Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
- Autorzy:
- Ann Handley, C.C. Chapman
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Power
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 9
- Stron:
- 304
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Jak wirtualni kowboje robią to online?
- Blogi, które uzależniają jak narkotyk
- Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
- Wideo oglądane z zapartym tchem
- E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
- Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!
Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!
Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
- Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
- Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
- Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
- Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
- Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
- Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.
Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.
C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.
Wybrane bestsellery
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje, które pomogą Ci zaplanować promocję jeszcze na długi czas
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować książkę Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować książkę
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocją swojej twórczości? POMOGĘ CI PRZEJŚĆ PRZEZ TO KROK PO KROKU. W ebooku znajdziesz informacje, które pomogą Ci zaplanować promocję jeszcze na długi czas
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka
-
Promocja
Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan: „Bez gazu czy bez was? Bez was! Bez światła czy bez was? Bez was! Bez wody czy bez was? Bez was! Bez jedzenia czy bez was? Bez was! Chłód, głód, ciemność i pragnienie nie są dla nas tak straszne i śmiertelne, jak wa- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego
(34,27 zł najniższa cena z 30 dni)
34.22 zł
45.00 zł (-24%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadnia, że tam, gdzie w grę wchodzi żądza zemsty w połączeniu z milionami dolarów, nic nie jest takie, jakie się pozornie wydaje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
Niedostępna
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutec
-
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi d
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
-
Promocja
Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce. Praca zawiera analizę i syntezę teorii i praFundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw
(31,15 zł najniższa cena z 30 dni)
31.05 zł
34.00 zł (-9%) -
Promocja
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób –- ePub + Mobi pkt
(32,33 zł najniższa cena z 30 dni)
32.33 zł
44.90 zł (-28%) -
Promocja
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią,- ePub + Mobi pkt
(28,73 zł najniższa cena z 30 dni)
29.07 zł
39.90 zł (-27%) -
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał. I wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji firmy jako pracodawcy wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla na jego osobistej ścieżce do niebywałego triumfu i powodzenia. Każdy wykład dotyczy jednej z sześciu najważniejszych reguł sukcesu i czynników, które ułatwiają nie tylko osiąganie celu, ale również uczynienie świata lepszym miejscem do życia dla wszystkich ludzi!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Ebooka "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: frw.org.pl Dawid RejaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mam przyjemność przedstawić Wam książkę dwójki autorów – Ann Handley oraz C.C. Chapmana pt. “Treść jest kluczowa”. Pozycja powstała w 2011 roku, ale zawarte w niej prawdy nadal są aktualne i warte stosowania przez osoby tworzące różnego rodzaju treści. Ukazuje ona, jak odpowiednio tworzyć treści w Social Media tak, aby trafić do swoich odbiorców w bardziej pomysłowy sposób.
Książka podzielona jest na 3 obszerne partycje. Pierwsza z nich jest solidnym wprowadzeniem merytorycznym i skupia się na budowaniu treści. Zadaniem autorów nie było tylko rozjaśnienie kwestii teoretycznych. Przejrzysty wydaje się być poważniejszy cel: skłonienie nas do refleksji, jak ważna jest treść, którą tworzymy i poprzez którą funkcjonujemy w przestrzeni SM. “Treść to ucieleśnienie Twojej marki!” – podkreślają autorzy płynnie przechodząc do wyposażenia nas w sporą dawkę rad: jak tworzyć odpowiednią treść? Tu czytelnik pierwszy raz otrzymuje listę zasad, które nawołują do racjonalnego działania w Social Media. Nagromadzenie metafor oraz kilka odświeżających poznanie tematu rad pozytywnie wpływa na odbiór oraz stan immersji (czyt. zaczytania). Podstawą przekazu jest, że opowieść, którą tworzymy musi być:- prosta,
- skoncentrowana na atutach podmiotu, o którym mowa
- nie może być podporządkowywana zasadom reklamy.
W kolejnej części możemy przeczytać o narzędziach, które będziemy wykorzystywać (lub które według autorów są dobrą platformą do rozprzestrzeniania się naszych treści). Na pierwszy ogień idzie blog, określony tu jako “centrum” naszych treści. I znowu na wejściu mamy tutaj kilkanaście zasad, o których powinien pamiętać każdy bloger. Wychodzenie poza słowa, czyli używanie dużej ilości zdjęć do artykułów czy np. – pisanie w sposób naturalny, tak jakby się mówiło do odbiorcy – to te rady, które najbardziej zapadły mi tu w pamięć. Następnym opisywanym kanałem dotarcia do naszej społeczności są webinaria. Tutaj jednak dostajemy aż 25 rad ich racjonalnego tworzenia. Ważne moim zdaniem są:- dbałość o jakość slajdów,
- odpowiedni lektor
- pamiętanie o zebraniu informacji zwrotnej od uczestników.
Trzeci rozdział jest ważnym elementem dla głodnego wiedzy praktycznej laika. Opisywane są tu bowiem przykłady sukcesów przeróżnych marek, które wybiły się poprzez aktywną i przemyślaną działalność w Social Media. Paleta historii jest dosyć bogata, gdyż z jednej strony mamy przykład znanej na całym świecie firmy Kodak, a z drugiej działania wykonywane na polu promocji Armii Stanów Zjednoczonych. Wszystkie te przykłady mają jedną najbardziej godną zainteresowania rubryczkę – mianowicie “Pomysły, z których możesz skorzystać”. Dużo przydatnych sztuczek, które mogą pomóc naszemu przedmiotowi promowania.
Na szczęście w ramach podsumowania nie ma nadmiernych podziękowań czy ciągnącego się epilogu, jest za to zaproszenie do dalszych dyskusji i debat prowadzonych w biurze autorów lub w przestrzeni internetu. Znakomitym zwieńczeniem jest tu 12-sto punktowa lista kontrolna, czyli lista pytań które powinniśmy sobie zadawać za każdym razem, gdy wprowadzamy jakąś większą treść w obieg.- Czy znasz obawy i wątpliwości swoich klientów?
- Czy od czasu do czasu zaskakujesz swoich odbiorców?
Po przeczytaniu książki mogę stwierdzić, że głównymi założeniami w wydawaniu treści miały tu być: prostota i skupienie na celu. Autorzy książki uświadamiają nas poprzez wszystkie rozdziały, że każda marka ma (lub powinna mieć) własną ekspresję, jej unikalny sposób wyrażania się, adekwatny do jej odbiorców. Że powinni oni ją zrozumieć!
Co ważne – w wielu fragmentach książka nie boi się określić radykalnie swojego stanowiska odnoszącego się do tworzenia treści. Jest ono bowiem dalece odbiegające od dzisiejszego pojmowania tej sfery działań przez większość organizacji lub jednostek starających się zachęcić do swych usług. Zamiast stosować marketingową gadkę autorzy proponują tworzyć treści, które będą spełniać potrzeby grupy, do której celują swoim produktem. Mają według autorów stanowić jakąś wartość dla odbiorców i skupiać się na spełnianiu ich potrzeb poprzez odpowiedni dobór treści (przykłady firm Procter & Gamble czy Wisconsin Cheese Board). Przydatna jest według mnie też wiedza o istnieniu tzw. łańcucha pokarmowego treści lub o procesie optymalizacji treści pod kątem wyszukiwań dokonywanych przez potencjalnych odbiorców naszych usług.
Dowiadujemy się tu, że świat Social Media rządzi się swoimi prawami, jednak jest na tyle płynnym (zmiennym) tworem, że trudno byłoby się w stu procentach podporządkować radom zawartym w takim kompendium. Pozycja zawiera też dużo stosunkowo nowych zwrotów, dzięki którym początkujący zdobywca internetu może się sprawniej i z większym zrozumieniem w nim poruszać (“wąskie okno”). Kolejnym atutem jest duża ilość pytań (zadawanych przez autorów na przestrzeni wszystkich rozdziałów), które odświeżają momentalnie myślenie o SM i pozwalają na lekki reset różnych, często nieodpowiedzialnych schematów działania.
Nie jest to jednak jeden wielki poradnik, ale raczej zbiór mini poradników o maksymalnej przydatności (przykładem takiego mini poradnika jest zbiór słówek potworków, czyli fraz, które nie powinny być używane w komunikacji z klientem). Najlepszy według mnie fragment to rozdział porównujący praktykę w Social Media do rozpalania ogniska i zbierania wokół niego ludzi. Na przykładzie tej metafory autorzy potrafili ukazać całą ideę funkcjonowania w przestrzeni Social Medialnej.
Poradnik jest naszpikowany treścią i według mnie ta zawartość chwilami wydaje się zbyt ciężka. Co rozdział otrzymujemy kolejny powiększony dekalog działania, gdzie wiele zasad (prawdopodobnie z premedytacją) się powtarza. Czytając niektóre fragmenty czułem się też trochę infantylnie, a jednocześnie rady autorów często były dla mnie otrzeźwiające na tyle, że bez pretensji mogłem poczuć się jak początkujący twórca treści.
Książka jest więc obszerną bazą wiedzy – świeżej, posegregowanej i wychodzącej poza zakres słów. Jedna rzecz stawia tę pozycję jeszcze wyżej – fakt, że po przeczytaniu treść naprawdę stała się dla mnie “kluczowa”. -
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2012-12-28Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kolejna lektura dla blogerów, autorów książek, tekstów, itp. Pełny tytuł książki to „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”. Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałam idei długachnych podtytułów, które wydawca nadaje książkom. A anglojęzyczny tytuł tej książki jest jeszcze dłuższy! OK, ale nie o tytuł tutaj chodzi, a o zawartość.
Książka jest obfita w tekst: ponad 300 stron, wielkość większa niż A5, normalna, nie rozdmuchana w kosmos czcionka. Dla kogoś, kto potrzebuje informacji o tym, jak budować wpisy, dbać o czytelnika, budzić zainteresowanie – w sam raz.
Jest kilka rzeczy, które zostały napisane w stylu „sztucznie śmiesznym”, tzn. niby coś ma być zabawne, a tak naprawdę jest irytujące swoją nienaturalnością. Być może to też kwestia tłumaczenia. Jest kilka bardzo przydatnych porad, np. o czym pisać, gdy nie ma o czym pisać – dla mnie to chyba najciekawszy fragment książki.
Ciekawym pomysłem jest część trzecia książki, w której podane są konkretne case studies – historie sukcesu. Pomysł sam w sobie fajny, ale przeleciałam je tylko wzrokiem. Sposób ich podania niespecjalnie mnie wciągnął, chociaż zwykle lubię czytać tego typu historie.
Paradoksem tej książki jest to, że nie zachwyca swoim stylem. Nie wciąga tak, jak niektóre inne książki, nawet poradniki, potrafią wciągać. Ta nie powala – tak jak sugerował to fragment podtytułu. Jednak jako że jest to książka tłumaczona – dopuszczam, że to tutaj może leżeć pies pogrzebany.
Ogólnie rzecz biorąc książka jest całkiem dobra. Nie rewelacyjna, bo bez polotu, ale przyzwoicie dobra, bo ma przydatną treść. Może momentami się dłuży, ale daje też sporo wartościowych informacji. W mojej ocenie bardziej przyda się komuś, kto jest dopiero na początku drogi związanej z tworzeniem treści. Dla bardziej zaawansowanych twórców może czasami powiać nudą. -
Recenzja: textingstudio.pl Dorota JędrzejewskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zaczynam pisać ten tekst naładowana chęcią do pracy. W mojej głowie aż trzeszczy od pomysłów, planów i koncepcji, które już od dziś czekają na szybką realizację. Mam ochotę pisać, opowiadać, publikować w Internecie – jak najwięcej, jak najszybciej i jak najciekawiej. Skąd we mnie tyle zapału o godzinie 21.30 w samym środku tygodnia?
No jak to skąd, jak nie z książki? Polecam ją zatem wszystkim, którzy chcieliby zaistnieć w Sieci w ten czy inny sposób – „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapmana to naprawdę dobra pozycja wśród całej masy poradników „klasy biznes”.
Po książki o tematyce marketingowej sięgam raczej z dystansem. Przeważnie ich lekturze towarzyszy mi wrażenie, że autor, który sam siebie mianował ekspertem w jakiejś dziedzinie, za bardzo chce mnie zakrzyczeć i przekabacić. A przy okazji wciągnąć do jakiejś przerażającej sekty entuzjastycznych haseł i górnolotnych historii o rewolucyjnych biznesach zmieniających życie i świat. Kiedy wśród infantylnego bełkotu tychże „rewolucjonistów” pojawia się pozycja wartościowa, czuję przypływ twórczej mocy. W czym wyraża się jej wartość? Na pewno w dobrych, chwytliwych, a przede wszystkim praktycznych radach. Tutaj jest ich bez liku.
Copywriter, bloger, a nawet właściciel – czyli dla kogo?
„Treść jest kluczowa” to książka skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy chcieliby zabłysnąć w Internecie, a istnienie to przełożyć na prawdziwe zyski. Skorzysta na niej również copywriter, czy inny specjalista do spraw treści, a nawet bloger, niekoniecznie z zarejestrowaną w urzędzie działalnością gospodarczą. Tak szczerze mówiąc, rady tu zebrane – ze względu na swą uniwersalność i nośność – przydadzą się każdemu, kto publikuje w Internecie. Autorzy w sprawny sposób pomagają zrozumieć istotę internetowej treści, która różni się przecież od przekazu w innych mediach. Choć, jak się okazuje – nie do końca. Mnie, czyli miłośniczce literatury pięknej i fance dziennikarstwa prasowego, spodobało się podejście autorów, którzy swoją wiedzę na temat treści marketingowej nieustannie opierają na pradawnych zasadach opowiadania historii czy znanych od lat regułach dobrego tekstu dziennikarskiego.
Ku pochwale ciekawych historii
Otóż to – nie każdy zdaje sobie bowiem sprawę, że teksty publikowane w Internecie również powinny opowiadać historie. Być może nie tak zawoalowane i skomplikowane jak u Dostojewskiego, ale przede wszystkim budzące ciekawość. Pobuszujmy po sieci – Internet pełny jest stron firmowych uginających się pod niechlujnymi tekstami, niezjadliwym żargonem czy sztucznymi sformułowaniami, prawda? Dlaczego tak się dzieje? No cóż, przedstawicielom „poważnych firm” widocznie wciąż się wydaje, że powinni zwracać się do ludzi właśnie jako „poważna firma” – z nadęciem, zupełnie serio i bez cienia uśmiechu. Nic bardziej mylnego! Najlepiej sprzedający się przekaz internetowy to ten do bólu „ludzki”. Bez sztuczności i brzydkich kalek językowych. Naturalny, swobodny i spontaniczny. Przede wszystkim jednak ciekawy. Autorzy tej książki uczą zatem pisać „po ludzku”.
Jak pisać „po ludzku”?
Uczą streszczać się, wykreślać niepotrzebne zdania i słowa (wierz lub nie – Internet naprawdę nie lubi przydługich zdań i trudnych słów), zaciekawiać, odpowiednio grupować treści, wymyślać fajne nagłówki, dać się odnaleźć, opowiadać skuteczne historie. Warto zauważyć, że ich rady to zaledwie (i aż) podpowiedzi, nie reguły – zawsze pozostawiają sporo przestrzeni do wykorzystania, inspirują. Nie narzucają jedynych słusznych rozwiązań, pochwalają kreatywność. Co fajne, Handley i Chapman sami stosują się do swoich porad. Dlatego ich książkę czyta się „miodnie”, z zaciekawieniem i rosnącą motywacją. Polecam żółtodziobom w dziedzinie, ale i każdemu dobremu copywriterowi. Książka zaraża branżowym entuzjazmem. -
Recenzja: Rzeczpospolita Dariusz Wolak, 2012-06-18Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak nie wpaść w otchłań
To, co chcesz zamieścić w Internecie, może być bardziej atrakcyjne niż nowy serial w TV - przekonują Ann Handley i C. C. Chapman, autorzy książki „Treść jest kluczowa", którą wydał Helion.
Błogi, YouTube, Facebook, Twitter i inne internetowe platformy komunikacyjne to coraz ważniejszy kanał bezpośredniego komunikowania się firm z klientami i partnerami, „prawdziwy los wygrany na loterii" - piszą w książce. Zamiast mozolnie budować świadomość swojej firmy lub marki wyłącznie w tradycyjny sposób (zasypując klientów niechcianymi reklamami), można to robić za pośrednictwem blogów, materiałów wideo i stron internetowych.
Jak zatem pisać do sieci czy blogu, żeby przyciągnąć czytelników i nie zginąć w otchłani internetowych publikacji? Co zrobić, żeby zwiększyć ruch na stronie internetowej? Otóż kluczową sprawą jest treść niezależnie od tego, czy mowa jest o krótkich wpisach na Twitte-rze, czy e-bookach. Autorzy uczą, jak pisać, kiedy i do kogo. Radzą, jak tworzyć ekscytujące i wciągające narracje. Odkrywają tajemnice sukcesu poczytnych blogów oraz na czym polega potęga dobrej fotografii. -
Recenzja: infosocialmedia.blogspot.com Łukasz Dębski, 2012-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka podzielona jest na cztery części: Zasady tworzenia treści; How-to, czyli od teorii do praktyki; Przez treść do konwersji – historie sukcesu (oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) oraz To nie jest pożegnanie.
W książce autorzy informują, że dzięki tworzeniu wartościowych treści (treści pomagające Klientom, będące wiarygodnym źródłem interesujących informacji) nasi Klienci będą dzielić się nimi i rozpowszechniać nasz przekaz za nas. Treść króluje i rządzi. Treści powinny być autentyczne, ważne, zajmujące, zaskakujące, cenne i błyskotliwe.
Część pierwsza książki podzielona jest na 10 rozdziałów w których autorzy informują o tym, że:
- Tworzenie zawartości online, będącej w założeniu filarem marketingu, stopniowo staje się wymogiem naszych czasów i jest jednocześnie coraz bardziej skuteczne. Dobrze tworzona treść to przewaga konkurecyjna firmy
- Podawanych jest 11 zasad tworzenia interesującej treści: m.in. mów po ludzku, pokazuj, zrób coś nieoczekiwanego, nabierz rozmachu.
- Oryginalność wypływa ze zrozumienia: trzeba się zastanowić kogo zamierzasz przyciągnąć? Dlaczego tworzysz zawartość, którą tworzysz; Kim są Twoi odbiorcy; czego wymagasz od kontentu, jakie ma zadanie; Kiedy i jak zamierzasz stworzyć treść; Gdzie zamierzasz publikować swoją zawartość?
- Mierz swój sukces za pomocą dostępnych mierników np blogi (subsktrybenci, linki zrotne, kometarze), zdjęcia i wideo: odsłony, „lubię to”, komentarze.
- Spróbuj stworzyć harmonogram publikacji dzięki czemu będziesz pisał systematycznie:
1 dzień = codziennie (Twitter, lektura informacji, monitoring bloga)
7 dni = wpis na blogu, video, artyuł poradnikowy
30 dni = większy wpis na blogu, newsleter, fi lm video, podkast, prezentcja i udostępnienie jej w Slideshare
4 miesiące – opublikuj białą księgę opartąo badania, stwórz zbiór case study i udostępnij w PDF, e-bok, seria filmów wideo, specjalne wydanie newslettera, zorganizuj konkurs/loterię
1-2 razy w roku: zoranizuj imprezę na żywo, twórz coroczną białą księgę, opublikuj przewodnik dobrych praktyk
O czym pisać w swoich serwisach by zainteresować internautów:
Czatuj z klientami, rozmawiaj ze znakomitościami, prezentuj autentyczne zdjęcia, zaglądaj do działu obsługi klienta, monitoruj słowa kluczowe wyszukiwania, monitoruj słowa kluczowe w SM, przeszukuj sieć, śledź wiadomości branżowe, bywaj na wydareniach branżowych, służ radą, reklamuj swoją społeczność, monitoruj poczynania konkurencji, stwórz regularną serię tematyczną, zorganizuj spotkanie, gromadź treść z zewnątrz.
Skąd można zaopatrzyć się w treści zewnętrzne:
- Kompilowanie treści – ciągłe wyszukiwanie, selekcjonowanie i udostępnianie najlepzych i najbardziej przydatnych treści pozyskanych ze stron internetowych oraz innych źródeł online a dotyczących określonego tematu
- Zawartość współtworzona
- Treści generowane przez użytkownika - UGC
Dlaczego ludzie wracająna stronę? Co zrobić, żeby zachęcić internautów do interakcji
- Treść na niej uważają za ważną i interesującą
- Cenią sobie możliwość wymiany poglądów w komentarzach/na forum
- Odpowiada im rola ekspertów i możliwość udzielania pomocy innym
- Chcą być postrzegani jako członkiem w określonej społeczności
- Kluczem do wierności odbiorcy jest to, żęby ona była świeża, nowa i istotna z punktu widzenia zawartości
Trzeba użytkowników ciągle „dokarmiać” – nasłuchuj co jest teraz popularne, monitoruj za pomocą np czytnika google, alertów Google, search.twitter.com, czytając interesujace blogi.
