Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman Agnieszka Ogonowska - okladka książki

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman Agnieszka Ogonowska - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
296
Dostępny format:
     PDF

Ebook 7,15 zł najniższa cena z 30 dni

11,00 zł (-35%)
7,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(7,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

 

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych  autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności