Katarzyna Kasia - książki
-
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką....
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Je...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie p...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(29.49 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych list...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźcó...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Czasowo niedostępna
-
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał. I wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji firmy jako pracodawcy wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, a...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Czasowo niedostępna
-
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę — ...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Otóż nie — handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przek...
- Druk
- Audiobook mp3
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wszystkiego o tym, co musisz wiedzieć o tworzeniu kursów internetowych i sprzedaży online, dowiesz się z tej książki. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Czasowo niedostępna
-
Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Guy i Peg, prezentując ponad sto praktycznych wskazówek, sztuczek i spostrzeżeń, nakreślają oddolną strategię tworzenia skoncentrowanej, rzetelnej i porywającej tożsamości na najpopularniejszych platf...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach i...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
- Audiobook CD
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wie...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Czasowo niedostępna
-
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założyciel...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
- Audiobook CD
(23.40 zł najniższa cena z 30 dni)25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
- Audiobook mp3
- Audiobook CD
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Książka kierowana do rodziców, nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy poszukują prostych, sprawdzonych ćwiczeń i wskazówek w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktó...(12.16 zł najniższa cena z 30 dni)
12.16 zł
15.20 zł(-20%) -
Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentów w markę, a następnie p...
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjny...
-
W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie nowoczesne technologie przeobrażają naszą codzienność, coraz bardziej istotnym aspektem biznesowym stają się szeroko pojęte media. Wśród nich swoją poważną prz...
- PDF + Epub + Mobi
-
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
81.30 zł
99.00 zł(-18%) -
Co robi moje dziecko w internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza? Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak...
- Epub + Mobi
(23.96 zł najniższa cena z 30 dni)43.13 zł
59.90 zł(-28%) -
The prepared scientific monograph entitled The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions is an attempt to further exemplify social inn...
-
W tomie poruszono ważne zagadnienia polsko-słoweńskiego dialogu międzykulturowego, zwracając uwagę na jego wielotorowość. Prezentowane teksty, zgromadzone w pięciu częściach, z których każda dotyczy i...
-
Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęci...
- PDF + Epub + Mobi
-
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną pop...
-
Publikacja Inkluzywny narzędziownik stanowisk, funkcji i zawodów w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach (słownik fleksyjno-słowotwórczy) ma pomóc tym, którzy chcą posługiwać się feminatywami i osobatywa...
-
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczn...
-
Nie musisz znać się na wszystkim - po prostu pisz - a promocją zajmiemy się razem! Jesteś pisarką/pisarzem? Samodzielnie wydajesz swoją książkę lub ebooka? A może po prostu chcesz zająć się promocj...
-
Kampanie z influencerami to od kilku lat jeden z popularniejszych sposobów dotarcia do odbiorców. "Skuteczny influencer marketing" to przewodnik, który poprowadzi Cię krok po kroku po tym, jak z korzy...
-
Autorka w swojej publikacji analizuje czy funkcjonujemy w rzeczywistości "podkręcanych newsów", czy jesteśmy, jako społeczeństwo, dobrze informowani, w jakim stopniu i kiedy informacj...
-
Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwied...
-
Problematyka innowacyjności przedsiębiorstw oraz jej uwarunkowań od kilkudziesięciu lat jest obszarem zainteresowań wielu teoretyków i badaczy, zarówno w literaturze polskiej, jak i zagr...
-
Monografia Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie jest zbiorem tekstów uczestników konferencji, którzy omawiali tematy związane m.in. z manipula...(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)
16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, ...
- Epub + Mobi
(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Sytuacja społeczno gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczes...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
RECENZJA NAUKOWA dr hab. Łukasz Guzek, prof. ASP dr hab. Aneta Pawłowska, prof. UŁ PROJEKT OKŁADKI I ILUSTRACJE Dorota Sobota SOCIAL NET ART Pomnażające się obrazy stały się nieo...
-
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym ...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Książka porusza tematykę fenomenu kultury i praktyk cytowań literatury kultywowanych w społecznościach naukowych. Przedstawia wyniki autorskich badań w poszczególnych nurtach składających się n...(43.92 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwi...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Proces komunikowania to jedna z podstaw zagwarantowania bezpieczeństwa. Żeby zrozumieć, co należy zrobić, by uniknąć zagrożenia, jak i czym się przed nim bronić, potrzeba odpowiedniej komunikacji, prz...(8.98 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjaciół prof. dr hab. Jadwidze Puzyninie. Wybitni badacze z wielu ośrodków naukowych problemy etyczne ...(15.59 zł najniższa cena z 30 dni)
15.70 zł
21.00 zł(-25%) -
Publikacja pt. Komunikatywizm – przyszłość nauki XXI wieku przybliża szerokie spektrum zagadnień związanych z komunikologią i komunikacją. W prezentowanym tomie omówiono, mię...
-
Oddajemy do rąk Czytelnika kolejny tom na temat dyskursów w komunikacji, który poświęcony został rozważaniom nad parafrazowaniem w dyskursie artystycznym. Pierwszy tom, noszący tytuł Dys...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.40 zł
25.20 zł(-27%) -
Nie ulega wątpliwości obecność zjawisk i konstrukcji retorycznych, a jednocześnie przydatność narzędzi retorycznych we współczesnym komunikowaniu. Dają temu wyraz pomieszczone w tomie interdysc...(18.40 zł najniższa cena z 30 dni)
18.85 zł
25.20 zł(-25%) -
Wybrane zagadnienia wprowadzające do nauki o komunikowaniu to podręcznik akademicki zawierający wszystkie niezbędne zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zgłębiania wiedzy z dziedziny komunikologii. Au...
-
PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZY E-BOOK Z PONAD SETKĄ SKUTECZNYCH POSTÓW, KTÓRYMI ZBUDUJESZ SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ. NIE MASZ POMYSŁU NA POST? A MOŻE NIE CHCESZ TRACIĆ CZASU NA WYMYŚLANIE NOWYCH TREŚCI ...
- PDF + Epub + Mobi
-
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorc&...
-
Autorka podejmuje temat aktualny, atrakcyjny dla czytelnika. Monografia ma charakter naukowy, napisana jest z dbałością o precyzyjne użycie terminów i pojęć z zakresu językoznawstwa. Autorka do...(19.08 zł najniższa cena z 30 dni)
19.08 zł
22.45 zł(-15%) -
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej główn...
- Epub + Mobi
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
Przedmiot monografii stanowi charakterystyka konwencji sitcomu amerykańskiego wytypowanych na podstawie analizy trzech niezwykle popularnych seriali z tego gatunku. Autorka odpowiada na pytania, z jak...
-
Komunikacja naukowa (science communication), definiowana jako przekazywanie treści naukowych szerokiej grupie odbiorców, przeszła długą drogę – od jednokierunkowego przekazu, polegającego...
-
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techni...
-
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w ni...
-
Metody badania komunikacji i mediów to pierwsza w Polsce publikacja naukowa, w której nie tylko wyczerpująco scharakteryzowano wybrane metody nauk o komunikacji i mediach, lecz także pre...
-
Jeśli chcesz poznać tajniki przywództwa i zarządzania sprawdzone przez ludzi morza w ekstremalnych sytuacjach - ta książka jest dla Ciebie....
- Epub + Mobi
(33.92 zł najniższa cena z 30 dni)33.85 zł
39.90 zł(-15%) -
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sekt...
-
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomis...
-
Publikacja aktualizuje stan badań, definiuje kierunki badań komunikologicznych i przybliża różne tradycje, metodologie i perspektywy badawcze wykorzystywane w komunikologii. Walorem tomu jest p...(23.33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
27.45 zł(-15%) -
Czy w swoich wypowiedziach politycy identyfikujący się z prawicą bądź lewicą faktycznie manifestują poglądy właściwe dla deklarowanej opcji? Jak to możliwe, że partie uznawane przez wyborców i ...
-
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Monografia stanowi swoiste kompendium wiedzy o mediach lokalnych Śląska Cieszyńskiego, który należy do historyczno-kulturowych regionów współczesnej Polski o silnie zaznaczającej ...
-
Z recenzji dr hab. Agnieszki Szymańskiej: „Niniejsza książka jest przede wszystkim bardzo obszernym studium przekazu polskich mediów w kluczowym dla (…) sytuacji w Polsce roku w...
-
W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, ...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w ...
-
Składamy na Państwa ręce niniejszą książkę poświęconą rozmaitym zdarzeniom komunikacyjnym zachodzącym w różnych przestrzeniach, z udziałem tradycyjnych i nowych środków wyrazu. Za sprawą...
-
Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do p...(47.20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki naukowe, jak i instytucje różne...(23.19 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł(-20%) -
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie attention economy, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią n...