Część 2 – od teorii do praktyki
Pokazane są tu praktyczne porady jak wykorzystać wybrane narzędzia social media.
Blog
Określ swoje cele, wyznacz sobie realny harmonogram, mieszaj, miksuj, przeplataj; wyjdź poza słowa; rozmiar ma znaczenie; naucz się tworzyć zabójcze nagłówki; design również ma znaczenie; nabierz rozpędu; rozważ moderowanie komentarzy; kategoryzuj i taguj – wszystko; pisz w sposów, w jaki mówisz; zostaw miejsce na przemyślenia
Webinaria
Jakie powinny być: intertesujące, interaktywne i sprzyjające nawiazywaniu kontaktów, mniej krępujące, przystępne finansowo, elastyczne, dogodne z punktu widzenia lokalizacji, punkt wyjścia do tworzenia kolejnych treści, skuteczne, okazja do podtrzymania konkatku z uczestnikami
Opisane są kroki do stworzenia skutecznego webinarium
Ebook, biała księga
jak stworzyć interesujący produkt: udostępniaj zawartość, rozwiązuj problemy, zapomnij o agresywnej sprzedaży; opowieść to nie wszystko, pokazuj; pamiętaj o intrygującym tytule, design ma znaczenie; zachęcaj do dzielenia się treścią; stwórz stronędocelową z kopiami ebooka do pobrania; reklamuj się.
Część 3 Historie sukcesu
W tej części pokazane są historie firm, które zyskały wykorzystując do kontaktu z klientem wybrane narzędzia social media.
Akademia golfa Reynolds, Georgia; - blog, ebook, wideo,
The cool beans group, północna karolina
Armia stanów zjednoczonych
Askpatty.com, Kalifornia
Kadient, Massachusetts – ebooki, białe księgi, wideo,
Hub spot Massatchusetts – blog, wideo, webinaria, badania i raporty, bezpłatne narzędzia
Kodak, NY – blogi, facebook, twitter,
Boeing company, illinois
Indium Corporation, NY
PinkStinks, GB – blog, newsletter, twitter, fb
Podsumowanie
Książka bardzo interesująca dla osób, które nie wiedzą jak usystematyzować swoje pisanie blogów, ebooków, white paper, nagrywania webinariów. Najbardziej podobała mi się część o harmonogramie pisania. Przyznam, że próbuję go stosować i jak na razie mi się udaje, promuję bloga często na Facebooku dzięki czemu mam więcej odwiedzin;) -
Recenzja: biznes.onet.pl Sabina Stodolak, 2012-03-06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak pisać, by rozwijać biznes czyli co wspólnego ma lutownica, golf i wojskowy rekrut?
Po co niektóre firmy prowadzą firmowe blogi? Czy informacje zawarte na stronie www są przez kogokolwiek czytane? Czy podkasty, e-booki, materiały wideo mogą stać się elementem Twojej przewagi konkurencyjnej w biznesie? I czy można zrobić to samemu?
Jak treścią zdobyć klienta?
Czy myślałeś kiedyś o tym, że to co napiszesz na swojej stronie internetowej może przełożyć się na to, czy klient sięgnie po telefon i zadzwoni właśnie do ciebie czy też wybierze kolejny adres w wyszukiwarce? Marketingowcy dopiero od niedawna widzą, że samo założenie strony i jej wypozycjonowanie nie wystarczy – klienta trzeba również zainteresować, przekonać do tego, że jesteśmy profesjonalistami, sprawić wrażenie, że damy mu to, czego szuka – do tego właśnie służy treść publikowana na blogach firmowych, mikroblogach (Twitter, Blip), Fan Page'ach, na forach i w serwisach społecznościowych typu YouTube.
Po co mojej firmie blog?
Oferta jest na stronie – po co dodatkowy blog i o czym - Tego typu myśli towarzyszą każdemu, kto zastanawia się nad rozwojem marketingowym w kierunku publikacji treści w internecie.
