ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing w erze technologii cyfrowych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
256
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (55,20 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-33%)
46,23 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Wybrane bestsellery

Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor

Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor - pozostałe książki

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności