Izabela Pruchnicka-Grabias - książki
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
-
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce
-
Badanie potrzeb klienta
-
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
-
How to become an entrepreneur and be successful in business -- advice of real entrepreneurs
-
Psychological tricks and how to make a good first impression
-
Tips of successful people
-
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów
-
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę
-
Nasza walka o sprawiedliwość. Uwolnieni od banków
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2
-
Jak przetrwać inflację
-
Pomysły i checklisty dla Biznesu
-
Wiedza w 7 krokach - Narzędzia i aplikacje dla twojej firmy
-
Rozproszony System Edukacji EduP2P
-
52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje
-
OPLOTKI. Sukces handmade
-
REIT-y. Inwestowanie w nieruchomości
-
Mark Zuckerberg i jego imperium. Jak Facebook zmienia Twój świat
-
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
-
Indywidualny program MBA
-
Droga dojścia do renomowanej publikacji naukowej. Holistyczne spojrzenie na proces twórczny dla inżynierów i nie tylko
-
15-letni milioner
-
Sukces Lidera. Jak budować zaangażowanie pracowników. Część 2
-
Sukces lidera. Cz. 1. Jak budować angażujące przywództwo
-
Rozwiń swoją firmę
-
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
-
Problemy są dobre, czyli jak odzyskać siłę w trudnych czasach
-
Targi. Trampolina biznesu
-
Wirtualna Asysta bez tajemnic
-
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji
-
Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto?
-
Kultura biznesu. Normy i formy
-
Zarabiajmy na nieruchomościach
-
Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową
-
reStart kariery. Zbuduj swoją przewagę na rynku pracy
-
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham
-
Oszczędzanie pieniędzy. Poradnik w 100% praktyczny
-
Kreatywność w praktyce biznesowej
-
Asertywność w praktyce. Jak zachować się w typowych sytuacjach?
-
Przedsiębiorczość pracownicza i jej wpływ na efektywność organizacji
-
Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie
-
Psychologia zmiany w życiu i biznesie
-
Metodologia w studiach europejskich. VI Ogólnopolskie Europeistyczne Warsztaty Metodologiczne dla Doktorantów i Habilitantów
-
Legendarna obsługa Klienta
-
Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?
-
Creativity and Innovation in Business and Education
-
Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości. Klasteryzacja, promocja, doradztwo i lokalny kapitał społeczny
-
Młodzi nabywcy na e-zakupach
-
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt
-
Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi
-
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
-
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej... Rozdział 6. Kształtowanie procesów innowacyjnych oraz internacjonalizacji działalności badawczej i rozwojowej w wybranych przedsiębiorstwach w Polsce w latach 2000-2011
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej... Rozdział 7. Ocena i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu procesów innowacyjnych i internacjonalizacji sfery badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce oraz wybranych państwach świata
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 1. Procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce - aspekt teoretyczny
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 3. Uwarunkowania internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej i procesów innowacyjnych w Polsce
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 4. Współpraca organizacji w globalnej sieci badawczej jako determinanta aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw
-
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 5. Metodyczne aspekty pomiaru działalności badawczo-rozwojowej oraz internacjonalizacji sfery badawczo-rozwojowej
-
Porozum się albo giń
-
Human Capital in Hotel Industry
-
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich
-
Tworzenie polskiego systemu pomocy rozwojowej
-
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 1. Pojęcie i rola strategii
-
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem
-
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego
-
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem strategicznym
-
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 5. Ryzyko strategiczne a wartość dla akcjonariusza - na przykładzie sektora bankowego
-
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione)
-
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 1. Koncepcja integracji monetarnej
-
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 2. Integracja monetarna w ramach wspólnot europejskich
-
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 3. Europejski rynek pieniężny jako efekt integracji monetarnej
-
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 4. Euro a procesy alokacji kapitału w Unii Europejskiej
-
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 5. Polski rynek finansowy i strategie integracji Polski z Unią Gospodarczą i Walutową
-
Kapitał społeczny - interpretacje, impresje, operacjonalizacja
-
Pierwsza ocena i ocena okresowa członków korpusu służby cywilnej. Indywidualny program rozwoju zawodowego
-
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
-
Rynek pracy w Polsce w dobie integracji europejskiej i globalizacji
-
Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji
-
Business Angels na rynku kapitałowym. Motywacje - Inwestowanie - Efekty
-
Finansowanie działalności gospodarczej w Polsce. Wybrane aspekty
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 1. INFRASTRUKTURA GOSPODARCZA - POJĘCIE, ROZWÓJ, ZNACZENIE
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 2. PROJECT FINANCE W INWESTYCJACH INFRASTRUKTURALNYCH
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 3. FORMY FINANSOWANIA PRZEZ KAPITAŁ PRYWATNY PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH NA ZASADACH PROJECT FINANCE
-
Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 4. ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW PRYWATNYCH PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH
-
Financial market instruments in case studies
-
Financial market instruments in case studies. Chapter 1. Principles of the Law on the Capital Market in the European Union and in Poland - Justyna Maliszewska-Nienartowicz
-
Financial market instruments in case studies. Chapter 2. Mortgage Financial Instruments in European Countries - Anna Szelągowska
-
Financial market instruments in case studies. Chapter 3. Foreign Exchange Forward as an OTC Derivatives Market Instrument - Iwona Piekunko-Mantiuk
-
Financial market instruments in case studies. Chapter 4. Focus on Options - Izabela Pruchnicka-Grabias
-
Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka
-
Financial market instruments in case studies. Chapter 6. Structured Products - Krzysztof Borowski
-
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
-
E-biznes. Relacje z klientem
-
2 Schematy ofert sprzedażowych
-
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
-
Leadership ToolBox. Narzędzia nowoczesnego menedżera
-
Jeden na Jeden - odważne rozmowy z pracownikami
-
Wolny strzelec. Jak zarabiać 3 razy więcej i mieć 2 razy więcej czasu dla siebie. Moja historia od etatowca do freelancera
-
Gra o czas
-
Kultura biznesu. Normy i formy
-
Jak odnieść sukces bez penisa, czyli sekrety i strategie dla ambitnych kobiet
-
Przewodnik bankiera. Vademecum wiedzy o bankowości
-
Nowa wspólnota mieszkaniowa Powstanie wspólnoty mieszkaniowej, rozliczenia z deweloperem, dochodzenie roszczeń za wady budowlane
-
Leksykon VAT Praktyka. Teoria. Orzecznictwo
-
Ubezpieczenia publiczne i prywatne w polityce społecznej. Skuteczność i efektywność
-
Wynagrodzenia pracowników samorządowych Komentarz, przykłady, pytania i odpowiedzi, przepisy
-
Testowe
-
Odpowiedzialność w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami
-
Regulaminy i procedury w zakładzie pracy
-
Podatek od spadków i darowizn 2009