Tymczasem Twoi klienci interesują się Twoimi produktami. Chcą wiedzieć czy jesteś partnerem biznesowym na którym można polegać jak mogą wykorzystać twoje produkty lub usługi, jaka wiedza stoi za tobą itd. Całą zabawa polega zatem na tym, by dowiedzieć się, co ciekawi Twoich klientów i dać im to. Dzięki temu będą ci ufać i wracać do ciebie.
Co jeszcze daje sygnowana marką treść?
Zasięg – dzięki wejściom z wyszukiwarki i przeczytaniu artykułu objaśniającego frapujące użytkownika zagadnienie zyskasz klienta (a na pewno zyskasz rozpoznawalność marki)
Szum medialny – Twój tekst może być na tyle ciekawy, że ludzie zaczną przekazywać go między sobą. Nagle będzie wiedzieć o Tobie i Twojej firmie nie 100 lecz 10.000 osób.
Kontakt z klientem – Czy chciałbyś wiedzieć co przeszkadza Twoim klientom Jakie mają oczekiwania wobec Twoich usług Co sądzą o Twoim nowym pomyśle jeszcze zanim wprowadzisz go w życie
Przewagę konkurencyjną – kto wzbudzi większe zaufanie – Twoja strona z rozbudowanym opisem, kanałem wymiany informacji na Facebook i blogiem, który wyjaśnia klientom wątpliwości czy strona konkurencji na której z trudem można znaleźć adres firmy
Jak być własnym PR-owcem Czyli czas kontra pieniądze.
Działania Public Relations to wisienka na torcie marketingu. Kosztowne i nie przynoszące bezpośredniego, możliwego do wyrażenia liczbowo przełożenia na zyski, są uważane przez wiele firm za działania niezwykle kosztowne i dostępne jedynie najbogatszym firmom. Jeśli zechcesz skorzystać z usług profesjonalnej agencji PR to rzeczywiście przekonasz się, że nie są to tanie usługi. A jak myślisz – kto wie więcej o twojej branży i twoich produktach. Ty- który zajmujesz się tym od lat, czy pracownik agencji, który poza Tobą obsługuje również producenta okien i firmę ubezpieczeniową Dlaczego zatem nie wykorzystać swojej wiedzy, nie podzielić się nią z klientami, nie przywiązać ich do siebie i nie zacząć budować wizerunku własnej marki (nieźle się przy tym bawiąc) Nie masz czasu Przecież masz pracowników! Do prowadzenia firmowego bloga nie potrzeba tajemnych umiejętności i talentu Szekspira. Stosując kilka podstawowych zasad pisać może prawie każdy – czy naprawdę napisanie jednego tekstu miesięcznie dla 10 Twoich pracowników będzie aż takim obciążeniem A czy nie chciałbyś mieć kilkunastu klientów miesięcznie więcej
Co wspólnego mają: pasta lutownicza, piłeczka golfowa i samolot pasażerski?
Przykładów prowadzonej z sukcesem komunikacji z klientem, za pomocą treści w internecie jest mnóstwo. Kodak obsługuje 6 profili na Facebook, 17 kont na Twitterze, 3 blogi firmowe i forum skupiające użytkowników produktów Kodak. Wydaje ci się, że twój biznes nie jest tak medialny Twoi klienci nie będą chcieli czytać Twoich historii Indium Corporation – firma produkująca stopy i luty prowadzi blog o … paście lutowniczej. Oczywiście nie ma on miliona odsłon dziennie, ale interesuje osoby najważniejsze dla Indium Corporation - ich klientów. Blog prowadzić może zarówno klub golfowy (reynoldsgolfacademy.com/charlies-golf-blog) , producent samolotów (boeingblogs.com) czy … wojsko chcące pozyskać rekrutów (Army Strong Stories). W Polsce również prowadzonych jest z sukcesem kilkadziesiąt blogów i mikroblogów firmowych – ich listę znajdziesz na stronie blogifirmowe.wordpress.com
Profesjonalne blogi - nie tylko dla firm
