Dominika Kaczorowska-Spychalska - ebooki
Tytuły autora: Dominika Kaczorowska-Spychalska dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Ks- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata bizn- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcj- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,01 zł najniższa cena z 30 dni)
22.01 zł
31.90 zł (-31%) -
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też w
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Robert Kozielski, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Agata Mardosz-Grabowska, Agata Matuszewska-Kubicz, Michał Moneta
Niedostępna