Marketing w erze technologii cyfrowych
- Autorzy:
- Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 256
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Marketing w erze technologii cyfrowych
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor - pozostałe książki
-
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach ryn...(21.21 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
24.95 zł(-60%) -
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zap...(27.12 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
31.90 zł(-56%) -
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształc...
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
-
Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.23 zł
69.00 zł(-33%) -
Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez udoskonalenie współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu....
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
(16.96 zł najniższa cena z 30 dni)7.90 zł
19.95 zł(-60%)
Ebooka "Marketing w erze technologii cyfrowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing w erze technologii cyfrowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing w erze technologii cyfrowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0287-3, 9788301202873
- Data wydania ebooka:
- 2018-10-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 85658
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- 1. Transformacja cyfrowa implikacje dla marketingu
- Wprowadzenie
- 1.1. Cyfrowa transformacja
- 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja
- 1.3. Marketing a technologia
- 1.3.1. Technologie mobilne
- 1.3.2. Internet Rzeczy
- 1.3.3. Media społecznościowe
- 1.3.4. Sztuczna inteligencja
- 1.4. Marketing a metody zarządzania
- 1.5. Marketing a organizacja działań
- 1.6. Przyszłość marketingu
- Podsumowanie
- 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej
- Wprowadzenie
- 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach
- 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa w kierunku zmiany zasad konkurowania
- 2.3. Źródła sukcesu organizacji analiza podejść elementy wspólne i odróżniające
- 2.4. Czterolistna koniczyna sukces w epoce cyfrowej
- Podsumowanie
- 3. Homo Cyber Oeconomicus nowy wymiar zachowań konsumenckich
- Wprowadzenie
- 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych
- 3.2. Homo Cyber Oeconomicus w kierunku przyszłości
- 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji
- Podsumowanie
- 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej uwarunkowania i wyzwania
- Wprowadzenie
- 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci uwarunkowania i zależności
- 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line
- 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej funkcje i instrumenty
- 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej elementy web-analityki
- 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej
- 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych
- 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci
- 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie Google Analytics
- 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej
- Podsumowanie
- 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0
- Wprowadzenie
- 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0
- 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów
- 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0
- 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0
- 5.5. Wartości tworzą pozycję marki
- 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki
- 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa
- 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0
- Podsumowanie
- 6. Badania marketingowe nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej
- Wprowadzenie
- 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej
- 6.1.1. Formy i techniki wywiadów
- 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich
- 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej
- 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów
- 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej
- 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji
- 6.4. Big Data w analityce marketingowej
- 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań
- 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu
- 6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych
- 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych
- 6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej
- 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych
- 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej
- Podsumowanie
- 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji
- Wprowadzenie
- 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu
- 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji
- 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją
- 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy
- 7.5. Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich w świetle wyników badań własnych
- Podsumowanie
- 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami
- Wprowadzenie
- 8.1. Przesłanki i kierunki zmian
- 8.2. Istota innowacji
- 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki[352]
- 8.4. Zarządzanie innowacjami
- 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami
- Podsumowanie
- 9. Oczami praktyków
- 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje
- 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje
- 9.1.2. Makrotrendy rewolucja technologii
- 9.1.3. Mikrotrendy
- 9.2. Deep Learning przywitaj się z Golemem
- 9.2.1. Duch w maszynie
- 9.2.2. Dane
- 9.2.3. Algorytmy
- 9.2.4. Sprzęt
- 9.2.5. SISO
- 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem?
- 9.2.7. Telefon od Absolutu
- 9.3. Trzy wymiary marketera co współczesny marketer wiedzieć powinien?
- Epilog
- O Autorach
- Bibliografia
- Netografia
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(83.20 zł najniższa cena z 30 dni)
69.68 zł
104.00 zł(-33%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.90 zł
39.00 zł(-36%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(60.52 zł najniższa cena z 30 dni)
59.63 zł
89.00 zł(-33%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.93 zł
79.00 zł(-33%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
66.33 zł
99.00 zł(-33%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.23 zł
69.00 zł(-33%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing w erze technologii cyfrowych Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.