Blogi, podkasty, mikroblogi czy materiały wideo to nie tylko narzędzia, które mogą być wykorzystywane przez firmy do zwiększenia znajomości marki, produktów czy wreszcie zwiększenia sprzedaży. To również narzędzia, które wykorzystać można indywidualnie – dla budowania własnego wizerunku. Po co Otóż w tym samym celu w jakim z tworzonej treści korzystają firmy – by osoby, których może zainteresować nasza osoba (nasza wiedza, doświadczenie, umiejętności), mogły łatwiej do nas trafić, zachwycić się tym jacy jesteśmy wspaniali i zaproponować nam lukratywną i interesującą współpracę. Nie wierzysz, że to działa Wyobraź sobie zatem, że potrzebujesz nowej księgowej – szukając w internecie firmy, która spełni Twoje oczekiwania trafiasz na blog osoby, która w przystępny sposób tłumaczy księgowe zawiłości, jej posty są pełne humoru i widać w nich zarówno wiedzę, jak i tak cenioną kreatywność księgową. Czy nie chciałbyś współpracować właśnie z nią
W dzisiejszych czasach każdy może być wydawcą, a publikowanie treści w internecie praktycznie nie kosztuje. W efekcie, mamy morze możliwości marketingowych wykorzystujących tworzenie dedykowanej potrzebom klienta treści. Wykorzystanie fali popularności mediów społecznościowych by dopłynąć do większych zysków, wcale nie jest wiedzą tajemną dostępną jedynie agencjom reklamowym i agencjom Public Relations. Ty również możesz tworzyć świetne i przyciągające uwagę treści. Jak pisać ciekawie skoro nie skończyłeś dziennikarstwa Tego dowiesz się z kultowej książki „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapmana
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Tłumaczenie:
- Sławomir Kupisz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3430-9, 9788324634309
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-01-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4847-4, 9788324648474
- Data wydania ebooka :
-
2012-03-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7490
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Public Relations
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
Słowo wstępne (7)
Długi i rozwlekły zarys ogólny (zwany niekiedy wstępem) (11)
Część I. Zasady tworzenia treści (19)
1. Siła treści (21)
2. Treść - zasady tworzenia (33)
3. Oryginalność wypływa ze zrozumienia. Kogo zamierzasz przyciągnąć? (37)
4. Kim jesteś? (47)
5. Przemieniaj, nie przetwarzaj. Anatomia cyklu życiowego treści (71)
6. Udostępniaj treści, rozwiązuj problemy,
zapomnij o agresywnej sprzedaży (87)
7. Dołóż drewna do ogniska (115)
8. Zapuść korzenie i pozwól wyrosnąć skrzydłom (121)
9. Dbałość o fanów i ich "dokarmianie" (133)
10. Uwaga, firmy branży B2B: oto rozdział, na który czekaliście (139)
Część II. How-to, czyli od teorii do praktyki (161)
11. Blog - centrum Twoich treści online (163)
12. Skoro webinaria są takie rewelacyjne, dlaczego większość jest do kitu? (175)
13. Różnica pomiędzy ebookiem a białą księgą
(oraz kiedy powinieneś ich używać) (193)
14. Sekret tworzenia porywającej historii zadowolonego klienta
(znanej niegdyś jako studium przypadku) (205)
15. Od brzyduli do seksbomby. FAQ - przemiana (211)
16. Wideo - pokaż mi historię (219)
17. Podkasting - czy mnie słychać? (231)
18. Zdjęcia. Potęga fotografii (235)
Część III. Przez treści do konwersji - historie sukcesu
(oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) (241)
19. Akademia golfa Reynolds. Greensboro, Georgia (243)
20. The Cool Beans Group. Greensboro, Karolina Północna (249)
21. Armia Stanów Zjednoczonych. Fort Knox, Kentucky;
Fort Monroe, Wirginia (255)
22. AskPatty.com, Inc. Thousand Oaks, Kalifornia (261)
23. Kadient. Lowell, Massachusetts (267)
24. HubSpot. Cambridge, Massachusetts (273)
25. Kodak. Rochester, Nowy Jork (281)
26. Boeing Company. Chicago, Illinois (287)
27. Indium Corporation. Clinton, Nowy Jork (293)
28. PinkStinks. Londyn, Wielka Brytania (297)
Część IV. To nie jest pożegnanie (301)
29. To nie jest pożegnanie. Mały podarek dla Ciebie (303)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) Ann Handley, C.C. Chapman (9)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(2)
(3)
(3)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii