ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman Agnieszka Ogonowska - okładka książki

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman Agnieszka Ogonowska - okładka książki

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman Agnieszka Ogonowska - okładka audiobooka MP3

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman Agnieszka Ogonowska - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
296
Dostępny format:
     PDF

Ebook

11,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

 

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych  autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Wybrane bestsellery

Agnieszka Ogonowska

Wydawnictwo UNIVERSITAS - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności