Inne objawy patologicznego chaosu (35)
- 2.5. Poziomy funkcjonowania firmy (50)
- 2.6. Chaos a zadowolenie pracowników (53)
- 2.7. Straty i korzyści wynikające z chaosu (56)
- 3.1. Wieńczysław walczy o swoje (66)
- 3.2. Co to jest struktura (70)
- 3.3. Zasady tworzenia struktury organizacyjnej (83)
- 3.4. Typy struktury organizacyjnej (86)
- 3.5. Ogarnianie kuwety, czyli jak radzić sobie z systemem (101)
- 3.6. Chłopcy do bicia (103)
- 3.7. Jak ujarzmić system (110)
- 3.8. Apdejting (114)
- 3.9. Restrukturyzacja a motywacja zespołu (120)
- 3.10. Bezpieczne zmiany struktury (125)
- 3.11. Optymalizacja struktury organizacyjnej (128)
- 3.12. Zmiana struktury firmy a porządki w garażu (137)
- 4.1. Wieńczysław buduje zespół (142)
- 4.2. Śpieszmy się kochać pracowników - tak szybko odchodzą (149)
- 4.3. Fakty i mity o pracownikach (153)
- 4.4. Jak skutecznie rekrutować (163)
- 4.5. Efektywność pracowników i co z tego wynika (178)
- 4.6. Źródła wydajności pracy (186)
- 4.7. Wyścig szczurów a wyniki finansowe przedsiębiorstwa (188)
- 5.1. Wieńczysław nie lubi Bibliotekarza (202)
- 5.2. Skąd się bierze zarząd (208)
- 5.3. Cele członków zarządu a funkcjonowanie przedsiębiorstwa (212)
- 6.1. Wieńczysław kreuje (222)
- 6.2. Początki CGT - Corporate Global Thinking (228)
- 6.3. Definicja CGT - Corporate Global Thinking (241)
- 6.4. Obszary stosowania Corporate Global Thinking (244)
- 7.1. Wieńczysław jest chory (250)
- 7.2. Etap I Corporate Global Thinking - etap badawczy (256)
- 8.1. Wieńczysław traci budżet i co z tego wynika (276)
- 8.2. Etap II Corporate Global Thinking - etap twórczy (281)
- 8.3. Szkolenia i działania przygotowujące do wdrożeń (340)
- 8.4. Badanie osobowości zawodowej pracowników (348)
- 8.5. Pięć żywiołów w zarządzaniu zespołem (356)
- 8.6. TeamScape - efektywny zespół (361)
- 9.1. Wieńczysław wyjeżdża w podróż (368)
- 9.2. Etap III Corporate Global Thinking - etap wdrożeniowy (372)
- 9.3. Zarządzanie ryzykiem (382)
- 9.4. Budowanie grup projektowych (386)
- 9.5. Model TOTE - wdrażaj, kontroluj, poprawiaj (389)
- 9.6. Siła nawyku we wdrażaniu zmian (391)
- 9.7. Narzędziowy minimalizm w działaniach wdrożeniowych (399)
- 10.1. Wieńczysław zdobywa szacunek i uznanie (406)
- 10.2. Burz, niszcz, zmieniaj... i porządkuj (412)
- 10.3. Porządkowanie korporacyjnego chaosu. Co jeszcze warto wiedzieć (419)
Rozdział 1. Wstęp (7)
Rozdział 2. Na początku był chaos (11)
Rozdział 3. Struktura firmy i jej wpływ na pracę (65)
Rozdział 4. Przegląd zasobów (141)
Rozdział 5. Starcie żywiołów w zarządzaniu przedsiębiorstwem (201)
Rozdział 6. Strategia CGT - skąd się wzięła (221)
Rozdział 7. Kompleksowe badanie przedsiębiorstwa (249)
Rozdział 8. Najlepszym przewidywaniem przyszłości jest jej tworzenie (275)
Rozdział 9. Porządkowanie chaosu (367)
Rozdział 10. Zakończenie i wnioski końcowe (405)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.