Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich
- Autorzy:
- Anna Drab-Kurowska, Karolina Drela, Aneta Sokół
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 239
-
PDF
Opis książki: Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w europejskich krajach, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia firmy w poszczególnych urzędach do rejestracji przedsiębiorstwa. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami w danym kraju europejskim.
W poradniku odnajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
- Jaki rodzaj działalności wybrać by nowo tworzona firma w przyszłości przynosiła korzyści, a nie straty?
- Jakie czynności należy wykonać by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji?
- Jakie druki i jak należy wypełnić by dokonać rejestracji firmy?
- Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorcę, który zakłada działalność gospodarczą?
- Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę?
- Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę?
- Jak i gdzie odnaleźć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować?
Te i wiele innych pytań oraz odpowiedzi odnajdą Państwo w oferowanym przewodniku. Życzymy udanego korzystania.
Wybrane bestsellery
-
„Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnoteoretyczne dotyczące integracji, globalizacji, powiązań kapitałowych oraz wzbogaca zasó...
Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Maciej Czaplewski, Anna Drab-Kurowska
-
Zwrócono uwagę na miejsce nowoczesnych technologii w procesie funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Wskazano na pozytywne aspekty posiadania Internetu w przedsiębiorstwie oraz na bariery jego wdrażania.
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku
(50.15 zł najniższa cena z 30 dni)50.15 zł
59.00 zł(-15%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka "Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1368-3, 9788379413683
- Data wydania ebooka:
- 2012-01-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Obsługa klienta
Kompetencje osobiste
Spis treści książki
Wprowadzenie 7
Rozdział 1. Działalność gospodarcza w Austrii (Karolina Drela) 9
1.1. Informacje ogólne 9
1.2. Formy prawne działalności gospodarczej 11
1.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 13
Rozdział 2. Działalność gospodarcza w Belgii (Anna Surmacz) 19
2.1. Informacje ogólne 19
2.2. Formy prawne działalności gospodarczej 20
2.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 25
Rozdział 3. Działalność gospodarcza w Chorwacji (Anna Surmacz) 29
3.1. Informacje ogólne 29
3.2. Formy prawne działalności gospodarczej 30
3.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 35
Rozdział 4. Działalność gospodarcza na Cyprze (Karolina Drela) 41
4.1. Informacje ogólne 41
4.2. Formy prawne działalności gospodarczej 46
4.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 52
Rozdział 5. Działalność gospodarcza w Republice Czeskiej (Aneta Sokół) 59
5.1. Informacje ogólne 59
5.2. Formy prawne działalności gospodarczej 60
5.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 64
Rozdział 6. Działalność gospodarcza w Estonii (Anna Drab-Kurowska) 67
6.1. Informacje ogólne 67
6.2. Formy prawne działalności gospodarczej 68
6.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 72
Rozdział 7. Działalność gospodarcza w Finlandii (Anna Drab-Kurowska) 75
7.1. Informacje ogólne 75
7.2. Formy prawne działalności gospodarczej 76
7.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 78
Rozdział 8. Działalność gospodarcza we Francji (Anna Surmacz) 83
8.1. Informacje ogólne 83
8.2. Formy prawne działalności gospodarczej 86
8.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 98
Rozdział 9. Działalność gospodarcza w Grecji (Aneta Sokół) 103
9.1. Informacje ogólne 103
9.2. Formy prawne działalności gospodarczej 104
9.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 106
Rozdział 10. Działalność gospodarcza w Holandii (Karolina Drela) 109
10.1. Informacje ogólne 109
10.2. Formy prawne działalności gospodarczej 110
10.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 112
Rozdział 11. Działalność gospodarcza na Litwie (Anna Drab-Kurowska) 125
11.1. Informacje ogólne 125
11.2. Formy prawne działalności gospodarczej 126
11.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 129
Rozdział 12. Działalność gospodarcza na Łotwie (Anna Drab-Kurowska) 137
12.1. Informacje ogólne 137
12.2. Formy prawne działalności gospodarczej 138
12.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 140
Rozdział 13. Działalność gospodarcza na Malcie (Karolina Drela) 143
13.1. Informacje ogólne 143
13.2. Formy prawne działalności gospodarczej 145
13.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 146
Rozdział 14. Działalność gospodarcza w Niemczech (Aneta Sokół) 151
14.1. Informacje ogólne 151
14.2. Formy prawne działalności gospodarczej 152
14.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 160
Rozdział 15. Działalność gospodarcza w Norwegii (Anna Drab-Kurowska) 163
15.1. Informacje ogólne 163
15.2. Formy prawne działalności gospodarczej 163
15.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 165
Rozdział 16. Działalność gospodarcza w Portugalii (Anna Surmacz) 171
16.1. Informacje ogólne 171
16.2. Formy prawne działalności gospodarczej 172
16.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 175
Rozdział 17. Działalność gospodarcza w Słowacji (Aneta Sokół) 187
17.1. Informacje ogólne 187
17.2. Formy prawne działalności gospodarczej 188
17.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 192
Rozdział 18. Działalność gospodarcza na Ukrainie (Karolina Drela) 195
18.1. Informacje ogólne 195
18.2. Formy prawne działalności gospodarczej 197
18.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 200
Rozdział 19. Działalność gospodarcza w Wielkiej Brytanii (Karolina Drela) 209
19.1. Informacje ogólne 209
19.2. Formy prawne działalności gospodarczej 211
19.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 212
Rozdział 20. Działalność gospodarcza we Włoszech (Anna Surmacz) 221
20.1. Informacje ogólne 221
20.2. Formy prawne działalności gospodarczej 223
20.3. Procedury związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej 226
Bibliografia 231
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich Anna Drab-Kurowska, Karolina Drela, Aneta Sokół (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.