Jarosław Kuźniar - książki
-
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
-
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować książkę
-
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka
-
Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego
-
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
-
Doskonałe Public Relations
-
Sześć atutów storytellingu
-
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Czas na rytualizację marek?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory?
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziennikarstwo przetrwa
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Hagada siła opowieści
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Pochwała nieracjonalności
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki
-
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
-
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
-
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
-
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press