- Epub + Mobi
(51.20 zł najniższa cena z 30 dni)51.20 zł
64.00 zł(-20%) -
"Oddajemy do rąk Czytelników publikację Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów, która stanowi pokłosie ogólnopolskiej konferencji naukowej przygotowan...(18.70 zł najniższa cena z 30 dni)
18.70 zł
22.00 zł(-15%) -
"Komunikowanie w UE jest problemem złożonym, dlatego też nieodzownym dla tego typu studium wydaje się podejście interdyscyplinarne. W pracy zostały zawarte refleksje z zakresu nauk politycznych i...(39.10 zł najniższa cena z 30 dni)
39.10 zł
46.00 zł(-15%) -
W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo ir...(15.30 zł najniższa cena z 30 dni)
15.30 zł
18.00 zł(-15%) -
"(...) Oddajemy do rąk Szanownych Czytelników pracę zbiorową Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice, poświęconą dziejom komunikacji społecznej w minionym, jakże ważnym dla rozw...(24.65 zł najniższa cena z 30 dni)
24.65 zł
29.00 zł(-15%) -
(…) Książka stanowi pokłosie badań regionalistycznych nad przeszłością i teraźniejszością mediów zagłębiowskich, prowadzonych przez autora w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społe...(13.52 zł najniższa cena z 30 dni)
13.52 zł
15.90 zł(-15%) -
Jest to wartościowa poznawczo i oparta na rzetelnych rozpoznaniach źródłowych rozprawa, która w zdyscyplinowany (pod względem formalnym i metodologicznym) sposób przedstawia wizje...(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)
16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
Niniejsze opracowanie to pierwsze w literaturze przedmiotu kompendium wiedzy ukazujące genezę i rozwój polskich agencji prasowych, od tworzenia zalążków tych instytucji aż do chwili obec...
- PDF + Epub + Mobi
-
Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy...
- Audiobook mp3
(41.65 zł najniższa cena z 30 dni)41.65 zł
49.00 zł(-15%) -
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnieni...(18.48 zł najniższa cena z 30 dni)
18.48 zł
23.10 zł(-20%) -
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyc...(16.80 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywie...(7.98 zł najniższa cena z 30 dni)
16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psyc...(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularnoś...(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)
16.96 zł
19.95 zł(-15%) -
W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompet...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Książka stanowi próbę syntetycznego ujęcia problematyki funkcjonowania układów kooperacyjnych w warunkach nowej ekonomii - prezentuje podstawy teoretyczne oraz weryfikacje empiryczne związane z wybran...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Czy prowadzenie biznesu i szczęśliwe życie mogą iść w parze? Ania Urbańska i Paweł Jarząbek - autorzy "DNA Biznesu" - udowadniają, że tak, a na potwierdzenie tego wskazują 19 zasad działania, wypracow...
- Audiobook mp3
(82.45 zł najniższa cena z 30 dni)82.45 zł
97.00 zł(-15%) -
Na czym opiera się współczesna wspólnota? Czy tym, co konstytuuje nasze poczucie przynależności, jest historia, tradycja, wiara w mit? Na czym opieramy swoją tożsamość? W jakim stopniu w...
- PDF + Epub + Mobi
-
Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotycz...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Po pierwsze, jej autorka nie jest programistką czy graficzką, lecz przedsiębiorcą. I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostępnianiu gier oraz aplikacji na urządzenia mob...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy ...
- Druk
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
A zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne organizacje są w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaś nie? „Kwestia pieniędzy” — powiesz pewnie. Mylisz się...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpi...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych po...
- Druk
Niedostępna
-
Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu n...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać prakty...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w op...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. „Polski e-konsument — typologia, zachowania” (2008 – 2011). B...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu na...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Bez względu na to, czy pracujesz w laboratorium badawczym, projektujesz logo firmy, czy opracowujesz urządzenie umożliwiające podróże w czasie, zawsze powinieneś zadbać o bezpieczeństwo tego, co stwor...
- Druk
Niedostępna
-
W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski....
- Druk
Niedostępna
-
Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację....
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa....
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one r&oac...
Niedostępna
-
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejśc...
Niedostępna
-
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Ma...
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie...
Niedostępna
-
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii anal...
Niedostępna
-
Książka jest poświęcona gatunkowi radiowemu feature zbliżonemu do reportażu artystycznego. Autorka prezentuje stan badań, precyzuje terminologię, wyznacza granice omawianego gatunku i jego odmian. Kre...
Niedostępna
-
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Zebrane tu prace dotyczą szeroko pojętej cyberkultury w wymiarze językowym, tekstowym i geno...
Niedostępna
-
Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu r...
Niedostępna