Katarzyna Kasia - książki
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
-
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
-
SEO dla początkujących
-
Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon
-
Content marketing. Od strategii do efektów
-
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
-
Marketing Premium
-
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
-
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
-
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biblia e-biznesu
-
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
(23.40 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Komunikacja i porozumienie
-
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
-
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
Czasopiśmiennictwo, jako element struktury biznesu na przestrzeni wieków. Definicja prasy i jej funkcje
-
Dam Ci biznesowego kopa!
-
Dziecko w świecie technologii. Wychowanie w cyfrowej rzeczywistości
-
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
-
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna
-
Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych
-
Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy)
-
Teorie i praktyki komunikacji 2
-
Promocja? Tak, poproszę! Jak samodzielnie wypromować e-booka
-
Skuteczny influencer marketing - praktyczny przewodnik
-
Komunikacja medialna a sfera publiczna. Szanse i zagrożenia
-
Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media
-
Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji
-
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie
-
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
-
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
-
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0
-
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności
-
Cykle życia publikacji naukowych warunkowane praktyką cytowania piśmiennictwa
-
Kreatywność językowa w marketingu
-
Komunikowanie dla bezpieczeństwa
-
Etyka w komunikacji
-
Komunikatywizm - przyszłość nauki XXI wieku
-
Parafrazowanie w dyskursie artystycznym
-
Współczesne gatunki i style wobec tradycji retorycznej
-
Wybrane zagadnienia wprowadzające do nauki o komunikowaniu
-
107 pomysłów na posty
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie
-
Marketing 5.0 Technologie Next Tech
-
Sitcom amerykański w układach translacyjnych: specyfika genologiczna jako determinanta strategii tłumaczeniowej
-
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
-
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
-
Metody badania komunikacji i mediów. Perspektywa teoretyczna i analityczna
-
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie
-
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta
-
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym
-
Teorie i praktyki komunikacji
-
Od prawicy do lewicy. Struktura ideologiczna polskich partii politycznych w latach 2015-2017
-
Gry w komunikacji
-
Media lokalne Śląska Cieszyńskiego. Historia i współczesność
-
"Cóż tam, panie, w polityce?" Czyli o wzajemnym postrzeganiu dziennikarzy i polityków w mediach
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman
-
Partnerstwo w komunikacji
-
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1
-
Relacje media konteksty
-
Gamification
-
Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów
-
Europa Obywateli? Proces komunikowania politycznego w Unii Europejskiej
-
Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego
-
Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice
-
Media w Zagłębiu Dąbrowskim. Tradycje i współczesność
-
Rzeczywistość (nie)opisana. Życie teatru na łamach prasy branżowej w latach 1983-1989
-
Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. Kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji
-
"Zarządzanie po ludzku". Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy
-
Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
-
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne
-
Rozwój i doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
-
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta
-
Medialne oblicza sportu
-
Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych
-
Kooperacja w perspektywie zasobów niematerialnych organizacji
-
DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet
-
Doświadczenie estetyczne i wspólnota spektaklu
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
-
Narratologia
-
Sztuka rozpoczynania 2.0
-
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
-
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
-
Budowanie lojalności klientów
-
Sztuka rozpoczynania
-
Reklama internetowa
-
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
-
Jak zbudować silną markę od podstaw
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług
-
Tajna księga sprzedających nagłówków
-
Influencer marketing w dobie nowych mediów
-
Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw
-
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
-
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
-
Wprowadzenie do groznawstwa
-
Forma i treść. Polski i zagraniczny feature radiowy oraz jego odmiany gatunkowe
-
Kreatywność językowa w przekazach internetowych
-
Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2