Marika Świeszczak - książki
Tytuły autora: Marika Świeszczak dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Promocja 2za1
W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzanie innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w przypadku małych i średnich podmiotów wdrażanie nowych rozwiązań jest nierzadko warunkiem nPotencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przykład województwa łódzkiego Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przykład województwa łódzkiego
(16,58 zł najniższa cena z 30 dni)
16.53 zł
23.95 zł (-31%) -
Promocja 2za1
Książka dotyczy najważniejszych mechanizmów i uwarunkowań procesu włączania w system bankowy poprzez podnoszenie świadomości finansowej społeczeństwa. Ze względu na prognozowane trendy demograficzne, prowadzące do zjawiska starzenia się całego społeczeństwa, w książce opisano wybrany element koncepcji silver economy, jakim jest aktywne uczesEdukacja finansowa i inkluzja bankowa w realizacji koncepcji Silver Economy Edukacja finansowa i inkluzja bankowa w realizacji koncepcji Silver Economy
Iwa Kuchciak, Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak, Monika Marcinkowska
-
Promocja 2za1
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentaTradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Niedostępna