ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

50 praw marketingu Kotarbińskiego

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jacek Kotarbiński
50 praw marketingu Kotarbińskiego Jacek Kotarbiński - okładka książki

50 praw marketingu Kotarbińskiego Jacek Kotarbiński - okładka książki

50 praw marketingu Kotarbińskiego Jacek Kotarbiński - okładka audiobooka MP3

50 praw marketingu Kotarbińskiego Jacek Kotarbiński - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
198
Czas nagrania:
6 godz. 58 min.
Czyta:
Maciej Więckowski
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Ebook (46,23 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-20%)
55,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(46,23 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (46,23 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-20%)
55,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(46,23 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. ()Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński - ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 r. skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki rynkologii, a także 50 praw marketingu Kotarbińskiego i Marka 5.0. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista „Forbes Polska”, członek rady programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards, członek rady Open Eyes Economy Summit. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. Jego e-booki Sztuka marketingu, Druga Sztuka Marketingu i Trzecia Sztuka Marketingu stały się bestsellerami iTunes w kategorii „Biznes”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Pomysłodawca i twórca fanpage’a Bareizmy wiecznie żywe. Więcej: kotarbinski.com.

Jacek Kotarbiński - pozostałe książki

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności