Agnieszka Dorożyńska, Agnieszka Kłysik-Uryszek, Anetta Kuna-Marszałek - książki
-
Czym są teksty perswazyjne i jak wykorzystać skuteczny copywriting do zwiększenia zysków nawet kilkakrotnie?...
- Druk
(26.17 zł najniższa cena z 30 dni)26.17 zł
34.90 zł(-25%) -
Budując w sobie potężną charyzmę; gromadząc lojalnych fanów i zmieniając ich w fanatycznych ambasadorów, prowadzonych przez dream team wybranych apostołów. To wszystko owiń dookoła swojej idei oraz os...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
- Audiobook CD
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od desk...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
- Audiobook CD
(39.00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem tematem publikacji ...
- Epub + Mobi
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)26.68 zł
31.39 zł(-15%) -
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym termin...
- Epub + Mobi
(36.90 zł najniższa cena z 30 dni)38.25 zł
45.00 zł(-15%) -
Książka kierowana do rodziców, nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy poszukują prostych, sprawdzonych ćwiczeń i wskazówek w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktó...(12.16 zł najniższa cena z 30 dni)
12.16 zł
15.20 zł(-20%) -
Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentów w markę, a następnie p...
-
Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym ro...
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjny...
-
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik...
- Epub + Mobi
(89.25 zł najniższa cena z 30 dni)88.75 zł
119.00 zł(-25%) -
W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie nowoczesne technologie przeobrażają naszą codzienność, coraz bardziej istotnym aspektem biznesowym stają się szeroko pojęte media. Wśród nich swoją poważną prz...
- PDF + Epub + Mobi
-
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
81.30 zł
99.00 zł(-18%) -
Co robi moje dziecko w internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza? Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak...
- Epub + Mobi
(43.13 zł najniższa cena z 30 dni)43.13 zł
59.90 zł(-28%) -
The prepared scientific monograph entitled The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions is an attempt to further exemplify social inn...
-
W tomie poruszono ważne zagadnienia polsko-słoweńskiego dialogu międzykulturowego, zwracając uwagę na jego wielotorowość. Prezentowane teksty, zgromadzone w pięciu częściach, z których każda dotyczy i...
-
Budowanie fundamentów marki artystycznej to złożone przedsięwzięcie. Dlatego opracowałam kursoksiążkę, która poprowadzi Cię przez niezbędne kroki w procesie budowania marki artysty. Dzięki temu stworz...
- PDF + Epub
-
Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęci...
- PDF + Epub + Mobi
-
Wiele materiałów, które znajdziesz w internecie, przekoloryzowało to czym jest marketing i w jaki sposób używać go do tworzenia solidnych fundamentów. To książka dla każdego przedsiębiorcy oraz pracow...
- PDF + Epub
-
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną pop...
-
Publikacja Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy) ma pomóc tym, którzy chcą posługiwać się feminatywami i osobatywa...
-
Biologika Sukcesji(TM) - Świadomość (Sezon 1) "Biologika Sukcesji" to cykl książek opisujących ścisłe związki sukcesyjnych zachowań człowieka w konfrontacji ze światem zwierząt, na równi z multidyscyp...
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Monografia dotyczy zagadnień nieczęsto podejmowanych w polskiej literaturze naukowej, a ważnych z punktu widzenia społeczności akademickiej. Jak zostało to zaznaczone we wstępie publikacji, podjęta pr...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Seria: Media i Kultura (3), ISSN 2719-9789 Książka jest wynikiem pracy badawczej nad polskim filmem i fotografią pierwszego dwudziestolecia XXI wieku. Kategorie filmu i fotografii zostały tu potrak...(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)
59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczn...
-
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne j...(9.98 zł najniższa cena z 30 dni)
21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocj...
-
Zamierzasz wydać swojego ebooka lub książkę? Jesteś selfpublisherem? Szukasz sposobów na dotarcie do większego grona czytelników? A może już masz ebooka lub książkę i nie sprzedajesz albo sprzedaż ...
- PDF + Epub + Mobi
-
Monografia prezentuje oryginalne, hermeneutyczne podejście do interpretacji gier cyfrowych. Książka składa się ze studiów przypadku gier cyfrowych, które skupiają się na różnych a...(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)
59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
Kampanie z influencerami to od kilku lat jeden z popularniejszych sposobów dotarcia do odbiorców. "Skuteczny influencer marketing" to przewodnik, który poprowadzi Cię krok po kroku po tym, jak z korzy...
-
Autorka w swojej publikacji analizuje czy funkcjonujemy w rzeczywistości "podkręcanych newsów", czy jesteśmy, jako społeczeństwo, dobrze informowani, w jakim stopniu i kiedy informacj...
-
Rozwój mediów związany jest ze zmianami społecznymi, co pozwala mówić o rewolucjach informacyjnych, które zmieniły społeczeństwa, jego struktury polityczne, gospodarcze, ak...
-
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&oacu...(9.98 zł najniższa cena z 30 dni)
21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwied...
-
Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurenc...(30.00 zł najniższa cena z 30 dni)
19.62 zł
30.00 zł(-35%) -
Problematyka innowacyjności przedsiębiorstw oraz jej uwarunkowań od kilkudziesięciu lat jest obszarem zainteresowań wielu teoretyków i badaczy, zarówno w literaturze polskiej, jak i zagr...
-
We współczesnym świecie rozwój różnorodnych/wieloaspektowych innowacji ma decydujący wpływ na zmiany strukturalne zachodzące w gospodarce światowej. W monografii przedstawiono obs...
-
Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych sta...(23.33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
27.45 zł(-15%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie?...
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(71.20 zł najniższa cena z 30 dni)71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu w firmie....
- PDF + Epub + Mobi
(33.15 zł najniższa cena z 30 dni)33.15 zł
39.00 zł(-15%) -
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowy...
-
Mój traktat ekonomiczno-marketingowy na temat Centrum Usług, Edukacji, Terapii i Zdrowia, które to mogłoby świadczyć między innymi niezmiernie nowatorskie usługi cybernetyczne, kriogenic...
-
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skraj...
- PDF + Epub + Mobi
-
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych k...
-
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmująceg...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Monografia Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie jest zbiorem tekstów uczestników konferencji, którzy omawiali tematy związane m.in. z manipula...(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)
16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, ...
- Epub + Mobi
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Sytuacja społeczno gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczes...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Zabawna, pouczająca, nieoceniona. W Stanach Zjednoczonych zaliczana do kanonu książek inwestycyjnych. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z najlepszymi inwestorami i graczami giełdo...
- Epub + Mobi
(75.65 zł najniższa cena z 30 dni)72.98 zł
89.00 zł(-18%) -
Komunikacja jest centralnym elementem strukturalnym systemu demokratycznego. Współcześnie dawną antyczną agorę zastąpiły media masowe, które stały się najważniejszym pośrednikiem między ...(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Dominique Wolton, Informacja i komunikacja Przełożył Marcin Frybes Redakcja naukowa Małgorzata Jacyno Informacja to nie komunikacja. To komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdzi...(22.07 zł najniższa cena z 30 dni)
24.08 zł
25.20 zł(-4%) -
RECENZJA NAUKOWA dr hab. Łukasz Guzek, prof. ASP dr hab. Aneta Pawłowska, prof. UŁ PROJEKT OKŁADKI I ILUSTRACJE Dorota Sobota SOCIAL NET ART Pomnażające się obrazy stały się nieo...
-
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produkt&oacut...
- Epub + Mobi
(51.92 zł najniższa cena z 30 dni)51.92 zł
64.90 zł(-20%) -
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym ...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie poraż...
- PDF + Epub + Mobi
-
Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekst&oac...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.85 zł
25.20 zł(-25%) -
Seria: Nowa Edukacja (1), ISSN 2720-1112 To esej kulturowy o podróży, jaką jest kształcenie (się) i o tym, jak bardzo o tym zapomnieliśmy. Ta erudycyjna, meandryczna o...
- PDF + Epub + Mobi
(19.92 zł najniższa cena z 30 dni)19.92 zł
24.90 zł(-20%) -
Książka porusza tematykę fenomenu kultury i praktyk cytowań literatury kultywowanych w społecznościach naukowych. Przedstawia wyniki autorskich badań w poszczególnych nurtach składających się n...(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Opowieść jest kobietą. Zamkniętą w audialnej ekspresji, w historii, snutą brzmiącym słowem, muzyką i ciszą. Otwartą na udźwiękowione świadectwo i utrwalenie pamięci. „Już nie Żydowica, a ocalona...(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)
16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwi...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Proces komunikowania to jedna z podstaw zagwarantowania bezpieczeństwa. Żeby zrozumieć, co należy zrobić, by uniknąć zagrożenia, jak i czym się przed nim bronić, potrzeba odpowiedniej komunikacji, prz...(8.98 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współcz...
- Epub + Mobi
(29.67 zł najniższa cena z 30 dni)29.67 zł
34.90 zł(-15%) -
Miłosz Hrycek w swojej publikacji przybliża kulturę żydowską, utrwaloną na łamach łódzkich dzienników okresu międzywojennego. Przedmiotem opisu stały się żydowskie zwyczaje i obrzędy, ro...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.70 zł
25.20 zł(-26%) -
Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjaciół prof. dr hab. Jadwidze Puzyninie. Wybitni badacze z wielu ośrodków naukowych problemy etyczne ...(15.59 zł najniższa cena z 30 dni)
15.70 zł
21.00 zł(-25%) -
Publikacja pt. Komunikatywizm – przyszłość nauki XXI wieku przybliża szerokie spektrum zagadnień związanych z komunikologią i komunikacją. W prezentowanym tomie omówiono, mię...
-
Oddajemy do rąk Czytelnika kolejny tom na temat dyskursów w komunikacji, który poświęcony został rozważaniom nad parafrazowaniem w dyskursie artystycznym. Pierwszy tom, noszący tytuł Dys...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.40 zł
25.20 zł(-27%) -
Nie ulega wątpliwości obecność zjawisk i konstrukcji retorycznych, a jednocześnie przydatność narzędzi retorycznych we współczesnym komunikowaniu. Dają temu wyraz pomieszczone w tomie interdysc...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.85 zł
25.20 zł(-25%) -
Wybrane zagadnienia wprowadzające do nauki o komunikowaniu to podręcznik akademicki zawierający wszystkie niezbędne zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zgłębiania wiedzy z dziedziny komunikologii. Au...
-
Problematyka rozrywki obecnej w środkach masowej komunikacji nie jest tematem nowym w dyskursie naukowym. Nie było jednak dotąd całościowych opracowań traktujących o ludyczności w radiu komercyjnym. A...
-
PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZY E-BOOK Z PONAD SETKĄ SKUTECZNYCH POSTÓW, KTÓRYMI ZBUDUJESZ SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ. NIE MASZ POMYSŁU NA POST? A MOŻE NIE CHCESZ TRACIĆ CZASU NA WYMYŚLANIE NOWYCH TREŚCI ...
- PDF + Epub + Mobi
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorc&...
-
Autorka podejmuje temat aktualny, atrakcyjny dla czytelnika. Monografia ma charakter naukowy, napisana jest z dbałością o precyzyjne użycie terminów i pojęć z zakresu językoznawstwa. Autorka do...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej główn...
- Epub + Mobi
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
Zwyczajny przedsiębiorca Michał co jakiś czas napotyka na błędy systemu, które niczym prawdziwy bohater próbuje naprawić. Jednak jak w każdej dobrej opowieści napotyka problemy. Ci kt&oa...
- PDF + Epub + Mobi
-
Przedmiot monografii stanowi charakterystyka konwencji sitcomu amerykańskiego wytypowanych na podstawie analizy trzech niezwykle popularnych seriali z tego gatunku. Autorka odpowiada na pytania, z jak...
-
Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzi...
- PDF + Epub + Mobi
(31.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.50 zł
42.00 zł(-25%) -
Książka poddaje refleksji współczesne kłopoty z prywatnością w kontekście funkcjonowania nowych technologii rozwijanych w demokratycznych strukturach liberalnych społeczeństw zachodnich. Autork...
- PDF + Epub + Mobi
-
W tytule "Jak pisać, żeby czytali?" Artur Jabłoński ekspert w dziedzinie copywritingu odkrywa tajemnice dobrego pisania. Dobrego, czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekaza...(15.00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.00 zł
25.00 zł(-20%) -
Komunikacja naukowa (science communication), definiowana jako przekazywanie treści naukowych szerokiej grupie odbiorców, przeszła długą drogę – od jednokierunkowego przekazu, polegającego...
-
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, prze...(9.98 zł najniższa cena z 30 dni)
21.21 zł
24.95 zł(-15%) -
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techni...
-
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w ni...
-
Metody badania komunikacji i mediów to pierwsza w Polsce publikacja naukowa, w której nie tylko wyczerpująco scharakteryzowano wybrane metody nauk o komunikacji i mediach, lecz także pre...
-
Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publ...
-
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozw...
- Epub + Mobi
(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Jeśli chcesz poznać tajniki przywództwa i zarządzania sprawdzone przez ludzi morza w ekstremalnych sytuacjach - ta książka jest dla Ciebie....
- Epub + Mobi
(33.92 zł najniższa cena z 30 dni)33.85 zł
39.90 zł(-15%) -
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sekt...
-
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomis...
-
Publikacja aktualizuje stan badań, definiuje kierunki badań komunikologicznych i przybliża różne tradycje, metodologie i perspektywy badawcze wykorzystywane w komunikologii. Walorem tomu jest p...(23.33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
27.45 zł(-15%) -
Publikacja stanowiąca pierwszą część siódmego tomu edycji tekstów źródłowych ukazuje się w ramach wydawnictwa pt. Książka polska w ogłoszeniach prasowych XVIII wieku. Źr&oacu...
- PDF + Epub + Mobi
-
Czy w swoich wypowiedziach politycy identyfikujący się z prawicą bądź lewicą faktycznie manifestują poglądy właściwe dla deklarowanej opcji? Jak to możliwe, że partie uznawane przez wyborców i ...
-
Książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia....
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treś...
- Druk
Niedostępna
-
Niezależnie od tego, czy znasz się na obsłudze sprzętu multimedialnego, czy też nie, bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, wykładowcą, czy też pracownikiem, przed którym zostało postawione...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ...
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści „ku przestrodze” został wz...
- Druk
Niedostępna
-
Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty....
- Druk
Niedostępna
-
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckie...
- Druk
Niedostępna
-
AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata -- z każd...
- Druk
Niedostępna
-
Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów....
- Druk
Niedostępna
-
W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski....
- Druk
Niedostępna
-
Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację....
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typow...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję....
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
W kolejnym wydaniu doskonałej książki "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" znajdziesz wskazówki, dzięki którym projektowane przez Ciebie witryny WWW będą sp...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umie...
- Druk
Niedostępna
-
Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa....
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Autor podejmuje zadanie przyjrzenia się wypowiedziom medialnym reprezentującym gatunek, który można określić jako telewizyjny magazyn sportowy „na żywo”. Przyjętą tu perspektywą, ni...
Niedostępna
-
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one r&oac...
Niedostępna
-
Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem now...
Niedostępna
-
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejśc...
Niedostępna