Jacek Kotarbiński - książki
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
-
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Biblia content marketingu
-
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
SEO dla początkujących
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
-
Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
-
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Content marketing. Od strategii do efektów
-
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
-
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
-
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
-
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
-
Sztuka rynkologii
-
Biblia e-biznesu
-
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
-
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine
-
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
Czasopiśmiennictwo, jako element struktury biznesu na przestrzeni wieków. Definicja prasy i jej funkcje
-
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna
-
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
-
Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Prezentacje multimedialne w wystąpieniach naukowych
-
Teorie i praktyki komunikacji 2
-
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka
-
Skuteczny influencer marketing - praktyczny przewodnik
-
Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
-
Jak ,,sprzedać" miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym
-
Organizacja konferencji naukowych
-
O CUETiZ
-
Blender 3D Incredible Models. A comprehensive guide to hard-surface modeling, procedural texturing, and rendering
-
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie
-
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
-
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności
-
Studia o mediach, kulturze i komunikacji
-
Kreatywność językowa w marketingu
-
Komunikowanie dla bezpieczeństwa
-
Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa - organizacja i digitalizacja
-
Współczesne gatunki i style wobec tradycji retorycznej
-
Rozrywkowe oblicze radia komercyjnego
-
Marketing 5.0 Technologie Next Tech
-
Jak pisać, żeby czytali?
-
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
-
Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna
-
MARKA 5.0
-
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie
-
Co chce wiedzieć klient?
-
Gry w komunikacji
-
New Media Behind the Iron Curtain. Cultural History of Video Microcomputers and Satellite Television in Communist Poland
-
"Cóż tam, panie, w polityce?" Czyli o wzajemnym postrzeganiu dziennikarzy i polityków w mediach
-
Strategic coherence and process maturity in the context of company ambidextrousness
-
Doskonałe Public Relations
-
50 praw marketingu Kotarbińskiego
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
-
Biblia copywritingu
-
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
-
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
-
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
-
Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
-
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
-
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
-
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
-
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
-
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
-
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
-
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
-
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
-
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
-
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
-
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
-
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
-
Harvard Business Review. Marketing
-
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
-
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
-
Sztuka wojny. Sztuka marketingu
-
Badania marketingowe w małej firmie
-
Badania rynkowe w praktyce
-
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki
-
Marketing nowych technologii i produktów B+R
-
Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw